Itkeminen koulussa

Itku

Oletko koskaan itkenyt koulussa? Siis esim. luokassa kaikkien muiden nähden?

Mitä ajattelet, jos joku itkee koulussa?

50

6696

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ¤ThugGirl¤

      en kenenkään nähden.. koulun vessassa, melkee joka päivä

      • haistamaailmavittu

        Tiedän että viestit on jo monta vuotta vanhoja, mutta mulla on kans tää että itken ihan joka päivä koulussa ja kotona, en tosin koulun vessassa vaan ihan käytävällä koska kaikki nauraa muutenkin nii väliäkö sillä enää on


      • tyttö14v

        Mä itken joka välkkä siellä vessassa


    • Möllö

      oon itkeny koulussa kerran ihan yleisesti kun kaveri oli niin vittumainen ja loukkas mua todella pahasti. Mä en ite häpee itkemistä, jos sille on hyvä syy.
      Jos itkijä on joku sellanen jonka tietää yliherkäks ja huomoinhakuseks, on sen pillittäminen lähinnä naurettavaa.

      • Tabba

        Joo, elikkäs kerran oon, samasta syystä kuin Möllö.Kaveri oli ollu vaa jo pitkään niin *, ja oli yksinäinen olo, niin siinähän sitä sitten...Ei siinä musta mitään pahaa oo, jos ei joka päivä pillittele.Sillon kaikki oli vaan kauheen tukevia, ja lohdutteli, mut se vaan pahensi asiaa!:D


      • sarah
        Tabba kirjoitti:

        Joo, elikkäs kerran oon, samasta syystä kuin Möllö.Kaveri oli ollu vaa jo pitkään niin *, ja oli yksinäinen olo, niin siinähän sitä sitten...Ei siinä musta mitään pahaa oo, jos ei joka päivä pillittele.Sillon kaikki oli vaan kauheen tukevia, ja lohdutteli, mut se vaan pahensi asiaa!:D

        no mun mielestä olis ollu aika huomiota herättävää jos esim.luokassa alkais itkeä,vaik eihän siin mitn mutta en mä jotenkin vois,pitää vaan yrittää olla kun ei mitn...
        mä olen vessas montakin kertaa itkeny..
        esim.sillon kun meni poikki poikaystävän kanssa eikä olis millään voinu olla koulussa kun nii helvetin paha olo..


    • minä

      ei vähä nolo mun "kaverilla"!! se rupes märisee kun se myöhästy seiskaluokalla mokukasteesta!!!! :DDDDDDDD

      • jezzu

        Mulla oli sellanen..hazzu.juttu..
        mä pelkäin että mun vanhemmat kuolee tai siskoni..
        näin sellaisia unia,itkin joka aamu ettei tarvi mennä kouluun..kesken tunnin juoksen vessaan ja soitin kyydin kotiin..puhuin usein terveydenhoitajan kans ja ne puhu mun mutsille ja faijalle..nyt se on ohi..onnex
        ei itkemisessä ole mitään häpeämistä..!


    • Míth

      Enpäs ole ite koskaan mut jäi mieleen ysiltä, kun entinen hyvä ystävä alko itkemään kesken aineen palautuksen, kun se oli unohtanu sen kotiin (-yks numero). Sitten se vielä soitti siltä seisomalta äidilleen ja käski sen sanoo sille maikalle, että on tehny sen aineen ja sen äiti on tarkistanu sen ^^ Kyllä laskee rispekti tollasesta ja nopeesti.

    • vaahtosammutin

      oon itkeny mutta sillo itki moni muukin...jos joku itkee nii lähinnä ajattelen et sil täytyy olla tosi paha olo...mut jos ite itken nii häpeen sitä =D

    • maria

      ...itkin sillon kun kuulin että mummini kuoli...
      se vaan oli jotenkin niin shokki että en edes tajunnut olevani koulussa...

    • joskus itkenyt

      oon itkeny koulussa joskus aikanaan. kylläkin vaan opettajalle, mut kuiteski. tuolloin asia nolotti, mut jälkikäteen ajateltuna se oli sulosta. itkin suruani, pikku serkkuvauva oli kuollu. kieltämättä jatkuva koulussaitkijä saa vähän itkijän maineen, mut mielestäni tarpeen tullen itku on aivan ihana asia! jotkut häpee kans itkee muitten ihmisten nähden. mun mielestä todellinen ystävä on vasta siinä vaiheessa kun sen seurassa on itkeny. itku puhdistaa aina mukavasti ilmaa ja itkuu seuraa aina nauru. jossakin vaiheessa. noita koulussa itkemisiäkin muistelee ilolla myöhemmin. enää mullekaan toi mun kouluitkuskelu ei tee pahaa ajatella, päinvastoin. se autto sillon ja kaikki mikä auttaa ei voi olla pahasta! joten itkuu peliin tarpeen tullen!

      • jalava

        Olen itkenyt koulussa liikkatunnilla.
        En vaan voinu sille mitään. Piti tehdä takaperinkuperkeikka, jossa en oo todellakaan mikään hyvä enkä edes olis halunnu tehdä mut se idiootti opettaja pakotti...
        Sit ku tein sen niin mun selkä jotenki rusahti. En saanu henkee vähään aikaan. Ette voi ees kuvitella kuinka kipeetä se otti! Vieläkin on joskus selkä kipee...


    • Tampula

      En oo ite koskaan itkenyt koulus ollenkaa, mutta muutaman kerran eräs likka itkee sielä tunnilla. Syystä ei hajuakaan, mutta ei se mua häiritse. Eikä tunnu ketään muutakaan häiritsevän.

    • joku

      jos joku itkee niin kannattaa antaa olla sen rauhassa ja vähän ajan päästä kertoa sille hauskoja juttuja.

    • neilikka

      olen itkenyt.. en edes tiedä kuinka monta kertaa.
      Ala-aste ei vain ollut mitenkään ruusuinen paikka mulle. Eikä yläastekaan. Onneksi nyt on lukiokin jo takana:)
      Ajattelen: Tarvitsisikohan itkijä kuuntelijaa? Ja tietenkin, että miksi hän itkee.

    • mimmi

      kyllä sitä saa tunteita näyttää ihan vapaasti,ei itku ole paha juttu, mä ainakin olen itkenyt, eikä mua kiinnosta mitä muut siitäv ajattelee...

    • Feiri

      Oon herkkä luonteeltani joten itkua on tullut harrastettua :) Kokeessa olen jopa itkenyt.. Opettaja oli niin ilkee kokeen alussa ja sit kun en edes osannut mitään.. Mulla on ollut maikkojen kanssa kauheesti ongelmia ja kun ne on tullut huutaan mun poissaoloista niin itku tulee väkisinkin.. Myös kun pitkäaikasen poikaystävän kanssa meni poikki itkin koulussa viikon putkeen.

    • Absurd

      Monesti liikuntatunnilla. Kerran kun oltiin luistelemassa mä kaaduin komeasti selälleni ja multa meni häntäluu jotenkin rikki. Opettaja pakotti silti olemaan loppuun asti tunnilla ja mä itkin koko sen ajan.
      Aika vasta mulle tuli koripallo naamaan toooosi lujaa ja kuulu kova rusahdus. Verta tuli nenästä ja itketti, mutta silti mä olin taas kentällä 10 minuutin päästä.
      Monesti on itkettäny kanssa kokeessa kun ei ole osannut jotain juttua, mutta se on ollut joskus ala-asteen hämärissä.
      Kerran ala-asteella mä aloin itkemään musiikin tunnilla kun en osannut jotai nuotti kuviota. Silloin se tuntui tyhmältä, mutta nyt se naurattaa.

      Joskus ala-asteella monet itkivät, mutta nyt sitä ylä-asteella harvemmin näkee. Itku ei ole naurun asia, siitähän näkee että joku on nyt pahasti vialla, tai sitten ei...

    • dsgssdc

      JOO OON AINA NOLONA KUN ITKEN. . . tuossa kun noita äskeisiä tekstejä luin niin sain käsitteen että kannattaa puhua sille kuka itkee ? ei minusta jos minä itse itken koulussa en halua että kukaan huomaa mutta minulla on se huono puoli kun silmäni punoittavat ja en voi vain kerta kaikkiaan lopettaa vollotusta! jos minulle tullaan puhumaan niin tärisen enkä saa kunnolla henkeä o:: en tiedä miksi näin ,, ja en pysyt siinä mielen tilassa tietenkään vastaamaan vaikka että miksi itken .. Totta on tuo että siinä tulee hyvälle tuulelle kun aluksi ollaan vakavissaan ja sitten heitetään läppää , silloin minulla ainakin itku tyrehtyy ;) se on hyvä asia mutta myös huono koska en haluaisi näyttää kenellekkään että itken .. MINUSTA SIIS ITKU ON NOLOA S: koska kaikki luokan pojat ja tytöt keskustelevat siitä sitten viimoisen viikon -.-'' ja sitten jos seuraavalla kerralla itkee niin joku poika saattaa tivata ja kiusata '' V!ttu mitäs ain itket tollane itku pilli?! '' sit siitäkiii saatan pillahtaa s: meikitki ain levii ja kaverit tiuskii ko en sano niille hetkee mitää ku en saa henkee s: toiset lohduttaa

    • turhaan itkemine (N)

      se on säälittävää et esim. jotku tytöt (tai viel pahempaa jos jotku POJAT) itkee koulus siit et vaiks pallo lentää päähä polttopallos vaiks ois pehmeeki pallo... se on noloo... mut jos on OIKEE syy itkee ni ei siin sit mitää vaik koko koulu nähde

      • Torvelo

        Oon itkeny aika usein. Viimeks siks ku yks jätkä johon olen ihastunu sano aika pahasti ni menin iha shokkiin ja itkin vaa.. Mut nii en usko et kukaa kattoo kieroon ku ite jos nään jonkun itkevän ni oon vaa huolissani et mikäköhä tuol on..


    • porukone

      Ekalla luokalla ope jako meille mustekynät ja aloin itkeen ku se oli vahingossa jättäny jakamatta mulle. Lol

    • Mies24v

      Aina kun mut oli hakattu verille tuonne koulun kentälle yläasteella vuosina 2005-2006 niin itkin ja kaikki nauroi. Hävettää nyt kun kattoo ajassa taaksepäin.

      • 7657657657567

        Tää ketjuhan on tehty 2 vuotta sun kiusaamises hakkamises jälkenenfnefjsdkglhly jiu autismiiiiiii


    • Tiukuni

      Joululomalla hamsterini oli kuollut, ja olin jo jotenkuten päässyt yli siitä. Frendeille olin puhunut Joulukuussa, että alkaa hamsu olla huonossa kunnossa, kohta se kuolee. Ensimmäisenä päivänä kevätlukukaudella joku frendeistä kysyi sitten: "Mitäs Tiukulle kuuluu?" Silloin vaan rupesi itkemään ihan kauheesti. Eipä paljon tarvinnut sanoja kertomaan mitä Tiukulle tapahtui :(

    • Tyttsi15v

      Mä itkin aina kun kaverit haukkuu mua ja rupeaa tappelemaan :(

    • Joskus ala-asteella, kun en päässy jostain kokeesta läpi.

    • Onnekaspaska

      En oo itkeny koulussa. Ei siinä mitään pahaa ole, mutta ei ole tullut sellaista tilannetta, kun en herkkä ole.
      Pahin oli ehkä uintitesti seiskalla, mua ahdisti ihan kunnolla ja meinasin alkaa hyperventiloida, mut sain kusetettuu et vetää suonta enkä joutunu enää jatkamaan, ja sain silti testistä 8.

    • Mitävittuanyttaas

      Ite en itke koulussa mut aika monet ala-asteella teki sitä tytöt siitä että niille keksittiin osuva haukkumanimi ja pojat siitä että jalka väänty jalkapallossa.
      Mut yks tilanne oli jo outo... Meijjän luokkalainen (poika:o) itki koko saksantunnin koska oli läksyt tekemätä!! Silloin oltiin jo viidennellä luokalla jolloin tuota ei tapahtunut muuten kuin hänelle

    • 3333332

      Olen itkenyt monta kertaa kovien vatsakipujen takia koulussa. Jos joku muu itkee koulussa, minua säälittää.

    • kai kerran ku kaverit ei halunnu olla mun kanssa ja kun mun kissa kuoli.

    • tyttttö01

      Joo olen itkenyt pari kertaa, kun koirani kuoli, kun isoisäni kuoli, kun isäni joutui kolariin, kun sain tiedon, että mulla oli kasvain päässä, kun olin sanonut ajattelemattomasti pahasti kaverille ja hän tuli kysymään että mikä mulle tuli, että tollasta sanoin ( yleensä en koskaan sano mitään suoraan, enkä _osaa sanoa töykeästi :D). Yleensä nämä ovat sattuneet välkällä, jolloin kaverit saaneet rauhoittumaan jossain pihalla ennen tuntia. Viesti kasvaindiagnoosistani tuli tunnilla, jolloin juoksin ulos ja päästin siellä paineet ulos. Opettaja seurasi, ofc, mutta jätti rauhaan, kun sai kuulla että kaikki akuutisti ok. :)

      Mitä itse ajattelen siitä, jos joku muu itkee käytävällä, riippuu henkilöstä. Tietysti joka koulussa on ne kaikkien tuntemat pari itkuhuamiohuoraa, jolloin päässäni ei paljoa ajatuksia tule. Keep on going. Mutta jos joku, jota en ennen ole surullisena nähnyt, ajattelen, että toivottavasti ei ole mitään pahempaa ja yritän aina kerätä rohkeutta mennä puhumaan tälle henkilölle. Joskus onnistun, joskus en. Ei mielestäni ole noloa kuin vain sillon, kun joku itkee jokapäivä sen huomion takia. Paitsi tietysti silloin, kun itse itkee, tuntuu se aivan järkyttävän nololta :D

    • 25LadyCat25

      Oon monestikki oon tosi herkkä.. Itken nytki ku kaveri loukkas nii syvältä sydämmestä!! Yritin olla sille avuks ja kysyin pommittaako wappi vielä sille menneitö viestejä. Yks vaa kattoo viestin ja ei vastaa mitään! Sit kysyn sitä kaikista ryhmistä missä oon sen kaa ei mitään muuta ku kattoo nekin ja ei vastaa!!😭 Mulle toi saa aikaan selladsen tunteen et se ei välitä musta..😢

    • PlikaKiusattu

      Melkein aina ala-asteella kun kaverit ei ottanut mukaan leikkiin tai jos ruvettiin kiusaamaan. Usein kysyttiin että ootko homo, mee vittuun, tiiätkö mikä on kyrpä, jne. En kuitenkaan ruvennut tappelemaan vaikka olisi tehnyt mieli.

    • tytzy666

      oon itkeny muutaman kerran ala-asteella luokassa, koska mua kiusattiin välitunnilla:D
      ja yläasteella viime vuonna 2 kertaa kavereiden nähden koska 1. äidin kanssa oli jostain paskasta riitaa
      ja toisen kerran kun yks meidän luokan poika otti päähän :D mut ku se poika näki et itken niin se halas ja pyys anteeks :) (nykyään ollaan vihataan toisiamme)

    • asdfgh124

      Ala-asteella joillan liikan tunneilla, oli melko huono kontrolli sen suhteen & kerrankin alkoi itkettää vaikkei ite kokenu kunnollista syytä sille. Jälkimmäiseltä kerralta en muista mitään negatiivista muiden puolelta. Tosin loppu ala- & koko ylä-asteen olin kiusattuna (tosin tuolloin itsetunto oli hikuna mulla niin korkealla etten juur välittännä).

    • Tapaturma_altis

      Oon itkeny kahesti välkällä.
      Eka oli kun mua heitti yks poka tahallaan frisbeellä kylkeen ja sattu nii paljo.
      Toinen oli ku mulla meni hiekkaa silmää ja luulin et must tulee sokee XD
      Yhesti oon itkeny liikka tunnilla.
      Meil oli luistelua (pelattii jääkiekkoo) mä luistelin vastustajan perässä ja se huitasee mua mailalla suoraan naamaan. (Mulla aukee huuli ja nenästä vuotaa verta). No sit ku se loppu (verenvuoto ja liikka tunti) se joka huitas sillä mailalla tuli vaa sanoo: anteeks, oot sä kunnos?
      Mä: oon kai.
      Se: anteeks ei ollu tarkotus mut hyvä jos ei oo mitää
      Mä: joo saat anteeks mut hosusen mailankaa seuraavan kerran vähemmän
      Se: joo pidän mieles

    • Juujuujuujuu

      Kerran ku liikka tunnil myrtu varvas 3-asteen ruhjevammaa että nicee✌️🤔😁

    • kdkdkfkfkk

      Oon itkeny monesti:-DD Ja usein siksi että multa meni hermot ku muo sillo kiusattiin paljon oikeesti olin vihanen mut aloin silti itkemään. Itkin ja hakkasin mun kamua oli tosi noloa.

    • Anonyymi

      En tajuu miks jengi itkee koulus. Itke vittu kotona jos on ongelmii koska mä ainakin vittu oon mielummi pihal ku vollottamassa vessassa

      • Anonyymi

        Ainiin ja ymmärrän jos kiusataan mut jos muutem ei oo mitää semmost ni en tajuu


      • Anonyymi

        Ootko ihan kunnossa? Sul on näköjään ongelmia itsesi kanssa. Luulen että olet vähäälyinen idiootti :)


    • Anonyymi

      Oon itkenyt pari kertaa :) Yhen kerran nelosella kun yritin hypätä keinun yli :,) Mun jalka jäi siihen alustalle ja kierähdin siitä sit maahan selälleni :--))) Ilmat meni pihalle ja koska niin ei ollut ennen tapahtunut niin mä hätäännyin... Ajattelin et "Mä kuolen, en saa happea" Tai jotain.

      Ja sit toisen kerran kun mun sisko potkaisi mun polven silleen ikävästi 'sisään' päin

      Jaaaa sit viel se kun olin ykkösel ja mun ope jaloin meille kyniä, mut sit se ei jakanu mulle :,( :D

    • Anonyymi

      Kerran olin stressaantunut ja väsynyt ja vihainen jne. ja aloin vaan yhtäkkiä pillittää jonkun asian takia niin, että en saanu ees kunnolla henkeä eikä puhumista tarvii mainitakkaan. Se nolotti ihan älyttömästi ku kaikki vaan katto ja sit ope laitto mut kuraattorille. Se itku kai purskahti siitä, ku mulla ja isälläni oli riitä aamulla.

      Jos joku alkaa itkemään koulussa ni mua ei haittaa, haluaisin vaan lohduttaa sitä, mutta jos ite itken koulussa ni karkaisin sieltä varmaan...🤣

    • Anonyymi

      Itken tällä hetkellä...

    • Anonyymi

      Se o fine ett Itkee luokas ei oo mitää väärää ett Itkee!

    • Anonyymi

      Juu oon itkeny koulussa ja itken aika usein. Välkällä saattaa itku vaan tulla ja pari kyyneltä vierähtää silmistä. Kokeissa itken aika usein ja silloin kun saadaan ne takaisin. Välillä tunnilla, jos joku kommentoi jotain pientäkin. Harvemmin kukaan huomaa. Mut sit jos huomaa nii ei kukaa sano mitää, yrittää vaan jotenki vähä piristää.

    • Anonyymi

      Olenhan mä pari kertaa alakoulussa itkeä tirauttanut, kun joku tyhmä asia tuntui tosi isolta ja kamalalta :D
      Kerran liikkatunnilla kun pallo lensi päähän, en olis muuten itkenyt mutta kun se oli tosi kova ja osui juuri sopivasti silmään :D ja kaikki luuli että mulla meni tunteisiin vaikka oikeasti kostuminen johtui vain osumasta! :DD
      t. tyttö 13w

    • Anonyymi

      Mullakin on sellaisia kavereita jotka kiusaa ja joskus mä alan itkemää ihan kesken tunnin

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5949
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1795
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe