Mitä tehdä

kosi/ei muista varmaan

Rakkaani kosi kännissä ja mä suostuin. Mutta sen jälkeen kumpikaan meistä ei ole puhunut siitä mitään. Ei varmaan muista/tiedä kosineensa ja mä en uskalla ottaa asiaa puheeksi. Odotanko uutta kosintaa?

4

995

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mimmu -81

Kannattais varmaan harkita parisuhteen jatkamista pari kertaa vielä. Voisit oikeastaan mennä kotiin kasvamaan vielä muutamaksi vuodeksi, jos tosiaan

a) suostut kännikosintaan

b) otat yleensäkin kännissä tehdyn kosinnan tosissaan

c) et "uskalla" (?!?!?!) asiasta kysyä?????

On teitä kaikenlaisia tolloja.

• keskustelu?

Noh, noh! Ehkä ei kannata tuon takia suhdetta pistää poikki! Ehkä kysyjä oli itsekin kännissä ja suostui siksi. Jos mies voi kosia kännissä, ihan varmaan nainenkin voi mennä suostumaan... Sitä sattuu. Kannattaisi miettiä tarvitseeko itse myös kasvamista vielä, jos kutsuu toisia tolloksi (vaikka täällä netissä se onkin niin helppoa)? Asian voisi esittää vähän fiksumminkin. Asia siellä takana kyllä oli ok. Esitysmuoto vaan vähän poskellaan.

Mies voi olla joskus olla tosissaan vaikka on kännissä. Kohtaa C kyllä myös vähän ihmettelen... Ehkä suhde ei ole vielä sillä tasolla, että ollaan valmiita kihloihin/naimisiin, jos ei uskalla toiselta kysyä tuollaista. Eikös pitäisi pystyä keskustelemaan mistä vaan? Se ei silti tarkoita etteikö parisuhdetta kannata lainkaan jatkaa. Ehkä vain kihlautumista voisi odotella siihen saakka, että suhde on edennyt pidemmälle. Ja uskaltaa puhua toiselle mistä vaan.

• niin selviää

Miksi et uskalla? Voithan mainita, että muistatkos silloin kun... että et varmaan ehkä ollut tosissaan vai olitko...? Otat ihan "sivumennen" asian puheeksi. Ei kai mies ihan huvikseen vain kosi edes kännissä, ehkä hän on ainakin jollain tasolla selvinpäinkin ajatellut asiaa. Eli se ei ole hänelle ihan kauhistus. Mutta ei se tarkoita, että hän olisi ihan vielä valmis. Tuntemattomia naisia jotkut kosii kännissä ihan leikillään, mutta ehkä ei omaa tyttöystävää/avovaimoa?

Ehkä voisit esittää toivomuksen, että mies kosisi uudestaan selvinpäin. Jää mukavampi muisto.

• Kihiloos ja kännis on kiva olla..
      Naimisis ja krapulas yhtä hel..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      98
      3752
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      34
      3234
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      60
      3199
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      62
      2993
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      68
      2874
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2809
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2514
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2321
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2162
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2158
    Aihe