Olen kokeillut kaikkia tamponimerkkejä ja mulla aina käy jossain vaiheessa niin että se tamponi valuu alaspäin ihan emättimen suulle ja joutuu menemään vessaan ja työntämään sen takas syvemmälle...onko se yleistäkin, onko muilla noin?
Kun gyne sanoi mulle että mulla on ihan älyttömän ahtaat ja liiankin kireät paikat ja jo tamponin asettaminen tuottaa minulle vaikeuksia, lisäksi e-pillereiden johdosta kuukautiseni ovat erittäin niukat ja vuotoa tulee tosi vähän niin ei johdu siitäkään että tamponi olisi täysi..
Käytän asetintamponeja ja laitan sen aina todellakin niin syvälle kuin mahdollista.
Onko muilla samaa ongelmaa että tuntee kun tamponi valuu ja on luisumassa ulos??
Ahdistava ongelma...
Miksi tamponi valuu
3
3372
Vastaukset
- ja malleista
Merkkiä suurempi kysymys on, miten päin tamponi laajenee. Tampaxin laajenemistapa on sellainen, että se aukeaa levyksi, Ob, siis se asettimeton perusmalli, aukeaa pyöreäksi. Ob pysyy siksi paremmin. Sama logiikka toimii muissakin merkeissä.
Mutta kyllä tamponi aina valuu. Itse taisin vaihtaa sitä niukasta vuodosta huolimatta 3-4 tunnin välein. - ///
Jos vuotosi on tosi niukkaa, niin oikeastaan sinun ei pitäisi edes käyttää tamponia. Oletko harkinnut kuukuppia? Tai jos välttämättä haluat käyttää tamponia, niin oletko kokeillut OB:n tamponeja, joissa ei ole asetinta?
- lihakset...
vaikka gyne sanoi paikkojesi olevan ahtaat ja tiukat, hän saattoi tarkoittaa vain emättimen suulla olevaa kudosta (immenkalvo). Tamponin valumista edistää huono lihaskunto lantionpohjan lihaksissa. Sillä taas ei ole mitään tekemistä immenkalvon kanssa. Toki tamponi täyttyessää helpommin lähtee valumaan, mutta ei se kaikilla niin tee ja siihen kyllä vaikuttaa lantionpohjan lihasten kunto, ihan niin kuin kuukupinkin kanssa. Nim. kokemusta on. Ja kuten sanoit, tamponisi ei edes ole täynnä verta. Joten koitapa treenata lihaksiasi ja katso parin kuukauden päästä uusiksi, vieläkö valuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei843852Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071822- 1091136
- 1001101
- 64946
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165875- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57811Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22751