Mitä tehdä

kosi/ei muista varmaan

Rakkaani kosi kännissä ja mä suostuin. Mutta sen jälkeen kumpikaan meistä ei ole puhunut siitä mitään. Ei varmaan muista/tiedä kosineensa ja mä en uskalla ottaa asiaa puheeksi. Odotanko uutta kosintaa?

4

1024

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mimmu -81

Kannattais varmaan harkita parisuhteen jatkamista pari kertaa vielä. Voisit oikeastaan mennä kotiin kasvamaan vielä muutamaksi vuodeksi, jos tosiaan

a) suostut kännikosintaan

b) otat yleensäkin kännissä tehdyn kosinnan tosissaan

c) et "uskalla" (?!?!?!) asiasta kysyä?????

On teitä kaikenlaisia tolloja.

• keskustelu?

Noh, noh! Ehkä ei kannata tuon takia suhdetta pistää poikki! Ehkä kysyjä oli itsekin kännissä ja suostui siksi. Jos mies voi kosia kännissä, ihan varmaan nainenkin voi mennä suostumaan... Sitä sattuu. Kannattaisi miettiä tarvitseeko itse myös kasvamista vielä, jos kutsuu toisia tolloksi (vaikka täällä netissä se onkin niin helppoa)? Asian voisi esittää vähän fiksumminkin. Asia siellä takana kyllä oli ok. Esitysmuoto vaan vähän poskellaan.

Mies voi olla joskus olla tosissaan vaikka on kännissä. Kohtaa C kyllä myös vähän ihmettelen... Ehkä suhde ei ole vielä sillä tasolla, että ollaan valmiita kihloihin/naimisiin, jos ei uskalla toiselta kysyä tuollaista. Eikös pitäisi pystyä keskustelemaan mistä vaan? Se ei silti tarkoita etteikö parisuhdetta kannata lainkaan jatkaa. Ehkä vain kihlautumista voisi odotella siihen saakka, että suhde on edennyt pidemmälle. Ja uskaltaa puhua toiselle mistä vaan.

• niin selviää

Miksi et uskalla? Voithan mainita, että muistatkos silloin kun... että et varmaan ehkä ollut tosissaan vai olitko...? Otat ihan "sivumennen" asian puheeksi. Ei kai mies ihan huvikseen vain kosi edes kännissä, ehkä hän on ainakin jollain tasolla selvinpäinkin ajatellut asiaa. Eli se ei ole hänelle ihan kauhistus. Mutta ei se tarkoita, että hän olisi ihan vielä valmis. Tuntemattomia naisia jotkut kosii kännissä ihan leikillään, mutta ehkä ei omaa tyttöystävää/avovaimoa?

Ehkä voisit esittää toivomuksen, että mies kosisi uudestaan selvinpäin. Jää mukavampi muisto.

• Kihiloos ja kännis on kiva olla..
      Naimisis ja krapulas yhtä hel..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      298
      1026
    2. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      61
      827
    3. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      66
      752
    4. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      691
    5. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      69
      684
    6. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      39
      658
    7. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      43
      560
    8. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      33
      556
    9. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      48
      497
    10. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      40
      495
    Aihe