Olen yrittänyt aktivoida kultaistani mahdollisimman monipuolisiin harrastuksiin, mutta mikään ei vaan kiinnosta sitä.. Aina harjoituksissakin sitä ei kiinnosta tippaakaan.. Mitä tehdä??
Ei se vaan innostu!
2
423
Vastaukset
- vaan olemisesta
ja rapsutuksista, ei sitä kaikki ihmisetkään ole niin toiminnanhaluisia, joistakin on nääs vaan ihan kiva olla ja möllätä kotosalla ilman sen kummempia kohokohtia, ja hyvin silti viihdytään, ei tylsyys tapa jos siitä nauttii=0)
- viittii
Jospa sinun kultsusi ei ole sieltä aktiivisimmasta päästä. Ei meidänkään ole juuri mistään erityisistä kuten agilyty tms. innostunut koskaan, joten on sitten ihan kotona leikkimällä, uimalla, lenkkeilemällä jne aktivoitu toimintaan. Kyllä kultsut yleensä suht virkeitä koiria on ja itse olen kokenut helpoksi yllyttää mukaan toimintaan.
Esim. meidän koiran joka päiväinen ylpeä hetki on aamu lehden haku...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi392912Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs282723100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es472383Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201951Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo411926Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa571709- 391597
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä361486- 451403
- 261261