Mitä tehdä

kosi/ei muista varmaan

Rakkaani kosi kännissä ja mä suostuin. Mutta sen jälkeen kumpikaan meistä ei ole puhunut siitä mitään. Ei varmaan muista/tiedä kosineensa ja mä en uskalla ottaa asiaa puheeksi. Odotanko uutta kosintaa?

4

1013

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mimmu -81

Kannattais varmaan harkita parisuhteen jatkamista pari kertaa vielä. Voisit oikeastaan mennä kotiin kasvamaan vielä muutamaksi vuodeksi, jos tosiaan

a) suostut kännikosintaan

b) otat yleensäkin kännissä tehdyn kosinnan tosissaan

c) et "uskalla" (?!?!?!) asiasta kysyä?????

On teitä kaikenlaisia tolloja.

• keskustelu?

Noh, noh! Ehkä ei kannata tuon takia suhdetta pistää poikki! Ehkä kysyjä oli itsekin kännissä ja suostui siksi. Jos mies voi kosia kännissä, ihan varmaan nainenkin voi mennä suostumaan... Sitä sattuu. Kannattaisi miettiä tarvitseeko itse myös kasvamista vielä, jos kutsuu toisia tolloksi (vaikka täällä netissä se onkin niin helppoa)? Asian voisi esittää vähän fiksumminkin. Asia siellä takana kyllä oli ok. Esitysmuoto vaan vähän poskellaan.

Mies voi olla joskus olla tosissaan vaikka on kännissä. Kohtaa C kyllä myös vähän ihmettelen... Ehkä suhde ei ole vielä sillä tasolla, että ollaan valmiita kihloihin/naimisiin, jos ei uskalla toiselta kysyä tuollaista. Eikös pitäisi pystyä keskustelemaan mistä vaan? Se ei silti tarkoita etteikö parisuhdetta kannata lainkaan jatkaa. Ehkä vain kihlautumista voisi odotella siihen saakka, että suhde on edennyt pidemmälle. Ja uskaltaa puhua toiselle mistä vaan.

• niin selviää

Miksi et uskalla? Voithan mainita, että muistatkos silloin kun... että et varmaan ehkä ollut tosissaan vai olitko...? Otat ihan "sivumennen" asian puheeksi. Ei kai mies ihan huvikseen vain kosi edes kännissä, ehkä hän on ainakin jollain tasolla selvinpäinkin ajatellut asiaa. Eli se ei ole hänelle ihan kauhistus. Mutta ei se tarkoita, että hän olisi ihan vielä valmis. Tuntemattomia naisia jotkut kosii kännissä ihan leikillään, mutta ehkä ei omaa tyttöystävää/avovaimoa?

Ehkä voisit esittää toivomuksen, että mies kosisi uudestaan selvinpäin. Jää mukavampi muisto.

• Kihiloos ja kännis on kiva olla..
      Naimisis ja krapulas yhtä hel..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      5
      4688
    2. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      43
      4498
    3. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      137
      3559
    4. Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?

He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun
      Maailman menoa
      106
      3466
    5. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      31
      3460
    6. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      43
      2924
    7. Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys

Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo
      Ikävä
      12
      1050
    8. Pahimman luokan hasardi

sellainen sinä olet. Sut pitäis peitellä varoituskolmioilla ja vilkkuvaloilla, rajata lippusiimalla ja varustaa silmälap
      Ikävä
      74
      877
    9. Elämäni rakkaus

Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten
      Ikävä
      63
      799
    10. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      93
      752
    Aihe