Elikkä elikkä tarkoituksemme vaimon kanssa olisi matkustaa Helsinki-Kööpenhamina autolla turusta autolautalla tukholmaan ja sieltä etiä päin. mutta tälläistä kysyisimme. kumpaa reittiä kannataaa mennä malmö(silta) vai Helsingborg(lautta)(hinnallisesti)Entä miten rajan ylitys ruotsi-tanksa tarvitsemmeko jotain muuta kun passit tai tarkemmin tarvitseeko auto muuta kun rekisteri otteen?
Helsinki-Kööpenhamina autolla
13
5407
Vastaukset
- menneella
viikolla.jos nyt oikein muistan henkiloautolta silta taisi maksaa 260 ruotsin kruunua,ruotsi -tanska rajalla ei kyselty mitaan,jos auto on sinun nimissa niin rek.ote riittaa.
- qaq
örr auto on isäni nimissä jotenka miten toimia?
- valtakirja
qaq kirjoitti:
örr auto on isäni nimissä jotenka miten toimia?
ei muuta.
- Käynnyt
valtakirja kirjoitti:
ei muuta.
Ei sitä välttämättä kukaan kysy mut jos kysyy niin puuttumisesta tulee rutosti harmia,ehdottomasti mukaan.
Vaikka tuosta.
http://lomakkeet.fennia.fi/lomakepalvelu/servlet/fi.efennia.lomakepalvelu.LomakeHandler?open=291&contentType=application/pdf&url=70FD11A9738F05A296A1C82437A4F5E6&name=Green Card -valtakirja
Itsellä tuo on mukana jopa omassa autossa varakuskin nimellä valmiiksi täytettyna. - meilläkin sama reissu edessä
Elikkä meilläkin olisi sama reissu mutta tälläistä kyselisin jos joku osaisi vastata että käykö lautan maksuun visa elektroni vai pitääkö nostaa kruunuja
- passit historiaa
kun pohjoismaissa ollaan. Ajokortti riittää. Lautta ja silta ovat yhtä kalliita, itse käytin lauttaa koska silloin sai huilata ja maleksia 3 vartin ajan.
- qaq
paljonko lauta maksoi entä pitikö lauttapaikka varata etukäteen?
- finnbulli
qaq kirjoitti:
paljonko lauta maksoi entä pitikö lauttapaikka varata etukäteen?
ei tarvitse varata etukäteen, kulkevat niin tiheästi, valtakairja on myös turha, sellaisia ei koskaan kysellä.
- qaq
finnbulli kirjoitti:
ei tarvitse varata etukäteen, kulkevat niin tiheästi, valtakairja on myös turha, sellaisia ei koskaan kysellä.
Kiitosta lautan hinnasta :) valtakirja kannattaa varmuuden vuoksi kuitenkin ottaa mukaan.
Mutta jos joku osaisi viellä sillan hinnan antaa koska olisihan sekin jonkin sortin nähtävyys.
(töissä olen ja on aina välillä vain muutama sekuntti aikaa lukea joten en ala itse sen takia etsimään) - finnbulli
qaq kirjoitti:
Kiitosta lautan hinnasta :) valtakirja kannattaa varmuuden vuoksi kuitenkin ottaa mukaan.
Mutta jos joku osaisi viellä sillan hinnan antaa koska olisihan sekin jonkin sortin nähtävyys.
(töissä olen ja on aina välillä vain muutama sekuntti aikaa lukea joten en ala itse sen takia etsimään)auton pituus on alle kuusi metriä.
- qaq
qaq kirjoitti:
(töissä olen ja on aina välillä vain muutama sekuntti aikaa lukea joten en ala itse sen takia etsimään)Juu elikkä työkaverini on tehnyt vastaavan matkan jotenka sillankin hinta selvisi
mutta haluan viellä kerran kiittää teitä vaivan näöstänne ja asiallisista viesteistä jotka ovat harvassa suomi24:sen foorumeilla - kruunun kurssi
finnbulli kirjoitti:
auton pituus on alle kuusi metriä.
elikkä mitä on siltamaksu euroissa?
- Samassa lipussa
turku - tukholma ja helsingborg - helsingör. Ajoaika tukh-helsingborg n. 6 tuntia plus tauot.Ruattis ei käy eurot. Brödi joutuu ostamaan kurnuilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611165
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html472545- 372236
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131761Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421654Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351246Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61046Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo100986