Luddulan

Läddylä

Luddulan Läddylälle ja karvaiselle pojalle terveisiä keskustasta.

Namipussi odottaa.

46

7467

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nipa niitystä

Se on Luttula.Uusi ja vanha Luttula.Ns.Lutikkalinna,suurperheisten,vähävaraisten talo.Luttulan jätkät oli kingejä,mutta niitynporukka pisti ne nöyräksi.

• ja lutikkalinna?

Olen joskus kuullut niistä, mutta mitä paikkoja ne ovat?

• giog
        ja lutikkalinna? kirjoitti:

Olen joskus kuullut niistä, mutta mitä paikkoja ne ovat?

Luttula h,house off the rising sun.Vanha Luttula Katariinankadulla,sellainen keltainen iso4 kerroksinen pitkätalo.Uusi Luttula on Tankkis Puubia vastapäätä Hermanhessinkadulla.

• Kasko Ellio

Peltsi ------niitynjengin taparikollinen,kuoli nuorena.

• Anonyymi

Pihlajalaiset pieksi kaikki kaupungin jengit .Luttulalaiset juoksi pakoon .

• Anonyymi
        Kasko Ellio kirjoitti:

Peltsi ------niitynjengin taparikollinen,kuoli nuorena.

Peltoniemi .

• Entinen luttulalainen

Luttula (Lutikkalinna) on Katariinankadulla, Urheilukadun ja Falanderinkadun välissä. (siis Vanha Luttula). Siellä Ruunapalle asui nuoruudessaan. Ruunapalle oli hyvin paha pikku poika, kaikki lapset pelkäsivät häntä. Ruunapalle on vieläkin paha pikku tytöille!

• onko..

se vielä hengissä?
        oliko se semmone phil lynotin näköne käkkärä?

• Khihih...
        onko.. kirjoitti:

se vielä hengissä?
        oliko se semmone phil lynotin näköne käkkärä?

Kyllä, just sen näkönen ja vielä hengissä! ;)

• Kenenisä Perskeles
        Khihih... kirjoitti:

Kyllä, just sen näkönen ja vielä hengissä! ;)

-luetelkaapa luttulan kuninkaat 60-luvun lopusta tähän päivään?

• 63 v
        Kenenisä Perskeles kirjoitti:

-luetelkaapa luttulan kuninkaat 60-luvun lopusta tähän päivään?

tarkoitat niillä kuninkailla, niitä linnassa istujiako?

• Anonyymi

Rikkoi meidän likkojen hienot puiset tennismaila joskus aikoinaan.

• ex kokkola

Luttula juu siel katariinan kadul, jossa olen itsekin asunut keskirapussa toinen kerros. Ja uus luttula tankkiksen edes. Lutikkalinna taas oli torin laidal siin gallen ja onk siin sit työkkärikö. Terveiset suomen turust

• Luddulan Läddylä

Hah kuka kaivoi vanhan viestin. Luddulan Läddylä on koirallinen tyttö joka muutti jo täältä poijes eikä mitään tekemistä tuon asuintalon kanssa.

Kaupungins Asuntotoimistosta meinattiin muuten 80- luvun alussa laittaa meidän nuori perhe ja pikku vauva luttulaan asumaan. Seinissä oli reikiä ja pistorasiat rikkinäisiä, kaamea kämppä. No eihän me sinne kyllä menty. Siitä on jo aikaa...Jonotettiin vielä kyseiseen asuntoon monta kuukautta kun ei tunnettu Kokkolaa. Onneksi päästiin sitten Koivuhakaan vuokralle ihanaan siistiin asuntoon.

• Höpötyksiä

Kyllä Luttula eli Lutikkalinna on Katariinankadulla. Torin laidalla sijaitsi Niukkalinna.

• ..............

Väärässä olet,niinhän joku kirjoittikin,sekotat Lutikkalinnan ja Niukkalinnan,sitä se vanhuus teettää...

• nukkavuoren loorti
        .............. kirjoitti:

Väärässä olet,niinhän joku kirjoittikin,sekotat Lutikkalinnan ja Niukkalinnan,sitä se vanhuus teettää...

Ha haa, nyt kyllä väärässä olette. Sekoititte varmaan lusikkaleijan ja nukkavuoren. Ne on siinä poppelipuiston ja hepoventuksen välissä

• a well known fact
        Luddulan Läddylä kirjoitti:

Hah kuka kaivoi vanhan viestin. Luddulan Läddylä on koirallinen tyttö joka muutti jo täältä poijes eikä mitään tekemistä tuon asuintalon kanssa.

Kaupungins Asuntotoimistosta meinattiin muuten 80- luvun alussa laittaa meidän nuori perhe ja pikku vauva luttulaan asumaan. Seinissä oli reikiä ja pistorasiat rikkinäisiä, kaamea kämppä. No eihän me sinne kyllä menty. Siitä on jo aikaa...Jonotettiin vielä kyseiseen asuntoon monta kuukautta kun ei tunnettu Kokkolaa. Onneksi päästiin sitten Koivuhakaan vuokralle ihanaan siistiin asuntoon.

-vieraillut maailmanluokan tähtiäkin!

mm.prodigy -yhtyeen breathe -video on tehty luttulassa

• Hahaha 8DD
        a well known fact kirjoitti:

-vieraillut maailmanluokan tähtiäkin!

mm.prodigy -yhtyeen breathe -video on tehty luttulassa

Reps! XDDDDD

• LUTTULALASTA

Olen asunut vanhassa luttulassa, muutin 69 ruotsiin, olisiko juku joka muistaa Rantalat?

• Kyösti

Ootteko te nähny Ruunapallen veljeä Aimoa ja sen vaimoa Seksi-Leenaa?

• asukskaskin olin

Kyllä alkuperäisiä asukkeja oli mm:ssaSvartsit Mattolat Mannerit Wallinit Emmekset Haapalat Valjukset ja Poikolat.Ei se niin kamala ollut kun annatte ymmärtää.Hyvä yhteishenki ja kaverit lähellä.Senaikaiseksi asunnoiksi hyvät ja halutut.

• aikalainenkin
        asukskaskin olin kirjoitti:

Kyllä alkuperäisiä asukkeja oli mm:ssaSvartsit Mattolat Mannerit Wallinit Emmekset Haapalat Valjukset ja Poikolat.Ei se niin kamala ollut kun annatte ymmärtää.Hyvä yhteishenki ja kaverit lähellä.Senaikaiseksi asunnoiksi hyvät ja halutut.

riippuu vähän kummalta puolelta hautaa asiaa tarkastalee, kyllä mannerit tunnetaan, ei ole moni elävänä P:n jäljiltä.

• Toivoo rauhaa.
        aikalainenkin kirjoitti:

riippuu vähän kummalta puolelta hautaa asiaa tarkastalee, kyllä mannerit tunnetaan, ei ole moni elävänä P:n jäljiltä.

Mutta on sanottava että on tuomionsa istunut ja asioihin liittyy semmoisia mitä me ei koskaan tulla tietään ja parempi niin.Elä loppuelämäsi sovussa itsesi ja omantuntosi kanssa.En minä ainakaan osaa vihata tai tuomita.Toivon että saat rauhan ja rakkauden sydämmeesi.

• Anonyymi

Onko sillä veli?

• hefneri

Ruunapallelle namipussia!

• ???????????

Onko Ruunapalle ja Brunopaukku sama henkilö

• peppu_vasten_pyllyä
        ??????????? kirjoitti:

Niimpä, kertokaapa joku. onko sama tyyppi?

• wattafack
        ??????????? kirjoitti:

Kuka hv on brunopaukku?

• luttulan tunteva..
        wattafack kirjoitti:

Kuka hv on brunopaukku?

eihän siellä alkuperäisiä koviksia ollut kuin reeni ja pille tämän muistan kylläkin 50 luvun lopulta,reenikin oli koulun kovis mäntykankaalla ennenkuin Keiskin Manne molemmat silloin kolmas luokkalaisia pani reenin ojennukseen.Manneoli Keiskin Veikon veli ja Veikkohan muutti ruotsiin ja on ollut siellä haka nyrkkeily piireissä,minun entinen luokka kaveri parilta vuodelta.

• sa-jui
        luttulan tunteva.. kirjoitti:

eihän siellä alkuperäisiä koviksia ollut kuin reeni ja pille tämän muistan kylläkin 50 luvun lopulta,reenikin oli koulun kovis mäntykankaalla ennenkuin Keiskin Manne molemmat silloin kolmas luokkalaisia pani reenin ojennukseen.Manneoli Keiskin Veikon veli ja Veikkohan muutti ruotsiin ja on ollut siellä haka nyrkkeily piireissä,minun entinen luokka kaveri parilta vuodelta.

Luttulassa asui alkoholisoituneita henkilöitä.

• uusi luttula
        sa-jui kirjoitti:

Luttulassa asui alkoholisoituneita henkilöitä.

Siellä asui kunnon työtä tekeviä suurperheisiä perheitä, kai siihen joukkoon mahtu kaiken laista, mutta niinhän se on tänä päivänäkin, perheet on vaan sijoitettu moniin eri taloihin asumaan, itse olen siinä talossa kasvanut ja nuoruuteni elänyt ja ilolla ja lämmöllä muistanan edelleen kaikkia jo edesmenneitä ja elossa olevia naapureitani.

• Anonyymi
        peppu_vasten_pyllyä kirjoitti:

Niimpä, kertokaapa joku. onko sama tyyppi?

Luulen että samaa tarkoittavat.

• Anonyymi
        luttulan tunteva.. kirjoitti:

Krisse

• bernerbrang

Oikein.Siinä talossa ei koskaan tarvinnut olla yksin.Aina oli kavereita.

up..............

up..................

----------

• LeenalanKöpi

Missä pulimaija? Ei ole näkyny vuosiin

• Anonyymi

Asuin Luttulassa 60 luvulla, muutettiin Ruotsiin 69, muista vielä pikku juttuja sieltä, olin 6 vuotta kun muutettiin..

• Anonyymi

Mika Rantala on nimeni..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mika Rantala on nimeni..

Ei muista. . Ehkä kuvasta muistaisi.

• Anonyymi

Kuka oli Nuusku ? Joi itsensä hautaan .

• Anonyymi

Lurikkalinnnassa on tarjolla limppaa eli pimppaa

• Anonyymi

Kuka oli iso pää pille .

• Anonyymi

asuhan siinä naapekin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5973
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3744
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2587
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2121
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1902
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1868
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1765
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1468
    Aihe