Onko kellään kokemuksia Iin Ikkunoista? Saatiin aika edullinen tarjous sieltä. Periaatteessahan nämä kaikki puu-alumiini -ikkunat on rakenteeltaan samanlaisia, joitakin pikku yksityiskohtia on eri firmoilla erilaisia.
Asennettuna ajattelimme ottaa.
Iin ikkunat
6
3599
Vastaukset
- köyhältä
Jos vain löytyy jostain kirvesmies asentamaan, niin kannattaa palkata itse asentaja. Säästät rahaa paljon.
- yksityiskohtia!
... ja niistä johtuen toisista merkeistä tulee vettä sisään ja toisista merkeistä ei ...
... se niistä "pikku" yksityiskohdista...!
... ettei vaan olis piste Iin päällä...- .....
Rakeenne tosiaan on samanlainen, ikkuna on varmaankin hyvin vanha keksintö, kuten kaikki tiedämme.
Veden sitten saa joka ikkunamerkistä tulemaan sisään, kunhan sopivasti saranat säätää, se on toinen facta.Asenneuksesa voi myös toheloida muutenkin, ikkunan kun apukarmiin kiinnittää ja liikaa kiristää, niin on ristimitat helposti päin helvettiä. Että asennus ja säätövaiheessa ne vettä vuotavat ja samalla myös vetoisat ikkunat tehdään.Säädöt pystyy onneksi teekemään vielä asennuksen jälkeenkin, mutta muut viat sitten vaativatkin jo isompaa projektia. - rak.ins.
..... kirjoitti:
Rakeenne tosiaan on samanlainen, ikkuna on varmaankin hyvin vanha keksintö, kuten kaikki tiedämme.
Veden sitten saa joka ikkunamerkistä tulemaan sisään, kunhan sopivasti saranat säätää, se on toinen facta.Asenneuksesa voi myös toheloida muutenkin, ikkunan kun apukarmiin kiinnittää ja liikaa kiristää, niin on ristimitat helposti päin helvettiä. Että asennus ja säätövaiheessa ne vettä vuotavat ja samalla myös vetoisat ikkunat tehdään.Säädöt pystyy onneksi teekemään vielä asennuksen jälkeenkin, mutta muut viat sitten vaativatkin jo isompaa projektia.Hyvin ovat meillä toimineet, kokemusta kolmen vuoden ajalta. Ei tuule, eikä sada sisään ja ovat helpot pestä, ei mitään turhia liankeräysuria koristeena. Olivat selvästi halvimmat ja tinkaamalla sai vaikutettua hintaan paljonkin.
- Kamera & vuoto
rak.ins. kirjoitti:
Hyvin ovat meillä toimineet, kokemusta kolmen vuoden ajalta. Ei tuule, eikä sada sisään ja ovat helpot pestä, ei mitään turhia liankeräysuria koristeena. Olivat selvästi halvimmat ja tinkaamalla sai vaikutettua hintaan paljonkin.
Hyvä ja halpa ei ole koskaan samassa paketissa. Päätä ensin mitä sinä haluat ja tutustu vaikka ikkunan laatuvaatimuksiin. Tämän jälkeen katsot sinua laadullisesti tyydyttävät ikkunat. Hintapilkuttelu ei voi olla päällimmäisenä pitkäkestoisia ikkunoita hankittaessa.
Ikkunoiden perusheikkouksien jälkeen asennustyössä sattuu pahojakin huolimattomuuksia.
Lämpökamerakuvauksissa paljastuu ( n 20 - 25 % ) parhaiten lämpövuotoja: lämpöeristeissä, ikkunatiivisteissä, karmiliitoksissa sekä lasin ja pokan liitoskohdassa. Lämpökamera on lahjomaton totuuten näyttäjä.
- Pateniemi
Hyvin toiminut meillä. Ekaksi otin kyseiseltä firmalta saunan- ja pesuhuoneenikkunat ja viime kesänä uuden kokolasisen terassioven. Asennus oli ihan hyvä, oven kohdalta kiristin pellityksen ruuvit hieman lujemmalle kuin mihin asennusmiehet ne olivat jättäneet. Ei ollut mitään vaikeuksia eli toimitus ja asennus tapahtuivat vaivattomasti. Olivat molemmissa hankinnoissa muistaakseni edullisimman tarjouksen jättäjät. Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758