Street Elegance

Sepi

Poikkesin Tuurissa tänään ja siellä näkyi olevan myynnissä Street Elegance 50 moposkootteri. Onko kenelläkään tästä kyseisestä merkistä kokemuksia ja mitähän merkki/mallia tuo vastaa? Ei ollut hinnalla pilattu ainakaan :)Melkein jo ostin sen

10

7290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Feedu

No sehän on Fude! Tosin Elegance mallissa on joitakin eri osia ja taitaa olla kaksivärimaalaus, mutta samaa Fude-perhettä se on. Ja hyvä ostos, koska saa kohtalaista laatua halvalla!

• zöf

On suoraan verrannollinen hintaan, nimittäin kiinalaiseen kauppatapaan kuluu olla samaa mieltä kuin ostajakin on.

Niinpä kun Suomalainen tukkuostaja tinkii hintaa ahneuksissaan alaspäin niin kiinalainen vastaa että kyllä vain sopii. Mutta ei kiinalainen omasta liikevaihdostaan tingi.

Suomalaisen tukkurin ostamiin skoottereihin vain laitetaan halvenpaa ja huonompaa osaa niin että kiinalaisen businesmiehen tuottotavoitteet täyttyvät.

Että olkaahan tarkkoina, ei kaikki "fudet" laadultaan samanlaisia ole.

• Feedu

Nimeltään tuo skode lienee San Remo Street Elegane, mutta kuten sanottu, Fude...

• Mr.88
        zöf kirjoitti:

On suoraan verrannollinen hintaan, nimittäin kiinalaiseen kauppatapaan kuluu olla samaa mieltä kuin ostajakin on.

Niinpä kun Suomalainen tukkuostaja tinkii hintaa ahneuksissaan alaspäin niin kiinalainen vastaa että kyllä vain sopii. Mutta ei kiinalainen omasta liikevaihdostaan tingi.

Suomalaisen tukkurin ostamiin skoottereihin vain laitetaan halvenpaa ja huonompaa osaa niin että kiinalaisen businesmiehen tuottotavoitteet täyttyvät.

Että olkaahan tarkkoina, ei kaikki "fudet" laadultaan samanlaisia ole.

Ei mulla oo ainakaan mitään vikaa ollu Fudessa, oon nyt vuoden ajanu Fude race-merkkisellä skootterilla. Suurin osahan on kiinni siitä miten ja missä ajaa. Ja miten pitää huolta.. Tosin mulla on se kyllä mökillä, hiekkateillä ajelen ja jopa metsäpoluilla ja hyvin on kestäny, ei mitään valittamista. 800 km ajettu. En ymmärrä miks kaikki valittaa siitä että Fude on kiinalainen, melkein kaikki tuotetaan kiinassa, jopa Nokian kännyköitä tehdää siellä. Se on vaan yks maa muitten joukossa.

• pystyykö
        Mr.88 kirjoitti:

Ei mulla oo ainakaan mitään vikaa ollu Fudessa, oon nyt vuoden ajanu Fude race-merkkisellä skootterilla. Suurin osahan on kiinni siitä miten ja missä ajaa. Ja miten pitää huolta.. Tosin mulla on se kyllä mökillä, hiekkateillä ajelen ja jopa metsäpoluilla ja hyvin on kestäny, ei mitään valittamista. 800 km ajettu. En ymmärrä miks kaikki valittaa siitä että Fude on kiinalainen, melkein kaikki tuotetaan kiinassa, jopa Nokian kännyköitä tehdää siellä. Se on vaan yks maa muitten joukossa.

joku edes yhden merkin jota ei tehdä kiinassa.

• pike53

1000 kilometria ajettu..ei tuu kipinää tulppa ja johto vaihnettu .joku sano et joku tunnistin jossain tietäis et missä ..

• Killisilmä

Street Elegance skootterit eivät ole Fudeja, vaan tehdasnimeltään Wangye.

• Anonyymi

Moi mulla on sähköt kadonnut vastaavasta 125 kuutioisesta.... Missähän vika...?

• tirat

mikähän hinta on uutena.

• momoo

Niin paska merkki, kun olla ja voi ;o Meidän meni rikki heti kun tyttö kotipihassa kokeili ..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73