Fc Lahdella on ehdottomasti Suomen typerimmät knnattajat tässä ns.ultra ryhmässä.
Jatkuvaa rasistista ja mautonta huutelua ja riidanhaastamista harrastavat nämä pellet joista moni on skinhead taustainen.Nuo ääliöt eivät ymmärrä itse lajista mitään vaan pääasiana on riidan haastaminen. Mahtaa ottaa pannuun kiljuhumalaista ultraa kun Fc lahti ei ole pärjännyt kertaakaan veikkausliigassa suurista rahalisista satsauksistaan huolimatta.
Kyllä naurattaa aina tuon keskenkasvuinen uho mitä nuo pellet katsomossa harrastavat.
FC LAHDEN ULTRA PELLEFANIT
3
1136
Vastaukset
- pleija heitteri
Hei. Älä viitti heittaa. Sä taidatki olla vaa pleija heitteari. Niin on sentään jotain, siis joku yhteisö jne. Mitä väliä sillä onko rasistista, pääasia että kuuluu yhteisöön. joten STFU.
- phah.
No kun jalkapallojoukkueidn kannatus esim. Englannissa on niin siistii. Ja pellet haluu et täälläki olis yhtä siistii. Ku se on ihan oma juttunsa (siis siellä, täällä se on hiukka vääristynyttä). Saa vetää viinaa ja huudella joukossa kehiteltyjä viisauksia. Ja sit saa vielä haastaa riitaa itseään älykkäämpien kanssa. Tyhmintä yhteisö eniten kunnioittaaa.
Ne vaan on sen verran muita tyhmempiä, ettei ne tajuu että se vaan ei oo siistii. Mutta mikäpäs siinä; nolaa itsesi kuulumalla yhteisöön, toivottavasti oikeilla jalkapallon ystävillä kestää hermot noita urpoja.
- jguyguhkl
Sudeettisavolaiset on Lahdessa noita riidanhaastajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600