Toivottavasti isäukko....

AA-Autoilija

Ei törsää omaisuuttaan nyt kun kevensivät tuota perintöveroakin...

Polttoaineveron nousu kun vie taasen puolestaan makkarasiivun leivän päältä...

3

1137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja edunvalvoja istuu omaisuuteni päällä jota 20000€ perinnöstä on jäljellä 7795€ ja joka kuukausi on tuloja vähän päältä 1340€ ja mulla on kuulemma mennyt heinäkuulta saakka 11500€:että voittekos kansalaiset hyvät met börjafe on orjade börjameborjadeommpnus immunislusvaanas emmunheettalee' vähän auttaa minnuu kysyttöiskös yhdessä jooko että onkos Pirkanmaan Yleisen Edunvalvonnan piirissä sellainen ittemäisellä ittenäisellä epäammattimaisemalla ylijumalan asemassa luulevat tahallaan epäuskova "ei ostaminen ole mikään este huumeidenkäytyölle" korjaan vitun Eija Roni Ettäkö luulet säännöstelyösi osaan mitä vaan miten vaan ja kehitän tylvelvimenimusyyttä automaatiosjatuksena ajatuksena orientuneen suggestoitunut fullbcaperfectskillhandandbodymotoricaperfectyedskillforevrt4ever

• Anonyymi

Saatanan Eija Roni mun elämää sää et komenna sulla ei ole mun elämäni komentamiseen ja säännöstelyyn millään vitun tavalla oikeutta Eija Roni "uusia laitteita ei hankita olisin halunnut musiikkiani suuntaavan 8 tunnin etäopintopolkupersonointkkoumutuksen 125€ olisi maksanut niin ei 20000€ saanut koska olen muka toistaiseksi pysyvällä eläkkeellä eikä Roinin Pirkanmaa yhdeksännen ja viho vitun viimeisen ämmän ketaleem itsenäisen päätäntävallam kera olen 42-vuotias täysin terveeksi kuntoutunut melkeinpä korruptoituneen pshpn Pitkäniemen 15-vuoden pakkohoitokoekaniinivastentahroaanohjelmam vihoviimeinen kiitos aiheutetusta silmänpohjanrapoeumasta joka circoedinol acutard venas muscliminas jy Bai hanga tavvu terakilometribittisäteenäkiinteäkvanttiklistallidatamemoraalipwilausbyhomesmarthomesystem

• Anonyymi

Zyprexssta hermojen koetellulta kultikullalta Merja Syrjämäen asia sanan-käyttö Syväsen Samin Diagnooseissa Tosi vaikee Uskoa että säkin käyt joskus paskalla ja emäntä sano että sää kannat varmaan kakkavaippoja laukussas niin paskamainen ämmä sääkin oot

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22