Korut

Gallup

kertokaapa, millaiset korut ovat mielestänne lesbo-tyylikkäitä? Pitääkö olla paljon vai vähän, lävistyksiä yms. Mistä itse tykkäätte?

26

3276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jennifer

      Tuo on mukava ilmaisu, lesbo-tyylikäs!

      Mielestäni korut ovat ihmisen persoonallisuuden mukaan hyvännäköiset.
      Samoihin koristuksiin emme voi sitoutua.
      Aivan kuin emme lyhyisiin hiuksiinkaan.

      Joku on sanonut, että iso rannekello on lesbon merkki. Sellainen on itselläni, mutta ei koruja.

      En oikeastaan ole löytänyt omaa korutyyliäni ja ne korut joita minulla on matkan varrella ollut, ovat jotenkin eksyneet "toisten taskuihin" :(

    • Cordeia

      miksiköhän aina ajattelen, että jos on lävistys huulessa: kuola valuu siitä reiästä ja jos on lävistys nenässä: räkä valuu. Olenkohan oikeassa vai olenkohan oikeassa ;)

      • myy

        melkein kymmenen vuoden kokemuksella voin sanoa että ei lävistetystä nenästä mitään valu. flunssassa valuu tietty mutta maalaisjärkeä saa käyttää. ;) huulesta en osaa sanoa. ite käytän nenä- ja kaulakorua mutten pidä niitä mitenkään "lesbomaisina." peukalosormus on musta aika lesbo-tyylikäs ainakin oikeella kantajalla. :)


      • pume
        myy kirjoitti:

        melkein kymmenen vuoden kokemuksella voin sanoa että ei lävistetystä nenästä mitään valu. flunssassa valuu tietty mutta maalaisjärkeä saa käyttää. ;) huulesta en osaa sanoa. ite käytän nenä- ja kaulakorua mutten pidä niitä mitenkään "lesbomaisina." peukalosormus on musta aika lesbo-tyylikäs ainakin oikeella kantajalla. :)

        Se miten lepakot käyttää koruja johtuu ihan ihmisen omasta tyylistä ja siitä miten tykkää käyttää koruja :)


      • Dzeni

        Ei minun huulesta ainakaan mitään valu :).
        Ja koruista sen verran että eiköhän se oo ihan henk. koht. kysymys. Itse tykkään käyttää vaan kaulakoruja.


      • Mimi

        Itselläni on lävistys kielessä, koska en halua, että kaikki näkevät sitä. tyttöystäväni on mieltynyt siihen:) Liekö tuo nyt tekee siintä lesbomaista?!

        Mun mielestä korut kuuluu ulkomuotoon, eikä kaikkia lesboja voi muutenkaan laittaa kategoriaan, niin tuskin korujenkaan mukaan.

        Itse pidän kaulakorua ja kahta sormusta. Korvakoruja pidän hyvin harvoin ja silloinkin todella pieniä.


      • Akka

        ...huolestuttamaan rupesi,et mitäköhän kulmaläväristä mahtaa valua...


    • osuus

      Olen joskus nähnyt julkigay (naisilla ja miehillä) toispuoleisia korviksia, kuten myös joillain vähemmän tunnetuilla. Yleensä oikeassa muistaakseni. Tässä ei taida olla mitään totuudenpohjaa?

      • Krisse

        ole ainakaan mulla. puuhelmiä kannoin kaulassa jonku aikaa mut neki jäi pois kyydistä. eikä muuten oo edes kelloa ranteessa saatikka sitte jotain isoa kapistusta. mut tosiaan mitään ei löydy, korviksia ainakaan!


      • QueenZ
        Krisse kirjoitti:

        ole ainakaan mulla. puuhelmiä kannoin kaulassa jonku aikaa mut neki jäi pois kyydistä. eikä muuten oo edes kelloa ranteessa saatikka sitte jotain isoa kapistusta. mut tosiaan mitään ei löydy, korviksia ainakaan!

        on paljon. Korvat ovat kokonaan lävisteyt, renkaita toisessa on kaksitoista, toisessa viisi, kaulassa kannan lempikorua joka on meripihkasta valmisetettu delfiini, ja sitten yleensä muita vähän vaatetuksen mukaan, mutta yleensä niitä on ainakin kolme. ranteissa on koruja, sormissa sormuksia. Minä pidän koruista ja ne korostavat kauniita piirteitä ja saava huomion kiinnittymään niihin. Tosin kielilävistystä.. sitähän harvemmin kukaan näkee, mutta kyllähän sekin kiinittää huomion suuhun =)

        Mielestäni oli juuri hyvin sanottu tuolla jossain tekstissä että korut ovat osa persoonallisuutta, toisen persoonallisuus ja olemus passaavat hyvin korujen kanssa mutta toiselle ei tarvitse niitä lainkaan.

        Kai se nyt on sitten paikastakin kiinni =)

        Ei mulla rannalla ole rannekoruja eikä kaikkia sormuksia.


      • ronjah

        Multa löytyy juurikin oikeasta korvasta kaksi korua, mutta vasemmassa ei ole yhtään. Niillä on mulle itselleni tietty merkitys, mutta sitä en sitten tiedä, että merkkaako ne muille mitään. Lisäksi löytyy useita sormuksia, kaulakoru ja nilkkaketju. Ja niillä kaikilla on itselleni paljonkin tunnearvoa enkä osaa ilman niitä olla.


    • LeSbO

      itse pidän vain korviksia, yksinkertaisia renkaita. muita koruja ei nyt tällä hetkellä ole, mutta voisin pitää ehkä jonkinlaista yksinkertaista ranne-tai kaulaketjua.

    • Cordeia

      käytä koruja: ei sormuksia, ei ketjuja, ei kelloa (olen ajan yläpuolella!). Korviksia on käytettävä, koska muuten kalliilla ostettu rei'itys menee umpeen. Jos joku sponssaisi, hankkisisn koruja täältä:
      http://www.kalevalakoru.fi/catalog/cat.aspx?f=3
      Miksi hirvenpäitä?? Tarvittaisiin Freudia selittämään...

    • sanna

      No en tiedä mitkä ovat Lesbo-tyylikkäitä...tuskin niillä koruilla on mitään tekemistä lesbouden kannalta..

      Itse käytän kelloa (jos koruksi lasketaan), oikeassa korvassa 2 ja vasemmassa 1 reikä, koruna pienet helmikorut ja kaulassa kult. ketju ja riipus. Ja se kihlasormus tietenkin!

    • Chilita

      Alaston nainen ja koruja kaulassa, ranteissa, nilkoissa, vyötäröllä. Voiko sexympää ilmestystä olla?

      • Pir

        Voi. Kaunis hoikka alaston nainen ilman korun häivää. Hän riittää. Esteettisesti. Muu on jo "pukeutumista".

        :D Makuja on niin monia. Minunlaiselleni passaa kulta ja timantit mahdollisimman huomaamattomassa muodossa. Eikä ikinä nenään tai napaan.


    • fake

      Jokaiselle sopii korut tyylinsä mukaan. Itse käytän yleensä neljää-viittä sormusta kerrallaan, kelloa (onko se koru?), toisessa ranteessa rannekorua sekä kaulakorua. Kuulostaa ehkä paljolta mutta sopii minun tyyliini eikä kukaan ole vielä ollut eri mieltä. Tyttöystäväni taas pitää maksimissaan yhtä sormusta ja kelloa ja se taas sopii hänelle.

    • kukka

      minä en pidä sormuksia juuri ollenkaan koska hukkaan ne aina! mutta toisinaan minulla on paljonkin värikkäitä puuhelmiä käsissä ja kaulassa, toisinaan ei. ja lävistyksiä on sitten jo enämmänkin; tappi huulessa keskellä, renkas siinä huulen sivussa,kulma ja napa koru. kieleeni ja ylähuuleeni keskelle olen vielä menossa ottamaan.

    • memory

      itselläni on ainoastaan kaulakoru, joka on minun kastajaislahjani ja siihen on kaiverrettu nimeni ja syntymäpäiväni.

      Ja joskus käytän vanhaa luokkasormustani, mutta hukkaan sen aina jonnekkin. Kun sen löydän niin varmaankin laitan sen sormeeni.

    • HulluNaiNEN

      oli aika huvittava toi "lesbo-tyylikkäitä"..
      ite tykkään lävistyksistä. mulla on huulessa ja kulmassa lävistys ja tietty korvissa.
      Korut kertoo aika palon persoonallisuudesta..
      juuh että näin.

    • Zenlux
    • Silloin kun koruja pidän suosin enemmän naisellisempia tai tyttömäisiä koruja(kuitenkin arkeen sopivia), joissa saa olla väriäkin kuten esim.pinkkiä. Pidän mm. roikkuvista korvakoruista ja puuhelmistä ja erilaisista riipuksista. En käytä yleensä rannekelloa. Yksi rannekello on, jossa kirkkaanvihreä ranneke(pitäisi laittaa siihen patteri, että joskus voisi käyttää rannekoruna), mutta vaikka olisi kello ranteessa katson ajan yleensä kännykästä. Se millaisia koruja tykkää käyttää riippuu ihan ihmisestä itsestään. Ei ole olemassa mitään varsinaisia lesbokoruja, vaan jokainen valitsee korunsa oman persoonansa ja makunsa mukaan. Jos tyyli on muutenkin tyttömäinen, korut ovat sen mukaiset ja poikamaisemmalla taas toisenlaiset ja joku ei käytä ollenkaan koruja. Tämä pätee kaikkiin naisiin huolimatta seksuaalisesta suuntautumisesta.

    • NeitiBii

      Minä ihastun usein poikamaisiin tai ainakin jonkin verran poikamaisiin androgyynin näköisiin naisiin. Yksi eksistäni osasi mielestäni pukeutua tosi hyvin omalle tyylilleen luontevasti. Hän ei ollut mikään ällöjuppi tai muutenkaan pröystäilevä. Hänellä oli kuitenkin noin viisi ihanaa rannekelloa, joita hän käytti vuoron perään asunsa mukaan. Yksi kelloista (lempparini) oli aika isokokoinen Suunnon urheilukello (siihen kuului sykenauha, siis se rinnan alle tuleva). Yksi oli nahkarannekkeinen miestenkello, jossa oli useampia mittareita. Yksi oli metallirannekkeinen mielestäni naisten kello, joka oli sellainen aika sporttinen/tekninen sekin. Pari muuta kelloa olivat tavallisempia ns. unisex Casioita tai jotain. Muita koruja hän ei oikeastaan käyttänyt. Joskus hän käytti sellaista aika maskuliinisen yksinkertaista rinkulaa, joka oli kuulemma tehty teräksestä. Kerran annoin hänelle matkallamme ostamani nahkaisen käsikorun (aika unisex), jota hän piti muutamia kuukausia, kunnes sen hihna katkesi. Minä käytän koruja paljonkin. Olen naisellinen bisse. Varsinkin nilkkakoru on minulle tärkeä. Nilkkakorut ovat kuulemma bi-naisten tunnus ;)

      • Anonyymi

        On se jännä, että jotkut tarvii koruja tai miesten kelloja ollakseen oma itsensä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      ite ainaki käytän paljon käsikoruja yhteensä mul on molemmis käsis 7, kaulakoruja käytän samaan aikaan kolmea ja korvakoruja löytyy molemmista korvista kaksi

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe