MeriHotelli ja Pontus!=D

namisuku

Onko Teissä Merihotellissa ja Pontuksen yöclubilla käyneitä? Hakaniemessä Stadissa Ensimmäinen yöclubi Suomessa:)
Olisi tod. kiva tietää=D

11

2178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siiliäiti

      ne molemmat oli kovia meno paikkoja 70 luvulla tuli kyllä käytyä muutaman kerran

      • väärä puoli

        Muutaman kerran vain, olivat väärällä puolella siltaa!


      • Ak:n lapio
        väärä puoli kirjoitti:

        Muutaman kerran vain, olivat väärällä puolella siltaa!

        Vai pelkäsitkö, että aate tarttuisi?


      • Anonyymi

        Tuli käyttyä useamman kerran 70 luku kun olin nuori villi ja vapaa nainen.Mahtavaa oli.Nykyisin en käy kuin Hakaniemin torilla toripäivillä ja Kesällä!Käviät nyky aika kyseinen paikka,eivät ole tämä sivusto.


    • discohile

      Muistan muistan.Oli myös Ympyrätalossa Kultainen Orava ja vanhan messuhallin luona disco 66,oli myös Arkadia ja Kylterin kellari,Royal-disco,Ratakadulla myös joku,nimi ei tuu mieleen,olihan niitä ja tuli käytyä,silloin kun oli nuori ja elämä kutsui.
      Ja teki mieli tanssia!!

      Toista se on nyt....sanoo eräs

      • oli kaikkea kivaa

        Missään noissa em. en käynyt, mutta KY (yo papereilla) oli kova sana, Botta, sitten tuli Old Bakers, Mikado, Fizz, Hesperian yökerho, Hesa klubi, sambakarnevaalit, oi noita aikoja.


    • Kutv M

      Tanssipakat kylläkin.Sörkän Fennolla
      (olikohan nimi oikein) ehdin muutaman
      käynnin tehdä ennen kuin lopetettiin.
      Yrjönkulma,hämis ja kultsa oli vakiopaikkoja.

    • lannenhunttari

      sielta---- niin silloin 70-luvulla kaveri houkutteli
      minut 'sivean' nuorenmiehen pontukseen... ja kuinka ollakkaan,nyt sita on oltu enemman,tai vahemman onnellisesti 30 vuotta naimisissa tyttosen kanssa ,joka sielta matkaan lahti.
      kummatkin olimme silloin [ja vielakin] sellaisia ,jotka emme kayneet juuri milloinkaan yo-clubeissa, mutta ystavan yllytyksesta [johdatus] satuimme sinne menemaan
      jo silloin pontuksessa oli 'international' meininki.
      oi niita aikoja.............l-h

    • namisuku

      ja likkakaverini oltiin Pontuksen vakioasiakkaita..heh. Hauskaa oli, railakasta menoa=) Kiitos vastanneille kivoista stooreista:)
      Muistoihin jää Pontus!

    • Anonyymi

      Olen paikassa käynyt monet kerrat - 70 luvulla.

    • Anonyymi

      Pontus oli jonkun aikaa suosikkidisconi. Ei montaa muuta ollutkaan.
      66 oli Mantskulla, mutta siellä ei ollut yhtä hyvä fiilis. Pontus oli rautaa !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      202
      2133
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      22
      824
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe