Serrkkuni kanssa

joskus.

Serkkuni katsoi minua hymyillen silmiini ja tuli makoilemaan viereeni sängylle. Itse olin vieläkin ihan sekaisin orgasmista, jonka serkkuni oli minulle juuri antanut. Suljin vieläkin hetkeksi silmäni ja huokaisin. Kun avasin silmäni, huomasin serkkuni makaavan aivan vieressäni, niin että hänen kylkensä oli melkein kiinni minussa. Koko ajan serkkuni katsoi minua silmiini hymyillen. Hymyilin takaisin hänelle ja katsoin sitten alapäähäni. Näin pienen neljän sentin pippelini makaavan lepoasennossa vatsani päällä. Tunsin, että kaluni oli yhä kostea serkkuni kuolasta. Huomasin myös, että bokserini olivat yhä nilkoissani, joten otin ne pois ja nakkasin ne sängyn jalkopäähän.

Katsoin taas serkkuuni, joka makasi vieressäni oikein tyytyväisen näköisenä. En halunnut, että tämä päättyisi tähän, vaan päätin tehdä jotain. Niinpä minä annoin nopeasti suudelman serkkuni huulille. Sitä hän ei todellakaan ollut odottanut ja katsoi minua hämmästyneenä, mutta pian hän kuitenkin hyväksyi suudelmani ja antoi minulle takaisin kunnon suudelman.

Pussailimme hetken sängyllä, kunnes päätin kysyä serkultani: "Saisinkos mäkin nyt katsoa sun pippeliäs, ku sinäkin katoit äsken mun..." Hymyilin leveästi ja jännitys oli jo täysin kadonnut väliltämme. Serkkuni katsoi minua hetkisen hymyillen ja nyökkäsi. Sitten hän vielä sanoi minulle hiljaisella äänellään: "Juu, katso vaan..."

Nousin polvilleni serkkuni viereen, kun hän makasi edessäni selällään sängyllä. Huomasin serkkuni boksereissa jo huomattavan kokoisen kohouman ja tiesin, että hänen kalunsa oli jo alkanut jäykistyä. Laskin käteni boksereiden päälle ja tunsin kädessäni hänen puolikovan kalunsa. Se tuntui niin suurelta verrattuna omaani, vaikka hänen kalunsa ei ollut vielä edes täydessä noin 14 cm:n pituudessaan.

Serkkuni katsoi minua taas hymyillen silmiini ja laitoin käteni hänen boksereidensa vyötärölle, niin että hän tajusi, että aikeeni oli ottaa häneltä bokserit pois, jotta voisin nähdä hänen paljaan kalunsa. Serkkuni nyökkäsi minulle ikään kuin antaen minulle luvan. Hitaasti aloin vetää boksereita pois, kunnes hänen nyt jo täysin jäykistynyt kalunsa pomppasi esiin. Nakkasin hänenkin bokserinsa sängyn jalkopäähän omieni viereen.

Loin katseeni serkkuni pystyssä jököttävään, noin 14 cm pitkään, karvattomaan kulliin. Silmissäni se näytti NIIN suurelta, kun vertasin sitä omaani, että en voinut muuta kuin hymyillen katsella ja ihailla sitä. Silmät serkkuni kaluun naulittuna havahduin siihen, kun kuulin serkkuni sanovan: "Voit sä koskeakin sitä, jos haluut". Vilkaisin nopeasti hänen silmiinsä ja nyökkäsin hänelle.

Silitin sormillani serkkuni pehmeää esinahan peittämää terskaa. Hänen nahkansa oli niin pehmeän tuntoista. Tunsin myös koskettaessani, että hänen kalunsa nahka oli hyvin kuuma. Aloin silittää sormillani hänen terskaansa ja kuulin, kuinka serkkuni huokasi nautinnosta. Aloin silittää myös serkkuni kalun vartta ja toisella kädelläni koskettelin hänen kiinteitä ja karvattomia kiveksiään. Puristin käteni nyrkkiin serkkuni kalun varren ympärille ja aloin liikutella hänen nahkaansa. Serkkuni alkoi hengittää yhä raskaammin ja huomasin hänen katselevan minua koko ajan leveästi hymyillen.

Aloin jälleen hivellä sormillani hänen kiveksiään. Toisen käteni sormet laitoin terskan ympärille ja hieroin niillä hänen terskaansa. "Että sinulla on tosiaan iso pippeli", sanoin hänelle ja katselin hänen kaluaan silmät kiiluen. Serkkuni naurahti hiukan, kun puhuin hänen kalustaan.

"No... Niinhän se on..." serkkuni sanoi imarreltuna ja ehkä hieman leuhkana. "Mutta kyllä sinunki pippeli on ihana, vaikka se onkin tosi pieni", serkkuni sanoi taas. Huomasin, että enää minua ei haitannut juuri yhtään, vaikka serkkuni kutsuikin kyrpääni "tosi pieneksi".

"Saisinkos minäkin koittaa maistaa sun kullias... ku sinäkin maistelit minun", kysyin serkultani ja katsoin hänen kaluaan ja sitten hänen silmiään. Sain serkultani myöntävän vastauksen ja intohimoisesti palautin katseeni jälleen hänen kulliinsa. Vein kasvoni aivan serkkuni kullin eteen ja katsoin vielä nopeasti häntä silmiin ja hän katsoi minua takaisin ja nyökkäsi kannustavan näköisenä. Sitten minä avasin suuni ja nuolaisin serkkuni terskan kärkeä. Heti kuulin, kuinka serkkuni huokaisi hyvänolon tunteesta ja muistin, kuinka hyvältä itsestänikin oli tuntunut, kun serkkuni oli nuollut minun terskaani. Ajattelin, että hänestä tuntui varmasti yhtä ihanalta kuin minusta tuntui silloin.

Aloin lipoa kielelläni serkkuni terskaa ja sitten laskeuduin alemmas ja annoin kieleni lipoa hänen kalunsa vartta. Pian laskeuduin yhä alemmas ja aloin nuolla hänen kiinteitä kiveksiään ja välillä otin toisen kiveksistä suuhuni ja imin sitä. Imin ja nuoleskelin kiveksiä, kunnes huomasin, että ne olivat syljestäni liukkaat. Sitten päätin jälleen nousta ylöspäin ja aloitin pitkän nuolaisun kiveksistä ja vedin kieltäni pitkin serkkuni kullin varren alapintaa pitkin, kunnes kieleni tuli hänen terskansa päähän. Lipaisin vielä kerran kielelläni hänen terskaansa, kunnes imaisin sen suuhuni. Imin serkkuni terskaa ahnaasti ja livoin samalla kielelläni hänen terskansa pintaa. Huomasin serkkuni nauttivan valtavasti.

Päätin ottaa serkkuni kullin hieman syvemmälle suuhuni, kun serkkunikin oli pystynyt imemään pippelini kokokaan suuhuni. Imin hänen kulliaan yhä syvemmälleni, kunnes tunsin, etten saanut sitä enää syvemmälle. Yhtään syvemmälle ja minulle olisi tullut kakimisreaktio. En halunnut ruveta kakistelemaan, joten rupesin tekemään edestakaisinliikettä suullani ja välillä serkkuni pelkkä terskan pää oli suussani ja kunnes taas aloin ottaa sitä syvemmälle suuhun, meinasin ruveta kakimaan.

Jatkoin hetken edestakaisinliikettä, kunnes en malttanut olla enää, vaan yritin sittenkin ottaa serkkuni kalun vielä kokonaan suuhuni. Nopeasti ja voimalla työnsin päätäni alaspäin ja serkkuni kalu syöksyi nieluuni. Huomasin, että serkkuni kalu oli melkein kokonaan suussani. Enää pari senttiä, niin se olisi kokonaan suussani. En kuitenkaan pystynyt ottamaan kalua enää yhtään syvemmälle suuhuni, sillä kakimisreaktio yllätti minut ja minun oli pakko vetää suuni pois serkkuni kullin ympäriltä hetkeksi. Yskin hieman ja silmäni vuosivat vettä. Huomasin, että serkkuni kulli oli aivan yltäpäältä kuolassani ja minun huulestani roikkui kuolavana, joka oli kiinni serkkuni terskassa.

Serkkuni katsoi minua hiukan huolestuneena, mutta minä katsoin häntä jälleen hymyillen. "Että sulla on tosiaan iso pippeli... En saanu sitä millään kokonaan suuhuni", sanoin serkulleni hymyillen ja pyyhkäisin kämmenelläni vedet silmistäni. Kuulin, kuinka serkkuni jälleen hiukan nauroi, mutta en antanut hänen kauaa nauraa, sillä kyykistyin heti takaisin hänen kullinsa eteen ja imaisin taas hänen kalunsa suuhuni.

Imin taas innolla serkkuni kalua ja sitten kuulin, kuinka serkkuni alkoi hengittää todella kiivaasti. Tunsin myös, kuinka hänen kalunsa rupesi sykkimään suussani. Tiesin, että serkkuni tulisi kohta. Jatkoin imemistä ja vain sekunnin tai parin päästä tunsin, kuinka serkkuni laukesi suuhuni. Kuulin, kuinka hän hiljaa parkaisi nautinnosta ja huohotti sen jälkeen kovaäänisesti. Sain suuhuni pienen määrän serkkuni kirkasta nestettä. Imin vielä hetken serkkuni kalua ja tunsin, kuinka sekin alkoi veltostua. Sitten lopetin imemisen ja nielaisin serkkuni pienen lastin. Virnistin hieman mausta. Se ei ollut mitään herkkua mielestäni, mutta ei niin pahaakaan.

Katsoin tyytyväisenä serkkuni veltostunutta kalua ja huomasin sen olevan ihan märkänä syljestäni. Sitten katsoin serkkuani ja hänkin avasi silmänsä ja katseli minua. Sanaakaan sanomatta asettauduin makuulle serkkuni viereen ja vaihdoimme pari suudelmaa keskenämme, kunnes vaivuimme molemmat uneen väsyneinä mutta tyytyväisinä, toistemme viereen käpertyneinä.

5

23345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pojat kiinnostaa

      laita lisää tarinoita pojista !

      • pohojanmaalta

        varsinkin Alajärvellä harrastetaan tuolaasta.
        Varsinkin se entinen koulutaxin kuljettaja.


    • Runkunen aatu

      Olin siinä viidentoista, kun lupasin eräänä päivänä mennä serkkuni kaveriksi heidän mökilleen, kun hänen vanhempansa ja sisarensa olivat muutaman päivän matkoilla. Ajelin polkupyrälläni kutenkin jo puolen päivän aikaan, sovitun 'illan suun asemasta' sinne. Mökki sijaitsi mukvasti pienen järven lahden rannalla. Koska tulin pöyrällä pääsin kivasti oikaisemaan mökille polkua myöten, mikä johti heidän mökkinsä taakse. Perille saavuttuani hetken mielejohteesta vilkaisin ikkunasta sisään ja hämmästyin aika tavalla, kun serkkuni makasi selin vuoteella runkaten vimmatusti. No se ei varsinaisesti ollut mitään, vaan se, että hänellä oli naisten alusasut yllään ihan rintsikoita myöten!
      Minulla jysähti seisomaan ja sortsini putosivat hetkessä kinttuihin ja runkkailin siinä ikkunan takana. Sitten siinä kävi kuten kävi. Hän käänsi päätään ja näki minut. Olimme kuin jäätyneinä ensin paikallamme, lopulta hän vinkkasi minut sisään. Hän istui aika nolostuneena vuoteen reunalla, asut edelleenkin yllään.

      Hän yritti ensin änkytellä selityksiä, mutta minä keksin valehdella, että... ei se mitään haittaa, minäkin joskus lainaan äidin asuja. Hän ilahtui silmiinähtävästi ja aloin jo katua sanojani, sillä hän meni kaapille ja otti esiin siskonsa alusasuja, joihin pyysi minua pukeutumaan. Sitten minua alkoi koko homma kiihottamaan ja pian olinkin jo saanut rintaliivit, pikkuhousut ja nylonit jalkaan. Nyt seisoi minullakin. Serkkuni ei aikaillut van meni povilleen lattialle ja alkoi imemään kyrpääni. Olin niin kiimassa, että ei hänen tarvinnut kaunakaan sitä tehdä, kun spermani jo purskahtivat hänen nieluunsa. Sitten hän asettui vuoteelle selin ja kysyi, jos minä haluan tehdä saman hänelle? En yhtään epäröinyt. Olimmehan aikaisemminkin yhdessä runkanneet, mutta ei koskaan näin, tai ottaneet suihin. Minä menin polvilleni vuoteen viereen ja kohta oli minunkin suuni täynnä spermaa.
      Niiden seuraavien päivien aikana teimme sitä usein ja minäkin opin pitämään tyttöilystä, vaikka en ollut koskaan aikaisemmin sellaisesta edes ajatellut.

    • Anonyymi

      Serkun kanssa taphahtui minullakin tällaista.

      • Anonyymi

        Ja lopuksi heräsit äipän viekusta tissiposki niihh


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      2177
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      2175
    4. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      2175
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      2174
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      2174
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      2173
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      2173
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      2173
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      2173
    Aihe