Ostin kirpputorilta chou chou nuken ja meillä on hieman ongelmia nuken toiminnan kanssa.En löydä mistään suomenkielisiä ohjeita,toiminta juttuja yms.Olisko jollain vinkkejä tai linkkejä?Siis miten saan nuken sulkemaan silmänsä ja reagoimaan ilman "nuijimista"vai onko nukkemme vaan yksinkertaisesti sunnuntai kappale?
Chou chou nukke
4
2812
Vastaukset
- eikös se jo
kerro kaiken?
- Asiasta tietävä...
Eli mikähän Chou Chou nukke nyt on kyseessä?
Jos on "tuudita uneen"Chou Chou 48cm, Sen pitäis nauraa, itkeä ja jokeltaa. Kun juo pullosta kuuluu imemisääniä. Kun laittaa makuulle sitä alkaa väsyttää ja haukottelee. Tuudita nukkea, se sulkee silmänsä, nukahtaa ja hengitys tasaantuu. Kun nostat nuken ylös, se herää ja joko nauraa tai itkee. Toimii 3*LR6 paristoilla ... ootko tarkistanu??
Sittenhän on "nam nam" Chou Chou 36cm pitkä, nukke nauraa, maiskuttelee omaa keksiään ja sylkäisee tutin suustaan. Tää ei toimi ilman sitä "omaa" keksiä. Sitten vielä on ns. mini Chou Chou 21cm 3 erilaista nukkea joilla kullakin on oma toiminto, toimivat paristoilla myös.
Uusin Chou Chou nukke on "love me" 48cm, jossa on tunnistinsensori eri ruuille ja vaatteille ja tavaroille. Liikuttaa jalkojaan ilosta ja vaippaa vaihdettaessa. Jokeltelee, silmät ja suu liikkuvat pullosta juotaessa ja kuulet imemisääniä. Haukottelun jälkeen nukahtaa.
Jos et saa tästä sepustuksesta mitään irti, niin soita sen maahantuojalle: AMO OY helsinki ja pahoittelet kun käyttöohjeet hukkui, ei tarvi mainita mistä ostit jne... lähettävät kyllä ohjeen ilmaiseksi!!- Sartsukka
Kiitos erittäin paljon ystävällisestä vastauksestasi...patterit on vaihdettu uusiin jo useampaan otteeseen.Taitaa olla vain yksinkertaisesti rikki...jos joulupukki vaikka toisi uuden.Tyttömme ei vielä edes ymmärrä että nuken pitäisi "toimia" emmekä sitä hänelle erikseen maininneet,kuhan vaan itse halusimme tietää...
- bojo
Ainakin yhden Chou Chou nukkemallin täytyy selästä laittaa päälle/pois napista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511