Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mistä Fuzzit

Olipak

- Mistä olette ostaneet Fuzzit?
- Uutena vai käytettynä? - Mietin tätä, vaikka käytettyjen hinta on aika paljon suhteessa uuteen.
Ajattelin ehkä tilata sen 6 kpl erän, joka monella nettikaupalla on tarjouspakettina. Halvin se miniliini.com josta aiemmissa ketjuissa puhuttiin, mutta onko joku tilannut sieltä? Kokemuksia?

17

2042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinisiipi

      Osta vaan uudet, mutta tarpeeksi ISO koko, niin käyttöikä pidempi. S-kokoa ei kannata tilata. Minäkin tilasin miniliinistä kun uskoin nettiketjuu enkä itse tarkistanut. Myöhemmin huomasin parikin paikkaa netistä, jossa aika paljon halvemmalla, oisko ollu kestovaippakauppa tai vaippala tai jotain sellasii. Tarkistapa asia, niin säästät! Mutta miniliini oli kyllä tosi hyvä muuten, nopee palvelu ja tuli joku pehmolelu kaupanpäälle...

    • katjuli

      Itse olen ostanut uusia Fuzzeja ehkä kolme kipaletta ja sitten kasan vanhoja huuto.netistä. Nyt olen päätynyt ompelemaan itse niitä, niin taskuvaipalle tulee hintaa viitisen euroa. Itse kun ostin noita vaippoja kipaleittain niin ainakin vielä joku aika sitten kappalehinta oli edullisin vauvabuumi (.net, .com tai .fi) nimisessä paikassa 17,90. Pakettihinnoista ei olekaan tietoa.

    • Olipak

      Päädyin tilaamaan sen paketin 6kpl miniliinistä , ostan sitten ehkä käytettyinä joitakin. Tarkistin kauppojen hintoja pari tuntia tänään :) (kaikkea tää teettää)

      Kyllä se Miniliini on halvin. 108e sisältyy postitus. Vaippala, kestovaippakauppa jne. joita mainittiin oli 110e vähintään ja yhdessä oli kyllä halpa mutta siellä ei saanut valita värejä ollenkaan ja minä just nimen omaan haluan tiettyjä ihania värejä. Laitan nyt tilauksen miniliinii.
      - Huutonetissä vaipat siis fuzzit ainakin nousee hirveisiin hintoihin. Pitäis olla joku vaippapörssi käytetyille, josta voisi ostaa järkihinnalla!
      * tähän ketjuun saa mielellään laittaa lisävinkkejä, mistä edullisia käytettyjä. Ei me noilla kuudella vielä pitkälle pötkitä. Niin ja ommella en osaa kyllä yhtään.. :)

      • ei saa

        kuin vaippoja ja muutamaa vaatetta. Harmi! Samassa paketissa tulisi esim. pesuaineita ja imuja ym. mutta heillä on aika suppea valikoima.


      • +++

        Kannattaa ensin kokeilla niitä mitä sinulla jo on, jotta istuuko ne teidän vauvallenne, ja sitten niitä edullisempia käytettyjä kannattaa käydä kurkkimassa mm. täältä
        http://www.babyidea.fi/palstat/list.php?35

        Jos Fuzzit eivät istu tai ei toimi tai et tykkää taskuvaipoista, kannattaa kokeilla jotain muita kestovaippoja. Meillä olisi kestoilu jäänyt kokonaan, jos ainoana vaihtoehtona olisi ollut Fuzzit. Reisineppareita ei saanut ollenkaan kiinni edes löysimmällä säädöllä, ja vyötäröltä oli liian löysä tiukimmallakin säädöllä.


      • ........
        +++ kirjoitti:

        Kannattaa ensin kokeilla niitä mitä sinulla jo on, jotta istuuko ne teidän vauvallenne, ja sitten niitä edullisempia käytettyjä kannattaa käydä kurkkimassa mm. täältä
        http://www.babyidea.fi/palstat/list.php?35

        Jos Fuzzit eivät istu tai ei toimi tai et tykkää taskuvaipoista, kannattaa kokeilla jotain muita kestovaippoja. Meillä olisi kestoilu jäänyt kokonaan, jos ainoana vaihtoehtona olisi ollut Fuzzit. Reisineppareita ei saanut ollenkaan kiinni edes löysimmällä säädöllä, ja vyötäröltä oli liian löysä tiukimmallakin säädöllä.

        Vähän oudon mallinen vauva teillä! :D


    • HALVIN

      miniliinissä 6kpl paketti fuzzeja 108 eur.

      Vaippatalossa 6 kpl fuzzeja ennakkolaskulla maksettuna 101,40.



      Kummassakaan paikassa yli satasen lähetyksistä ei mene postareita.

      • Halvin kun

        nimen omaan sanoin että haluan valita värit itse. Miniliinistä sain myös yhden printtivaipan tarjouspakettiin. Kysyin kyllä teiltä vaippatalostakin - mutta värejä ei osattu sanoa!


      • niin luki
        Halvin kun kirjoitti:

        nimen omaan sanoin että haluan valita värit itse. Miniliinistä sain myös yhden printtivaipan tarjouspakettiin. Kysyin kyllä teiltä vaippatalostakin - mutta värejä ei osattu sanoa!

        "- Mistä olette ostaneet Fuzzit?
        - Uutena vai käytettynä? - Mietin tätä, vaikka käytettyjen hinta on aika paljon suhteessa uuteen.
        Ajattelin ehkä tilata sen 6 kpl erän, joka monella nettikaupalla on tarjouspakettina. Halvin se miniliini.com josta aiemmissa ketjuissa puhuttiin, mutta onko joku tilannut sieltä? Kokemuksia?"

        Vastasin tuohon apn kirjoittamaan juttuun, muita en edes lukenut. Ap ei ainakaan tuossa maininnut eri värivaihtoehtojen olevan tärkeitä. Enkä todellakaan ole vaippatalosta, mutta itse tilasin sieltä koska mulle värillä ei ollut väliä mutta hinnalla oli.


      • kallis ja huono valikoima
        Halvin kun kirjoitti:

        nimen omaan sanoin että haluan valita värit itse. Miniliinistä sain myös yhden printtivaipan tarjouspakettiin. Kysyin kyllä teiltä vaippatalostakin - mutta värejä ei osattu sanoa!

        ainoastaan 6 eri värivaihtoehtoa!! Vaippatalossa 12 eri värivaihtoehtoa. JA HUOM 6kpl vaippoja halauamasi väreillä hintaan 107,40eur. Eli hieman halvempi kuin miniliini :)


    • mmaammaa

      MEillä fuzzit pelaa loistavasti..

      Kestovaippayhdistyksen jäsenenä saa esim. www.sannanshoppi.net alennusta, jolloin hinta ei jää hirvittämään. Ja tässä myös erittäin luotettavan ja hyvän putiikin osoite. Jos suomesta ettii.

    • Fuzzin ostaja

      Moikka,

      Itse surfailin ja vertailin aikani ja edullisimmin pakettina saa Vaippatalosta! 16,90kpl. ja nopea oli toimitus! :-)

      • rumat värit :(

        Kauniit myydään normaali hinnalla. Itse en osta verkosta vaippoja haluan nähdä mitä ostan. Ostan hulinoilta tai myymälästä.


      • hemuli09
        rumat värit :( kirjoitti:

        Kauniit myydään normaali hinnalla. Itse en osta verkosta vaippoja haluan nähdä mitä ostan. Ostan hulinoilta tai myymälästä.

        Itse olen ostanut sielä ja sain itse valita säästöpaketissakin värit, kun kysyin!
        ja ihania värejä oli!

        Tietysti kaikilla oma maku! :-) naistä asioista on turha kiistellä


    • mie vaa

      Pehmopeput -liikkeeseen olen todella pettynyt. Ennen on tullut parissa päivässä, nyt on mennyt 3 viikkoa yhden vaipan odotteluun. Olen kerran lähettänyt kyselyn onko jotain ongelmia kun ei ole tullut vieläkään ja mitään vastausta en ole saanut eikä vaippaakaan näy.

      Aikaisemmin keväällä puuttui sitten isosta tilauksesta yksi insertti ja lähetin siitä viestin. Ei vastausta, ei inserttiä.

      Että kyllä oli nyt viimeinen kerta kun sieltä mitään ostan.

    • Vaippala
    • Halpaa on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1965
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1743
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1604
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1356
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1236
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1233
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1212
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe