Erääseen koneeseemme on tunkeutunut jonkin sortin troijalainen. Norton huomauttelee siitä, mutta poisto ei onnistu. Monenlaisia antispyware ohjelmia on koetettu, mutta aina poistovaiheessa ilmeisesti troijalaienn itse kykenee estämään itsensä poiston. Manuaalinen poisto C asemaltakaan ei onnistu, sillä "jokin ohjelma" tai "toinen henkilö" käyttää ko tiedostoa...
Koneen omistaja on noin 5 päivän jumittamisen maustaman antispyware ajelun jälkeen valmis nakkaamaan koneen ikkunasta ulos :D Reboottausta harkitsimme, mutta asennus cd toistaiseksi hukassa...
Oliko jotain vinkkejä?
Troijalainen
turhautunut nro 354
2
647
Vastaukset
- tuollaisella
ensin irrottaa se troijalainen
http://ccollomb.free.fr/unlocker/ - vähemmän turhautunut :)
Näyttää siltä, että Ewido nappasi sen tokalla yrittämällä kun salamannopeasti uudelleen käynnistettiin poiston jälkeen, mutta kiitoksia neuvosta vastaavan varalle tai jos se vaikka luikertelee taas takaisin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554946- 794629
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?714488- 1324158
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️283269Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82908- 392468
- 472427
- 2112286