Missä on takavuosien laulaja Pepe Enroth?
Vastaukset 29
- mä vaan
Missä on muutkin sammuneetä tähdet. Katsos se on siinä ijässä, että laulutarkkuus alkaa heikentyä ja valskiutta tulee hieman laulusoundiin---
Suurella osalla ns. maailman tähdilläkään se ei ole haitaksi, mutta nämä meidän kunnon taiteilijat kärsii siitä niin paljon, että ovat valmiit heittää pyyhkeet kehään... ja "eläkkeelle".- timantti antaa miinuksia---...
julkkiselämä on raskasta,timantti on on juonu absolut vodkaa t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
- Pieni kulkija
Sammuneitten tähtien hautausmaalla olisi kiva vierailla. Tähden valo on usein kylmää ja kelmeää. Sammuneitten tähtien hautausmaalla ei enää mikään kimaltaisi. Jäljellä olisi vain läjäpäin erilaisia kiviä. Muutamassa niin terävät ja rosoiset reunat, että saat haavan käteesi. Toinen taas tuntuu mukavalta, aika on hionut kulmat ja särmät pyöreiksi. Sellaista kiveä on mukava pyöritellä kädessään. Sellaisia tähdistä tulee, kun kimallus ja kiilto riisutaan pois. Aivan tavallisia. Aika kummallinen on tämä ihmisen halu palvoa ja nostaa jalustalle - tähtiä. Ennemmin kannattaisi palvoa häntä, joka kykenee tähden luomaan. Maan tomusta. Häntä minä nimittäisin taiteilijaksi.
- wuuu
Siis ex tenavatähti KAtja Lindgrenin
- mä vaan
timantti antaa miinuksia---... kirjoitti:
julkkiselämä on raskasta,timantti on on juonu absolut vodkaa t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Pelimannet itse julki toivat, että 50 vuotias ei enään pysty laulaa täysin oikein vaan tulee sellaisia pieniä virheitä jotka huomaa vain tietysti tarkkakorvainen musiikin harrastaja.
- mies**
wuuu kirjoitti:
Katja on hieno laulaja , ja pepen vanhin poika on hyvä laulamaan myös.
mä vaan kirjoitti:
Pelimannet itse julki toivat, että 50 vuotias ei enään pysty laulaa täysin oikein vaan tulee sellaisia pieniä virheitä jotka huomaa vain tietysti tarkkakorvainen musiikin harrastaja.
vihroin 2 kuukauden yritys onnistu
- Jokuuuuuuuu vaan
wuuu kirjoitti:
tässä katja tenavatähistä ja sit vanhempana,,hyvä laulaja.
http://www.youtube.com/watch?v=Yd1cksts4Sw&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=1ibdE8IFu6M&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=UMs2McF2A9w - Toinen pieni
Pieni kulkija kirjoitti:
Sammuneitten tähtien hautausmaalla olisi kiva vierailla. Tähden valo on usein kylmää ja kelmeää. Sammuneitten tähtien hautausmaalla ei enää mikään kimaltaisi. Jäljellä olisi vain läjäpäin erilaisia kiviä. Muutamassa niin terävät ja rosoiset reunat, että saat haavan käteesi. Toinen taas tuntuu mukavalta, aika on hionut kulmat ja särmät pyöreiksi. Sellaista kiveä on mukava pyöritellä kädessään. Sellaisia tähdistä tulee, kun kimallus ja kiilto riisutaan pois. Aivan tavallisia. Aika kummallinen on tämä ihmisen halu palvoa ja nostaa jalustalle - tähtiä. Ennemmin kannattaisi palvoa häntä, joka kykenee tähden luomaan. Maan tomusta. Häntä minä nimittäisin taiteilijaksi.
Vaikka vasta vuosia myöhemmin tämän luin- lämmitti mieltä sanasi, kauniisti muotoilit asiasi. Taiteilijaksi minä sinuakin kutsuisin
- mää katsoin
Jokuuuuuuuu vaan kirjoitti:
tässä katja tenavatähistä ja sit vanhempana,,hyvä laulaja.
http://www.youtube.com/watch?v=Yd1cksts4Sw&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=1ibdE8IFu6M&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=UMs2McF2A9wnuo viteot hyviä ovat.
- "sande"
mä vaan kirjoitti:
Varmaan Pelimannet olivat silloin itsekkin nuorempia:)
Toki ikä tekee tepposet meille kaikille, mutta jos harjoittelee ja harjoittelee, niin ääni pysyy kunnossa. Minullekkin kerran yksi 20-vuotias sanoi, että oppiminen loppuu noin 30-vuoden ikäisenä, vastasin hänelle että minun kai pitää lähteä tästä koulutuksesta sitten poi, kun olen jo yli 50 vuotias. No en lähtenyt, mutta poika meni noloksi:)
- se on tosi
ai missä on pepe, pepe on tosiaa sammun tähti, ( ja sitä se tulee olemaan) eiköhän sen laulut ole laulettu, tossa joku kertoi että hän yrittää mukaaan uudella Bändillä ( kuin Bändi vonkamiehet antoi pepelle kenkää )tukee itseensä, jossa on 4 /5 kaalon poikaa soitamassa hänen tukenaan siinä on kuuleman mukaan antti toivola mukana, siinä on muka laulaja, ett, hoh ho.. Antti poika laulaa tosi pahasti. pepe hän on laulaja häneen verrataan, vaikka ei siinäkään pepessä ole kehumista. et silleen,,,,,
- vaan antakaa Pepen olla.
ei se oo ollu varmaan teidän leipää vailla.Pepe teki justiin uuden levyn ja ääni on parempi vanhempana kun nuorempana.Ei Pepe oo mikään sammunu tähti eikä tuu olemaan.Hyvin on teillekin kelvannu Pepen musiikki.Kyllä te ootte hyviä kun pystytte sortamaan omaa heimoanne.Pepe asuu Tampereen vieres
- kjdaks
miten jaksatte nähä vaivaa toinen toisistanne, pepellä on hienoja lauluja vuosien varrelta ja varmasti tulee vielä uusia hyviäkin. en vaan tajua että miten jaksatte nokkia niiku harakat toisianne!
- kaikkein kovin näkee vaivaa
kjdaks kirjoitti:
miten jaksatte nähä vaivaa toinen toisistanne, pepellä on hienoja lauluja vuosien varrelta ja varmasti tulee vielä uusia hyviäkin. en vaan tajua että miten jaksatte nokkia niiku harakat toisianne!
ainahan romanit näkee vaivaa kaikista,sekä vaaleista että toisistaan mutta syyttävät siitävaltaväestöä,eikä huomaa että ite ovat puolet pahempija
- Kuri Kallervo
kaikkein kovin näkee vaivaa kirjoitti:
ainahan romanit näkee vaivaa kaikista,sekä vaaleista että toisistaan mutta syyttävät siitävaltaväestöä,eikä huomaa että ite ovat puolet pahempija
Kyllä Pepe on tosi hyvä laulaja,ei siitä mihinkään pääse.On aina ihmisiä jotka haukkuu toisia aivan turhaan.Jos ei tykkää niin ei kai sitä tarvitse aina mollata kuitenkaan...Tunnen minäkin ihmisiä jotka luulee olevansa aina ja joka asiassa parempia kuin toiset mutta näitä räksyttäjiä kyllä maailmassa riittää.Joten Pepe älä vaivu synkkyyteen vaan jatka laulamista.En kyllä usko että edes luet näitä sivuja.
- Kulissipaino
Mistähän nämä moitteet ja pahansuopuus sikiävät? Eilen oltiin Pepe-duon tahtiin tanssimassa Siilinjärven Kunttarilla. Aivan erinomaiset tanssit: Pepe lauloi hyvin ja kaveri soitti fonia myös hyvin. Kiitoksia pojille!
- veismä
pepe keikkailee kyllä edelleen ympäri suomea. Mieheltä ilmestyi muutama viikko sitten pitkäsoitto monien vuosien jälkeen. levy sisältää niin vanhoja kuin uusia hyviä rytmikkäitä biisejä. niitä saa keikoilta ostaa!!!
pepe enroth ja vonkamiesten keikkoja on osoitteessa http://www.vonkamiehet.com/keikat/keikat.htm - BOZZ 7
Kyllä pepe kulkee keikoilla siinä missä ennenkin ja uutta levyä pakertaa parasta aikaa.perheensä kanssa on kaiken vapaa ajan tai kalassa tampereen kupeessa mikäli kiireiltään kerkiää vaan eipä mies lutraa viinan kanssa yhtään niin kuin muut yleensä laulu ääni paranee vaan mitä enemmän ikää tuloo!!!!
- Pehu Annalasta
Jos se on taas lusimassa.
- Ej ol
hää luzimassa.
- Varmaa tietoa
Ej ol kirjoitti:
hää luzimassa.
Pepe painaa keikkaa koko ajan minkä ehtii ja laulaa aina vaan paremmin iän myötä
on tosi ammattitaitoinen artisti ja hoitaa hommansa mallikelpoisesti selvinpäin. - S.S.
Varmaa tietoa kirjoitti:
Pepe painaa keikkaa koko ajan minkä ehtii ja laulaa aina vaan paremmin iän myötä
on tosi ammattitaitoinen artisti ja hoitaa hommansa mallikelpoisesti selvinpäin.Pepehän on ihan paras laulaja mitä tiedän ! Kymmeniä vuosia jo olen kuunnellut eikä kyllästytä .
- Pepe on paras
Pepe ei ole mikään sammunut tähti , laulaa ja tekee hienoja lauluja ja jatkuvasti keikkailee eikä muuten ole ollut ikinä lusimas kun ei tee mitään pahoja.Pepe kuuluis sinne iskelmä tähtitaivaalle ja saada arvostusta työstään ja saada kunnon palkkiot.Ottekaa ensin selville ennenkuin sanotte mitään Pepestä
- Tangofani25
Ej ol kirjoitti:
hää luzimassa.
Ei ole pepe linnassa ollut. Kateellisten panettelua. On hieno laulaja.
- asjantuntija
mahtaakohan olla "mustapekka" nykyynen nimensä? jossain jokivarressa lie lossivahtina sanotaan laulus..
- Hely71
Pepe yks hienoimmista laulajista ja se ääni on ihan mieletön vieläkin sekä harva laulaja noin hyvässä kunnossa ku se..näyttää nuoremmalta ku kukaan! Ei ole ikinä viihde elämä vieny mukanaan eikä alkoholi! ARVOSTAN!!!! Nämä muut tulevat pitkän matkaa takana....
- Hyväpepe
Pepe on tosiaankin paras romanilaulaja ja huonoin on rainer bollström,on kaamea ääni.
- Anonyymi00035UUSI
Niitä laulajia, että pitää soittolis,tasta tarkistaa, onko kyseessä mies vai nainen, mikäli ei satu tunnistamaan laulajaa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom861183- 66919
- 58902
- 208902
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen66886Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal228760Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi70745Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on72732- 42716
Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen
Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki35708Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S57633Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26588- 42568
Et pysty peittämään minulta
Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet47484Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut
Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen171482- 18478
Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"
Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja12447Huumekauppaako
”Huumekauppa johti rajuun väkivaltaan Kokkolassa – Kolme nuorta otettu kiinni, yksi epäillyistä alaikäinen”9424- 20409
Makeinen, asiaa sinulle
Minua korkeampien voimien kehotuksesta sinua pyydetään avaamaan jokin yhteys asioista keskustelemisen takia kanssani. Il28403