Disney vaatteita

Saako mistään lapselle kohtuuhinnalla kivoja disney vaatteita?
293968
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 29

Vanhimmat

ulkovaatteista lähtien.

Äänestä

tässä vielä yksi kiva ystäväni löytämä linkki, josta oli tilannut disneyvaatteita www.kidscorner.fi

Äänestä

Tuolla on ihania Disney lasten vaatteita ja hinnatkin mun mielestä edullisia: www.nettitilaus.fi. Itse tilasin meidän 6-vuotiaalle Cars- ja Kung Fu Panda T-paitoja kesäksi.

Äänestä

Saa. Itse olen tilannut lapsilleni muutamia vaatteita suomalaisesta verkkokaupasta, jonka tuotteet olivat laadukkaita ja toimitus nopeaa. Kannattaa katsoa www.disneykauppa.fi

Äänestä

kokeile disneykauppa.fi

Äänestä

Hei tietääkö kukaan mistä saa legowear vaatteita?

Äänestä

Mä olen tilannut nettikaupoista ...ainakin www.nallentassu.fi myy Legowear vaatteita

Äänestä

Kiitos vinkistä. Mukavia vaatteita löytyi disneykauppa.fi kaupasta. Hinnat halvemmat kuin marketeissa.

Äänestä

Cars, ToyStory, Mikki, Minni, Prinsessat ja Helinä-Keiju lastenvaatteet. Katso disneykauppa.fi

Äänestä

Edullisia Disney lastenvaatteita http:/www.disneykauppa.fi

Äänestä
  • Eipä taida olla tuo Disney-kauppa enää hengissä...

Tällaisen uuden bongasin, www.tiltula.fi

Äänestä

Hei, Disneykauppa.fi lopetti toimintansa viime syksynä yrittäjän kiireiden takia. Lähetys- ym asiat kun vievät aikansa.
Kokemus oli kyllä niin hyvä ja Disnet tuotteet menuvät hyvin kaupaksi, joten avamme kaupan uudestaan huhtikuun puolivälissä.
Nyt kauppaa hoidetaan oman työntekijän voimin, joten palvelu on nopeaa ja kiitettävää.

Myös uusi 2012 kesämallisto tulee samalla myyntiin.

Tuotteethan ovat laadukkaita ja hyvän näköisiä, eikä niitä saa marketeista ym. liikkeistä, ja vielä myymme ne markettien edulliseen hintatasoon.

Terveisin
Disneykauppa.fi

Äänestä

Täältäkin löytyy Disney-aiheisia vaatteita, www.nalleshop.fi.

Äänestä

Täältä olen ostanut jo useamman kerran Disney -aiheisia vaatteita starstars.net

Äänestä
  • siis www.starstars.net

Äänestä

Arctic Kids lastenvaatteiden verkkokaupassa on ihania Disney -kesävaatteita juuri nyt ALE -hinnoin!

http://www.arctickids.fi

Äänestä

Täältä löytyy Disney vaatteita: www.babuum.fi

Äänestä

www.character-outlet.fi

Myyn Disney ja muita hahmovaatteita edullisesti suoraan Englannista =)

Äänestä

Mä löysin meidän pikku-pojille täältä aivan ihania vaatteita. Ovat olleet todella kestäviä ja värit pysyneet hyvin.
www.kaasujalkaoutlet.fi

Äänestä

Kommentoi aloitusta

disneyfani kirjoitti:

Saako mistään lapselle kohtuuhinnalla kivoja disney vaatteita?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu