oli aurinkoinen kesäpäivä ja blondi oli ajelulla autollansa pitkin maaseutua kuunnellen radiota. radiosta tuli ohjelma, jossa kuuntelijat saivat kertoa parhaita kuulemiaan blodivitsejä, siitähän tämä blondi alkoi pikkuhiljaa suuttumaan, ja pysäytti autonsa ison ohrapellon pientareelle mennäkseen ulos autosta rauhoittumaan. ihmetyksekseen hän näki keskellä ohrapeltoa blondin soutelevan veneellä tyytyväisenä. tästähän autoileva blondi kimmastui vallan kauheasti, ja meni pellon laitaan huutamaan tälle soutavalle blondille:
- Voi helvetti sun kanssas, just tollasten tosi tyhmien takia ne nauraa meille kaikille blondeille jo tuolla radiossakin! Jos mä yhtään osaisin uida, uisin sinne keskelle peltoa ja vetäisin sua oikeen kunnolla turpaan!
ajelulla
njov
1
1476
Vastaukset
- Brune :)
heh..ja toinen blondi ei varmaan ymmärtänyt sanaakaan- olisi hyvä loppu!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402