wc pöntön säiliöstä lirittää hiljakseen vettä asiointi puolelle. mistä vika johtuu? mitä pitää tehdä? noin 10v vanha ido
Ido wc pönttö
5
8960
Vastaukset
- vuotaa...
Pohjaventtiilin tiiviste vuotaa. Vaihda uuteen. Jos asut taloyhtiössä, ota yhteys huoltomieheen. Tuo kuuluu taloyhtiön vastuulle.
- irtoaa
ok. itse pitää toimia huoltomiehenä täsä taloudessa. mutta miten irtoaa tyhjennysventtiili että pääsee tiivisteen irroittamaan?
tässä idossa sininen muovinen tötterö tyhjennysventtiili
pitääkö irroittaa säiliö ja alakautta irroittaa venttiili? - vesipihi
irtoaa kirjoitti:
ok. itse pitää toimia huoltomiehenä täsä taloudessa. mutta miten irtoaa tyhjennysventtiili että pääsee tiivisteen irroittamaan?
tässä idossa sininen muovinen tötterö tyhjennysventtiili
pitääkö irroittaa säiliö ja alakautta irroittaa venttiili?Älä ota vesisäiliötä irti. Tyhjennysventtiili lähtee irti kääntämällä sitä muovitötteröä vastapäivään (ei jenkoja, vaan lukittuu kääntämällä säiliön pohjassa kiinni olevaan renkaaseen). Nyt sinulla on venttiili kädessä ja muljautat tiivisterenkaan irti urastaan ja uuden tilalle. Pyyhkäiset sakat pois tyhjennysreiän reunoista ja kasaat systeemin.
- kiitos ed kirj!
Minulle riitti pelkkä tiivisteen ja reiän puhdistaminen. Tiiviste oli aivan ehjä mutta sakkainen.
- pohja_
Pohjaventtiilin sulkulevyn vaihto, tässä tietoo...
http://www.ido.lt/www/ltu/idowwwltu.nsf/images/27 aniara wc.pdf/$FILE/27 aniara wc.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374876- 823476
- 302943
- 612905
- 72689
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552260- 371742
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 181671
- 161574