kiinnittää ensimmäisenä huomionne, kun tapaatte uuden ihmisen? Kokonaisuus, pukeutuminen, hiukset, hymy? Olen huomannut, että itse katson ensimmäisenä käsiin. Seuraavaksi silmiin.
Mikä seikka
12
821
Vastaukset
- marimari*
katson aina ensin silmiin ja jos ne eivät tee vaikutusta, en katso välttämättä mihinkään.
Kerran kävi niin (olen asiakaspalvelija) katsoin miehen käsiin ja näin valtavan koukkuiset keltaiset kynnet. Ne olivat aivan oksettavat.
En sen jälkeen voinut katsoa edes silmiin. - ollut vitsin
kohde tutuilleni, kun olen sanonut, että ihmisessä kiinnitän aina ensihuomioni käsiin. Kädet kertovat hyvin paljon omistajastaan.
Hyvä, että vihdoin tapasin samanlaisen ihmisen.- KristaTee
Kädet ensin ja sitten (ehkä) loput. On silmätkin tärkeät.
- on aika tärkeä
mutta silmät ovat sielun peili.
Silmistä näkee aika pian onko ihminen hyvä vai ei.
Vaikka ihminen "näennäisesti" hymyilee, silmät paljastavat totuuden.- 20 sek,siinä se on
ja eleet kertoo kaiken vaikka olis minkalaiset kädet.
- kertoo kieltään
Ehkä kokonaisuus, mutta ei ihan niin kuin määrittelet. Jokaisella tapaamallani on oma ilmapiirinsä eli säteilynsä. Määrittelemätön ominaisuus, mutta se vain on ja sen vaistoaa eli joko henkilö on myönteinen tapaamiaan kohtaan tai kielteinen tai pelokas. Ensimmäiseksi tämän vainuan ja se kiinnittää huomion,sen jälkeen vasta muut seikat.
En ole tullut edes ennen ajatelleeksi, mutta kyllä se "jokin" on se ilmapiiri(jos sitä voi niin kutsua)tai aura. Tämäkö se on se aura? en ole "auraihmisiä" enkä aina uskonutkaan tuommoiseen. Sitten on kädenpuritus, jos kätellään, ja silmiin katsominen. Mikään ei ole kauheampaa kuin kätellä taikinakättä, jonka silmät vielä pälyilee johonkin.
- ja miten sen nyt
annakatri kirjoitti:
En ole tullut edes ennen ajatelleeksi, mutta kyllä se "jokin" on se ilmapiiri(jos sitä voi niin kutsua)tai aura. Tämäkö se on se aura? en ole "auraihmisiä" enkä aina uskonutkaan tuommoiseen. Sitten on kädenpuritus, jos kätellään, ja silmiin katsominen. Mikään ei ole kauheampaa kuin kätellä taikinakättä, jonka silmät vielä pälyilee johonkin.
osaisi sanoa "tule luokseni"-tuntuma. Jotkut ovat luonnostaan luokseen vetäviä, joiden kanssa on kiva keskustella.
Minulla on bussipysäkkituttuina iäkäs pariskunta ja todella nautin heidän kanssa keskustelusta. He ovat aivan ihania ihmisiä, olemme jo monta vuotta seisseet samalla pysäkillä ja aina sitä jutun juurta on riittänyt koko matkan ajan.
on se jota katson, en mitään yksittäistä kohtaa.
Käsistä näkee useimmiten onko henkisen vai ruumiillisen työn tekijä.- havannoiv ensin
siistin olemuksen ja tilanteeseen sopivan pukeutumisen,sekä sen jonkin...olkoon vaikka "säteily" joka heijastuu henkilössä itsessään toimivasta harmoniasta; eli onko sopivasti varma omasta minästään,hyväksyykö olemassolonsa;josta automaatisesti seuraa hyväksyvä,toisia arvostava ja kunnioittava suhtautuminen kanssakulkijoihin.
- Yykaakoo
Kasvoihon minä katson. Silmät ja suu kertovat, miten ihminen minut kohtaa. Samanaikaisesti hän "mittaa" minua ja sekunnin murto-osassa me reagoimme toisiimme ja muodostamme oman ensivaikutelmamme. Myös ääni kertoo hyvin paljon.
- Fridanna
Kun vieraan ihmisen kohtaa, niin harvemmin tietoisesti rekisteröi mitään yksityiskohtaa. Saman asian on moni jo edellä kirjoittanut. Minulle ehkä tärkeintä on, kuinka vastaantuleva tai kohdattava ihminen on tässä ja nyt.
Jos jäämme keskustelemaan tai näen kauemmin, katselen yksityiskohtia. Ryhdin lisäksi silmät ja kädet kertovat paljon. Äänen sävykin kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354473- 553075
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472971- 302763
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412695Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82675- 382339
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542095- 52081
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703