Mitä mieltä ootte naisten ja miesten tasa-arvosta???
Naisen ja miehen tasa-arvo?
mopkds
1
485
Vastaukset
- SemmonenSika
Eihän se vielä ole läheskään: Esim Suomesta .Helsingissä ei naiset suostu nostamaan rattaissa istuvaa lasta bussin , ,Naisen autosta oli puhjennut rengas,huitoi kadun varressa: voisitko vaihtaa renkaan. Sanoin :Vaihda itse, sulla on kaks kättä . Ulkomailla:Tulimme samalla bussilla hotelliin ,Eräs rouva pyysi kantamaan minua omaa ja tyttärensä laukkua :sanoin .miks et itse kanna :Ämmä teki valituksen minusta oppaalle;Huonosti käyttäytyvä mies; Niin ei ollut tasa-rvoa Ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663132Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1271032
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849