mistä todella halpaa taidetta?

kiinnostunut?

mistä saisin ostaa todella halpaa taidetta?

14

1098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annesarienda

      Kirpputoreilla on varmasti.Mutta kirjastoissa voi olla taidelainaamo,en tiedä kuinka monella paikkakunnalla,siellä on ostamismahdollisuus myös tauluilla ja osa tauluista voi olla halvempiakin.

      • Taiteilija..

        Todella halvalla saa kaatopaikalta..

        Eräässä tunnetussa galleriassa piti olla erään X:n näyttely. Hän oli unohtanut koko näyttelyn ja kuuli siitä vasta ripustuspäivänä. Hän meni kuulema kaatopaikalle ja näyttely kuulema valmistui suurinpiirtein ajoissa.

        En viitsinyt käydä katsomassa, mutta jälkeenpäin harmitti. Kiasmassakin on kuulema hänen töitänsä, mutta toivottavasti ei noita.
        .
        Siis kaatopaikaltakin voi löytää jos on luovaa mielikuvitusta ja avoin mieli (ja huono hajuaisti). ;- )


      • Kuka toi...
        Taiteilija.. kirjoitti:

        Todella halvalla saa kaatopaikalta..

        Eräässä tunnetussa galleriassa piti olla erään X:n näyttely. Hän oli unohtanut koko näyttelyn ja kuuli siitä vasta ripustuspäivänä. Hän meni kuulema kaatopaikalle ja näyttely kuulema valmistui suurinpiirtein ajoissa.

        En viitsinyt käydä katsomassa, mutta jälkeenpäin harmitti. Kiasmassakin on kuulema hänen töitänsä, mutta toivottavasti ei noita.
        .
        Siis kaatopaikaltakin voi löytää jos on luovaa mielikuvitusta ja avoin mieli (ja huono hajuaisti). ;- )

        ...X oli? Niinpä! keksit taas koko jutun saadaksesi "suuren yleisön" taputuksia. Olet tyhmä kuin vasemman jallaan saapas etkä sitä itse ymmärrä!


    • il pittore

      ns. oksimoronia eli sellaista, jossa on toisilleen kaksi täysin sopimatonta elementiä. Todella halvalla ja taiteella ei ole mitään yhteistä. Mutta jos haluat taidetta, joka ei ole liian kallista tavallisen kuluttajankaan kukkarolle niin osta grafiikkaa. Erittäin hyvän grafiikan lehden saa jo muutamalla kympillä.

    • sisustustaidetta

      kauniita öljyvärimaalauksia näyte-erä parikymmentä kappaletta yhteensä lentopostikuluineen parisataa.aiheet voit valita etukäteen.hyvää taidetta ei saa mistään ilmaiseksi,mutta jos luotat omaan silmääsi,niin nuoret taiteilijat ovat hyvä kohde.niille voi nousta jopa joskus arvokin,itämaisten vain putoaa.

    • tekniikka

      Minä voisin sinulle myydä. Minkä hintaista ja millä tekniikalla tehtyä etsit? Minkä hintainen likimain on sinulle halpaa? Laita yhteystietosi tms.

    • ....

      Minulle on kertynyt kotiini pk-seudulle tauluvarastoa, josta voin myydä osan erittäin edullisesti. Ilmoittele s-postiosoitteesi, niin otan yhteyttä :)

    • dealeri

      kirpputorilta!

    • Vieras22

      Tätä kannattaa myös kokeilla: www.karusoma.com

    • hurt85
    • Artcom

      Huuto.net ja vastaavat nettihuutokaupat ovat pullollaan muutaman euron tauluja ja aivan seinälläpiedettävän näköisiä!

    • hanki-ilmaista taidetta - on kilpailuja, näyttelyissä jaettavia ilmaisia töitä, iske joku taiteilija ja ilmainen taide netissä siis digitaalinen taide - valokuvat ja kuvanmuokkaukset. Printaat ne valokuvapaperille tms. tai hankit projektorin tai digitaaliset kehykset, mutta ne on aika lapsenkengissä viellä eli liian pieniä.

    • Sisustustauluja

      Upeita käsin tehtyjä ölymaalauksia edulliseen hintaan, hinnat alkaen 89€. Tutustu valikoimaamme www.bondas.fi

    • Ex-taiteilija

      Viestisi on jo kuuden vuoden takaa, joten minuakaan ei harmita, että sain juuri päätökseen usean vuoden maalausteni hävittämisen. Olisit saanut tosi halvalla ihan laadukasta taidetta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe