Nyt se myrkyn lykkäs kuinkas saadaan häät toimimaan oikea oppisesti.
Kyse on siitä että morsiammen vanhemmat eronneet ja jo uusissa liitoissaan.
Sulhasen äiti ja isäpuoli, ja isä tulee uuden naisystävänsä kera.
Ja kyse on tuosta häävalssista, miten se saadaan toimimaan oikein, jottei kenelläkään olisi nokan koputtamista tästä asiasta.
Apua auttakaas, uusioperheen Häät tulossa
6
739
Vastaukset
- MarrasMorsian -07
Meillä on melkeinkin samanlainen tilanne. Morsiamen vanhemmat eronnu ja molemmilla uudet avokit. Sulhon vanhemmat asumuserossa, eikä kummalakaan uutta puoliskoa.
Meillä menee homma näin:
Eka valssi hääparin
Tokassa tanssii ensin morsiamen OIKEAT vanhemmat hääparin kanssa ja sulhon vanhemmat keskenään. Puolessa välissä vaihto. Eli sulhon vanhemmat hääparin kanssa ja morsiamen vanhemmat keskenään.
Kolmas alkaa sitten morsiamen vanhempien avokeilla :) Ja siinä vaiheessa kaikki muut saa tulla mukaan kans!
Kolmannen loppuosa onkin sitte jo arvotus. Morsiamen veli ja sen vaimo kai ois sitte seuraavana.
Neljäs onki sit ihan miten kukaki tykkää..- MarrasMorsian -07
Nii en siis tiiä, et miten etiketin mukaa ja oikee oppisesti se menee, mut luulis, et tossa ei kenenkää tarvii pahottaa mieltään!
MarrasMorsian -07 kirjoitti:
Nii en siis tiiä, et miten etiketin mukaa ja oikee oppisesti se menee, mut luulis, et tossa ei kenenkää tarvii pahottaa mieltään!
isäpuoli on hoitanut, pojan melkein koko elämän, ja isä ei ole olut missään vaiheessa mukana, ja nyt yllätyksenä katsoo isän velvollisuudet 30 vuoden jälkeen, että kumpi oikein isä on, isäpuoli tai biologinen isä.
- kynnys koputtaa
Toffe kirjoitti:
isäpuoli on hoitanut, pojan melkein koko elämän, ja isä ei ole olut missään vaiheessa mukana, ja nyt yllätyksenä katsoo isän velvollisuudet 30 vuoden jälkeen, että kumpi oikein isä on, isäpuoli tai biologinen isä.
eikö hää pari voi tanssia keskenään ja sitten kaikki omine parineen ja jos isä tahtoo tytärtä tanssittaa toki se on suotava. Tai sitten ette tanssi ollenkaan niinkuin monissa nykyhäissä.
kynnys koputtaa kirjoitti:
eikö hää pari voi tanssia keskenään ja sitten kaikki omine parineen ja jos isä tahtoo tytärtä tanssittaa toki se on suotava. Tai sitten ette tanssi ollenkaan niinkuin monissa nykyhäissä.
Kiitokset kovasti, kun haluaa häiden menevän nappiin.
Eikä kenenkään tarvitse olla nenä nurinpäin.
Pöytäjärjestelyt saatiin kuntoon, mutta sekin vaati pohdintaa, että ollaan samassa, jos hieman erillään, ja turvalliset vierustoverit ympärille.- Tapiiri
Sulhon vanhemmat eronnut ja molemmat tahoillaan naimisissa. Ollaan ajateltu että toimitaan ihan perinteisesti, vaikka isä ja äitipuolet ovatkin roikkuneet kuvioissa jo useamman vuoden, ei heidän tarvitse päästä tanssahtelemaan.
En kyllä haluaisi tanssia appeni kanssa, hän on oikea persreikä, mutta minkäs teet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181600
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991458Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35849Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29819Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50746Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?34718Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56698Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37690Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42679Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37653