Poikkesin Tuurissa tänään ja siellä näkyi olevan myynnissä Street Elegance 50 moposkootteri. Onko kenelläkään tästä kyseisestä merkistä kokemuksia ja mitähän merkki/mallia tuo vastaa? Ei ollut hinnalla pilattu ainakaan :)Melkein jo ostin sen
Street Elegance
10
7252
Vastaukset
- Feedu
No sehän on Fude! Tosin Elegance mallissa on joitakin eri osia ja taitaa olla kaksivärimaalaus, mutta samaa Fude-perhettä se on. Ja hyvä ostos, koska saa kohtalaista laatua halvalla!
- zöf
On suoraan verrannollinen hintaan, nimittäin kiinalaiseen kauppatapaan kuluu olla samaa mieltä kuin ostajakin on.
Niinpä kun Suomalainen tukkuostaja tinkii hintaa ahneuksissaan alaspäin niin kiinalainen vastaa että kyllä vain sopii. Mutta ei kiinalainen omasta liikevaihdostaan tingi.
Suomalaisen tukkurin ostamiin skoottereihin vain laitetaan halvenpaa ja huonompaa osaa niin että kiinalaisen businesmiehen tuottotavoitteet täyttyvät.
Että olkaahan tarkkoina, ei kaikki "fudet" laadultaan samanlaisia ole. - Feedu
Nimeltään tuo skode lienee San Remo Street Elegane, mutta kuten sanottu, Fude...
- Mr.88
zöf kirjoitti:
On suoraan verrannollinen hintaan, nimittäin kiinalaiseen kauppatapaan kuluu olla samaa mieltä kuin ostajakin on.
Niinpä kun Suomalainen tukkuostaja tinkii hintaa ahneuksissaan alaspäin niin kiinalainen vastaa että kyllä vain sopii. Mutta ei kiinalainen omasta liikevaihdostaan tingi.
Suomalaisen tukkurin ostamiin skoottereihin vain laitetaan halvenpaa ja huonompaa osaa niin että kiinalaisen businesmiehen tuottotavoitteet täyttyvät.
Että olkaahan tarkkoina, ei kaikki "fudet" laadultaan samanlaisia ole.Ei mulla oo ainakaan mitään vikaa ollu Fudessa, oon nyt vuoden ajanu Fude race-merkkisellä skootterilla. Suurin osahan on kiinni siitä miten ja missä ajaa. Ja miten pitää huolta.. Tosin mulla on se kyllä mökillä, hiekkateillä ajelen ja jopa metsäpoluilla ja hyvin on kestäny, ei mitään valittamista. 800 km ajettu. En ymmärrä miks kaikki valittaa siitä että Fude on kiinalainen, melkein kaikki tuotetaan kiinassa, jopa Nokian kännyköitä tehdää siellä. Se on vaan yks maa muitten joukossa.
- pystyykö
Mr.88 kirjoitti:
Ei mulla oo ainakaan mitään vikaa ollu Fudessa, oon nyt vuoden ajanu Fude race-merkkisellä skootterilla. Suurin osahan on kiinni siitä miten ja missä ajaa. Ja miten pitää huolta.. Tosin mulla on se kyllä mökillä, hiekkateillä ajelen ja jopa metsäpoluilla ja hyvin on kestäny, ei mitään valittamista. 800 km ajettu. En ymmärrä miks kaikki valittaa siitä että Fude on kiinalainen, melkein kaikki tuotetaan kiinassa, jopa Nokian kännyköitä tehdää siellä. Se on vaan yks maa muitten joukossa.
joku edes yhden merkin jota ei tehdä kiinassa.
- pike53
1000 kilometria ajettu..ei tuu kipinää tulppa ja johto vaihnettu .joku sano et joku tunnistin jossain tietäis et missä ..
- Killisilmä
Street Elegance skootterit eivät ole Fudeja, vaan tehdasnimeltään Wangye.
- Anonyymi
Moi mulla on sähköt kadonnut vastaavasta 125 kuutioisesta.... Missähän vika...?
- tirat
mikähän hinta on uutena.
- momoo
Niin paska merkki, kun olla ja voi ;o Meidän meni rikki heti kun tyttö kotipihassa kokeili ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812436- 1832004
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1751873Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1221691Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311605- 1231508
Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1781209Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711185Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771133Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,621114