Hei.. Olen Charlie noin 6 vuotias neitokakadu. Rakas
vaimoni Matilda nukkui eilen ikuiseen uneen..ikävä on valtava. Mutta yritän jatkaa elämääni.
Etsin uutta kumppania uudesta kodista, luulisin sopeutuvani myös parveen. Kunhan muita neitokakaduita olisi ympärillä. Olen tottunut olemaan vapaana, häkin ovet aina auki, mutta vietän aikaa myös häkissä. Näin tulisi olla uudessa kodissanikin. Häkkinikin voi ottaa matkaan, se on vanha, korjailtu, mut suht iso. Asun Mikkelissä ja olen jo neuvotellut kyydistä uuteen kotiin, kunhan ei kovin kaukana.
Toivon pikaisia yhteyden ottoja HYVISTÄ kodeista, jotka tietävät mitä ovat ottamassa, eli kokemusta neitokakaduista löytyy!! terveisin Charlie
puh.o44 2648706 Suvi
Charlielle koti...
ja uusi vaimo!!!!
0
311
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3638093Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592372Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60833- 24795
- 64792
- 55783
- 66760
- 46746
- 11726
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68683