komeimmat miehet löytyy

yhdysvalloista!

Oih. Kyllä ne jenkkimiehet ovat komeita jenkki smileyneen! Heissä ei ole liian iso ero pohjoismaisiin miehiin. Kun taas joku kiina,turkki,japani,espanja jne.. USAn miehet on hot! Palasin juuri 5 viikon lomalta USAsta ja kyllä paikka oli näkemisen arvoinen. Miehet hyvin pukeutuneita, ruskettuneita, kohteliaita ja (ihme ja kumma) hyvä kroppasiakin=) Kait se vähän riippuu missä päin siellä matkustaa. Jotkut tykkää hampurilaisista jotkut ei;) Ja tapasinhan siellä reissussa miehen (Daniksi) kutsuttiin. Aivan loisto tyyppi. Taisinpa ihastuakkin oikeen kunnolla.. Mitäänhän sitä ei vois ikinä tulla.. Huvittavinta on ettei mies edes kunnolla tiennyt suomesta. huhhuh! että mikä ihmeen "Finland". heh.. nooh.. puoli vuotta enään ja takaisin sinne! -pinski

19

3629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Runkkareita kaikki

      Jenkkimiehet ovat maailman suurimpia runkkareita. Ei olekaan mikään ihme että jopa suomaalainen nainen kelpaa sillä perusjenkki ei pillua saa, edes rahalla.

      • myöskään

        suomalainen mies saa pillua, siis suomalaisilta naisilta, edes rahalla :D


      • saanut suomalaiselta
        myöskään kirjoitti:

        suomalainen mies saa pillua, siis suomalaisilta naisilta, edes rahalla :D

        naiselta!


      • tan miekkosten

        mielestä kukaan ei-suomalainen-mies
        on täysin epäonnistunut tekele,
        vähintääkin huijari, loinen tai pervo....


      • Pieni korjaus
        myöskään kirjoitti:

        suomalainen mies saa pillua, siis suomalaisilta naisilta, edes rahalla :D

        Suomalaiset naiselta saavat kaikki. Toki se on ulkkiksille helpompaa, koska suomitytöt nyt ovat vähän juntteja. :)


      • suinkaan...
        tan miekkosten kirjoitti:

        mielestä kukaan ei-suomalainen-mies
        on täysin epäonnistunut tekele,
        vähintääkin huijari, loinen tai pervo....

        Itselläni on useita ulkomaisia miespuolisia ystäviä.

        Mutta se vaan ihmetyttää, että kun täällä päivä toisensa jälkeen hehkutetaan sen ja sen maalaisten miesten komeudella ja hienoudella, niin miksette te koskaan Suomeen näitä alfa-uroksia saa tuotua? Meinaan, on aika säälittävää porukkaa yleensä suomalaisten naisten ulkkismiehet.


    • Amerikka on vapaa maa

      Wau! Sulla on kyllä käynyt ihanasti, hyvä tsäkä =)
      Ei voi kun onnitella.. tsemppiä!

    • kompensoi...

      Tunnetusti tyhmä jenkki ja yleisesti tyhmä nainen niin päästään lopputulokseen -0!

      • joten

        sen takia meillä natsaa yhteen. Kumpiki ollaan yhtä tyhmiä. Eli suhde olis tasa-arvoinen. Ja mies oli aivan ihana.


    • mestariampuja Annie

      Tuossa männävuosina olin pariin otteeseen käymässä parin viikon lomilla Texasissa ja voin todeta myös, että jenkit ovat todella komeita. Talossa, jossa asuin tuli jenkkipoika nimeltään J.Barnes korjaamaan etuovea aamulla, kun porukat olivat lähteneet töihin. Kivahan siinä oli katsella ruskettunutta,lihaksiskasta, vaalean jennkipojan kroppaa, kun se laitteli ovea paikalleen. Sopivasti hihaton paita päällä ja farkkushortsit päällä. Harmi etten siinä vaiheessa älynnyt ottaa kuvaa. No ei se mitään, kuva kyllä säilyy mielessäni. Korjattuaan kaveri lähit pihasta avoautolla ja tulikin takaisin, kysyi mitä teen illalla, mutta jouduin kieltäytymään kutsusta, koska olin vieraana ja en uskaltanut sopia mitään. Sujautti käyntikortin käteen ja jossain tuolla käyntikorttimapissa se vieläkin on.

    • komeita!

      En tiedä mistä se johtuu, vissiin kun syövät niin hyvää pihvilihaa siellä..;-) Sitäpaitsi siellä on paljon rahakasta porukkaa eli jos säkä käy niin saa sokerina pohjalle vielä rikkaan äijän. Tuntemus muusta maailmasta on usein niin ja näin mutta sekin riippuu tyypin koulutuksesta ja ammatista. Ja aloittajalle: miksei siitä voisi mitään tulla? Annahan ajan kulua, kaikki on mahdollista..

      • Tietotoimisto

        "En tiedä mistä se johtuu, vissiin kun syövät niin hyvää pihvilihaa siellä..;-) "

        Ja näitä juttuja. Yhdysvalloissa ei ole hyvää pihvilihaa....

        Kyllä ne lihakset useinmiten on hankittu ylimääräisellä testosteronilla.

        Mitä muita tuhoja se saa aikaan.... en edes viitsi kommentoida.


    • CalWoman

      Hoh hoh, mita teinityttoja taalla taas heiluu vaaleanpunaiset lasit silmilla. Totta kai USAsta komeitakin miehia loytyy koskapa populaa on liki 300 miljoonaa, mutta enpa sanoisi etta taalla keskimaarin on mitenkaan paremman nakoisia miehia kuin esim. Helsingin kaduilla. Enka kylla jaksaisi hirveasti polleilla myoskaan yhdella teksasilaisella tyomiehella.

      Tietysti kiva jos olet loytanut elamasi romanssin, mutta ei kannattaisi yleistaa liikaa. Tosin nailla Suomi24n palstoilla yleistetaan hieman liikaa muutenkin ja yleensa ilman tietoa yhtaan mistaan. Etta sellaista...

    • homma!!

      Onhan siellä jenkkilässä tosiaan komeita äijiä! Se tässä tosin vähän ihmetyttää, että miksette te koskaan tuo niitä komistuksia tänne Suomeen edes visiitille? Suomessa pyörii melko, sanoisinko, ala-arvoista tavaraa jos jenkkimiehistä puhutaan...

    • tekstiä

      Usasta löytyy niin komeita kuin rumiakin ihmisiä niinkuin joku jo totesi isosta populaatiosta. Taisipa Dani söpösti viilata sua vähän linssiin...vai ettei tietäis mikä ihmeen Finland. On omallekin kohdalle osunut joskus joku "Dan". Ne on yleensä siellä aikamoisia pelimiehiä ja on ne "Danit" suomalaisiin naisiin törmänneet ennenkin. Suomalainen mies on muuten tuhat kertaa luotettavampi ja rehellisempi !

    • Plain Truth

      Jenkit ovat kaivossa asuvia sammakoita. Luulevat kaivonsa olevan koko maailma, eivätkä tiedä valtamerestä mitään. Tämä on totuus. The plain truth.

      • kertaa olet

        siellä kaivossa käynyt? Mä oon parikyt kertaa ja kivaa on ollut aina. Komeita miehiä siellä ainakin on paljon! Mutta on paljon porukkaakin.

        Suomalaiset tosin ovat fiksua porukkaa kun tietävät missä USA on, mutta harva usalainen tietää missä Suomi on. Tosin ei heitä taida kiinnostaakaan, vaikka Suomi on paras jääkiekossa ollut viime vuosisadalla ja täällä on mielettömän hyviä formulakuskeja.


      • asdem
        kertaa olet kirjoitti:

        siellä kaivossa käynyt? Mä oon parikyt kertaa ja kivaa on ollut aina. Komeita miehiä siellä ainakin on paljon! Mutta on paljon porukkaakin.

        Suomalaiset tosin ovat fiksua porukkaa kun tietävät missä USA on, mutta harva usalainen tietää missä Suomi on. Tosin ei heitä taida kiinnostaakaan, vaikka Suomi on paras jääkiekossa ollut viime vuosisadalla ja täällä on mielettömän hyviä formulakuskeja.

        Jenkit on kaikki läskejä hyi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe