Street Elegance

Sepi

Poikkesin Tuurissa tänään ja siellä näkyi olevan myynnissä Street Elegance 50 moposkootteri. Onko kenelläkään tästä kyseisestä merkistä kokemuksia ja mitähän merkki/mallia tuo vastaa? Ei ollut hinnalla pilattu ainakaan :)Melkein jo ostin sen

10

7096

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Feedu

      No sehän on Fude! Tosin Elegance mallissa on joitakin eri osia ja taitaa olla kaksivärimaalaus, mutta samaa Fude-perhettä se on. Ja hyvä ostos, koska saa kohtalaista laatua halvalla!

      • zöf

        On suoraan verrannollinen hintaan, nimittäin kiinalaiseen kauppatapaan kuluu olla samaa mieltä kuin ostajakin on.

        Niinpä kun Suomalainen tukkuostaja tinkii hintaa ahneuksissaan alaspäin niin kiinalainen vastaa että kyllä vain sopii. Mutta ei kiinalainen omasta liikevaihdostaan tingi.

        Suomalaisen tukkurin ostamiin skoottereihin vain laitetaan halvenpaa ja huonompaa osaa niin että kiinalaisen businesmiehen tuottotavoitteet täyttyvät.

        Että olkaahan tarkkoina, ei kaikki "fudet" laadultaan samanlaisia ole.


      • Feedu

        Nimeltään tuo skode lienee San Remo Street Elegane, mutta kuten sanottu, Fude...


      • Mr.88
        zöf kirjoitti:

        On suoraan verrannollinen hintaan, nimittäin kiinalaiseen kauppatapaan kuluu olla samaa mieltä kuin ostajakin on.

        Niinpä kun Suomalainen tukkuostaja tinkii hintaa ahneuksissaan alaspäin niin kiinalainen vastaa että kyllä vain sopii. Mutta ei kiinalainen omasta liikevaihdostaan tingi.

        Suomalaisen tukkurin ostamiin skoottereihin vain laitetaan halvenpaa ja huonompaa osaa niin että kiinalaisen businesmiehen tuottotavoitteet täyttyvät.

        Että olkaahan tarkkoina, ei kaikki "fudet" laadultaan samanlaisia ole.

        Ei mulla oo ainakaan mitään vikaa ollu Fudessa, oon nyt vuoden ajanu Fude race-merkkisellä skootterilla. Suurin osahan on kiinni siitä miten ja missä ajaa. Ja miten pitää huolta.. Tosin mulla on se kyllä mökillä, hiekkateillä ajelen ja jopa metsäpoluilla ja hyvin on kestäny, ei mitään valittamista. 800 km ajettu. En ymmärrä miks kaikki valittaa siitä että Fude on kiinalainen, melkein kaikki tuotetaan kiinassa, jopa Nokian kännyköitä tehdää siellä. Se on vaan yks maa muitten joukossa.


      • pystyykö
        Mr.88 kirjoitti:

        Ei mulla oo ainakaan mitään vikaa ollu Fudessa, oon nyt vuoden ajanu Fude race-merkkisellä skootterilla. Suurin osahan on kiinni siitä miten ja missä ajaa. Ja miten pitää huolta.. Tosin mulla on se kyllä mökillä, hiekkateillä ajelen ja jopa metsäpoluilla ja hyvin on kestäny, ei mitään valittamista. 800 km ajettu. En ymmärrä miks kaikki valittaa siitä että Fude on kiinalainen, melkein kaikki tuotetaan kiinassa, jopa Nokian kännyköitä tehdää siellä. Se on vaan yks maa muitten joukossa.

        joku edes yhden merkin jota ei tehdä kiinassa.


    • pike53

      1000 kilometria ajettu..ei tuu kipinää tulppa ja johto vaihnettu .joku sano et joku tunnistin jossain tietäis et missä ..

    • Killisilmä

      Street Elegance skootterit eivät ole Fudeja, vaan tehdasnimeltään Wangye.

      • Anonyymi

        Moi mulla on sähköt kadonnut vastaavasta 125 kuutioisesta.... Missähän vika...?


    • tirat

      mikähän hinta on uutena.

    • momoo

      Niin paska merkki, kun olla ja voi ;o Meidän meni rikki heti kun tyttö kotipihassa kokeili ..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe