Niinpä, mistä tuollainen löytyy 1.8 vm 2002 Zafirasta? Taitaa olla tosi hankalassa paikassa.
Sain ohjeen, että on koneen ja rintapellin välissä, imusarjan takana, vänkärin puolella....
Mutta ei löydy : (
Asialla olisi kiire, ohjaustehostin rahisee ja vuotaa öljyä maahan vähän. Pitäisi lisätä kai öljyä, mutta ongelmana on säiliön löytyminen.
Ja jos joku tietää oikean öljynkin, niin olisin todella kiitollinen! : )
Pitäisi lähteä ihan kohta autolla liikkeelle, muttei taida uskaltaa ennen tuota öljyn lisäämistä, ettei tule isompaa vahinkoa.
Ohjaustehostimen öljysäiliö???
5
6106
Vastaukset
- datsunisti
Auton omistajankäsikirja tai manuaali tallessa?
Oman autoni ohjekirjassa on neuvottu jopa jäähdytysnesteiden vaihto ja muitakin pikkuhuoltoja....- Zafira2
..ja ohjekirjassa on neuvottu moottoriöljyn, jäähdytysnesteen ym laittamiset, mutta ei sanaakaan ohjaustehostimen öljystä. : (
- zafiraäijä
Paljonko autolla on ajettu? aattelin takuuta vaan 3v tai 100 000km, isälläni laitettiin 2002vm astraan uus ohjaustehostin takuuna ajettu 43 000km, niitä on paljon menny takuuseen.
- Aloittaja
Nyt on sitten auto korjattu.
Enpä olisi uskonut, kuinka suuri vika oli kyseessä, kun pieni läiskä jäi auton alle vajaan viikon ajan. :(
Koko hammastanko meni vaihtoon.
Alunperin hinnaksi arvioitiin n.1500 e !!!
Onneksi huomasin kysellä Delta-autosta takuuta, kun auto on ostettu 25.2.2007 ja ajettu vain 76 000 km.
Takuuta oli vuoden ajan tai 20 000 km.
Jouduin kuitenkin maksamaan 500 e korjauksesta siitäkin huolimatta, että liike tuli 50% hinnassa vastaan.
Ikävä sanoa, mutta paha maku jäi kyllä naisautoilijalle ensimmäisestä Opel-merkkisestä tuttavuudesta. Taidan vastaisuudessa kiertää kaukaa...
Totta puhuakseni, pidän kyllä autosta muuten kovasti.
Ei tarvitse istua maan tasalle kipuilevan polven kanssa ja näkyvyys ikkunoista on loistava.
Noh, talvella ei kyllä pysy oikein ikkunat sulina ja rattia ei saa laskettua tarpeeksi alas, tuulilasi vääristää... :(
Olisi kiva kuulla onko muilla vastaavia kokemuksia 'vanhasta' Zafirasta :)
- Anonyymi
Ilmansuodatinputken takaa öyryi! Ilmansuodatin putki täytyy irrottaa ruuvimeisselillä ! Mulla jävi äsken sama meinaan et tehostinen öljy loppu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381850
- 50828
- 78807
- 108760
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35661Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15599Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.144495- 59492