vanhojentanssipari

kekesh

Eli yks tyttö pyysi mua pariksi ja oli hyväksyttävä tarjous tilanteen takia. Nyt rupesi kaduttamaan, koska haluaisin itse pyytää erästä toista pariksi. Miten selitän tämän minua pariksi pyytäneelle?

9

5815

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vudhgo

      No kannattaa ensin varmistaa,että pääsekö haluamasi kohde varmasti pariksesi,ennen kun kerrot toiselle.. Sitten onkin paha jos jätät pyytäjän ja toinen ei pääsekään.. mut tsemiä:) kyllä ne asiat hoituu :)

    • ...

      Omasta mielestäni olisi erittäin törkeää vaihtaa paria, jos on jo luvannut toiselle tytölle että tulee hänen parikseen. Paljon saat selittää hänelle jos ajattelet paria vaihtaa, mutta itse ainakin tanssisin juuri hänen kanssa kenen kanssa olisin alunperin sopinut.

      Jos nyt välttämättä tahdot pari vaihtaa, tee se nyt ainakin erittäin nopeasti! Se vasta on kiusallista parillesi, jos hän jää kokonaan ilman paria sinun parinvaihtosi vuoksi, sillä usein parit on jo valittu, tai valitaan ainakin pikapuoliin. Jos esimerkiksi sanot hänelle aikovasi vaihtaa paria vasta parin viikon kuluttua, jää hän suurella todennäköisyydellä ilman paria (tai ainakin meidön koulussa olisi jäänyt ^^).

      Eli tanssi nyt vaan tämänhetkisen parisi kanssa sen enempää pohtimatta (oma mielipiteeni).

    • tyttö 17 v

      Tuota.
      Itse kysyin erästä poikaa tanssimaan ja hän suostui. Jos hän nyt sanoisikin, ettei voikaan tanssia, olisin aika loukkaantunut, ellei hän esimerkiksi etsisi minulle toista paria tilalle ja selittäisi perin pohjin! Kieltävästä vastauksesta alunperin en loukkaantuisi.

      Ja hmm, vanhojen tanssit eivät ratkaise oikein mitään. Ei niitä uusia pareja välttämättä niiden aikana synny, monet tanssivat kavereidensa kanssa, eli ei se mahdollisuuksiasi huononna sen tyttö nro2:n suhteen.

      Mutta itse olet tilanteeseen joutunut, kestä se. Teet todella ikävän tempun, jos vaihdat paria kuin paitaa.

      • mä...

        sorry vaan ketjun alottajalle, mut oon samaa mieltä tytön 17v. kans.. JOs likka on jo hommannu kaikki puvut yms., sä teet oharit eikä se saakkaan toista paria.. No kyllä mua ainakin vituttais.. Mitä väliä yksistä tansseista on? Se on vaan kävelyä, tutustu siihen toiseen muuta kautta.


    • ksJSdk

      Älä nyt pelle rupee ryssiin tätä juttua.Jos joku näkee vaivaa kysyäkseen sinua,niin kunnioita häntä edes sen verran!

      Onko noussu vähän pissa päähän.

    • _lily_

      minkä takia haluaisit tanssia toisen kanssa? ihastus kenties?
      itse tanssin kaverin kanssa, mielummin niin, kuin se että olisin ihastunut häneen...
      mielestäni törkeää jos ensin lupaa ja sitten peruu koko jutun.. kaiken lisäksi jos sillä toisella on jo pari, luultavasti tanssit tämän kanssa jonkun tanssin jossa paria joutuu vaihtamaan.. niin ja sitten vielä se, että meillä ainakin illalla tanssivat vain ne jotka haluavat, ja tässä tapauksessahan voit pyytää sitä toistakin tyttöä tanssimaan.. :)

      älä peru lupaustasi...

      • :)

        Kyllä sut kruunataan kaikkien aikojen kusipääksi jos nyt vaihdat parin vielä. Noin niinku kannustukseks sulle.


      • Minä!!!
        :) kirjoitti:

        Kyllä sut kruunataan kaikkien aikojen kusipääksi jos nyt vaihdat parin vielä. Noin niinku kannustukseks sulle.

        On varmaan tosta edellisestä viestistä paljon apua, kun aloittajalla varmaan oli ne tanssit jo reilu vuosi sitten. Ainoo mikä kiinnostas on se, että miten siinä lopulta kävi.


    • Anonyymi

      Tsemppiii lovee uuu girlll, homiieeee, brousskiii ( mihin päädyit), mielenkiinnosta kyselen + minkä ikänen nykyään, tällee 14 vuoden jälkeen kyselen:)))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4459
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1420
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe