oli aurinkoinen kesäpäivä ja blondi oli ajelulla autollansa pitkin maaseutua kuunnellen radiota. radiosta tuli ohjelma, jossa kuuntelijat saivat kertoa parhaita kuulemiaan blodivitsejä, siitähän tämä blondi alkoi pikkuhiljaa suuttumaan, ja pysäytti autonsa ison ohrapellon pientareelle mennäkseen ulos autosta rauhoittumaan. ihmetyksekseen hän näki keskellä ohrapeltoa blondin soutelevan veneellä tyytyväisenä. tästähän autoileva blondi kimmastui vallan kauheasti, ja meni pellon laitaan huutamaan tälle soutavalle blondille:
- Voi helvetti sun kanssas, just tollasten tosi tyhmien takia ne nauraa meille kaikille blondeille jo tuolla radiossakin! Jos mä yhtään osaisin uida, uisin sinne keskelle peltoa ja vetäisin sua oikeen kunnolla turpaan!
ajelulla
njov
1
1476
Vastaukset 1
- Brune :)
heh..ja toinen blondi ei varmaan ymmärtänyt sanaakaan- olisi hyvä loppu!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2831130Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "260975Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49910- 105864
- 99809
- 73798
- 107669
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2551Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11478