kellä kokemusta,hajooko heti??? vastatkaa nopeasti!
KIINAN IHME!
7
2092
Vastaukset
- on mitä
ihmettä tarkoitat.itselläni pelkästään myöteisiä
kokemuksia.jos pyöriä tarkoitat.- ?????
niin olinko oikeessa
- nyt vähän
tarkentaa mitä tarkoitat kiinan ihmeellä. Mulla on kiinalainen ompelukone ja kyllä se toimii vaikka lanka välillä katkeaakin.
- ?????
se oli mun kysymykseni
- badda
niin siis kiinalainen ompelu konehan on melko hyvä.. mistä ees puhut?
- wäsäilijä
Koska kysymys oli vähän laaja,niin vastataan laajasti.
Kiinalaiset tekevät kaksipyöräisiä enemmän kuin muut yhteensä.Kun moottorit ja sähköpuoli löytävät itsensä japanilaismerkkeihin eri poskilla varustettuna(poislukien Kawasaki),niin ne ovat hyvin tehty hyvistä raaka-aineista.Useiden kopiomoottorien vaihteisto toimii täsmällisemmin kuin esikuvissaan.
Moottoreina käytetään Hondan ,Suzukin ja Yamahan kopioita.Useimpien kiinalaistehtaiden omistaja on japanilainen Mikuni, joten oikeudet eri merkkien tekniikan käyttämiseen järjestyvät helposti.Moottoripyörässä saattaa olla esim. Hondan moottori Suzukin rungossa.Suurin osa skoottereista on Hondan kopioita.Jotkut lasten crossit ovat Yamahoita.Etuna on varaosien varma saatavuus kun vai ottaa selvää minkä japsipyörän tekniikkaa löytyy mistäkin.Tosin kiinalaisvaraosat ovat n. 10 kertaa halvempia ja yhtä hyviä/samoja osia.
Huonona puolena on niiden osien surkea laatu ja huonohko raaka-aine jotka eivät ole tarkoitettu japanilaismerkkien käyttöön.Muoviosat ovat turhan kovaa muovia maastopeleissä,alumiini on totuttua hauraampaa esim valupyörissä.Pahin puute on tehtaalla suoritetun kasauksen olematon laadunvalvonta;ne paikat mitkä pitäisi olla tiukalla ovat löysällä ja päinvastoin.Lock-tite on välttämätön aine ennen sisäänajoa ja sen jälkeen.
Jos on tottunut huoltamaan moottoriajoneuvoja,niin saa halvalla yllättävän luotettavan laitteen.Jos on hienohelma,niin pitää ostaa japsi.Ja yrittää jotenkin perustella hintaero edes itselleen,saati sitten vaimolle..... - Kake.
Minulla on kiinalainen mönkijä, stereot kotona ja autossa, kaksi kameraa, tietokoneita myös kaksi; kannettava ja pöytäkone, kiikarit, tallentavalla DVD:llä varustettu kotiteatterijärjestelmä ja erilaisia mittalaitteita. Kaikki kiinalaisia ja hyvin toimivia laitteita, lähes kaikkien takuu on ollut 24kk. Ovatko nämä sitten kiinan ihmeitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225111
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24563- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17933viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61803- 37779