Upeaa Suomi!

Dirty Dancer

Onnea Jussi ja Katja. Upeaa!! Liikuttavaa!! Kaunista!! Onnea koko suomalainen tanssimaailma: kilpatanssijat, rock`n`n swing ja seuratanssijat! Me olemme hyviä kaikki.

Oli hieno kisa ja hiemointa oli nähdä että se voitettiin tanssimalla, ei pelleilemällä.

10

1654

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dirty Dancer

Tänä iltana minä rakastan kaikkia suomalaisia tanssijoita, sinuakin Humppis :)

• Ihanaa!

Humppis, eikö olekin ihanaa! Olemme kaikki yhtä tanssiperhettä, jihuu! Sinuakin rakastetaan!

• sirkuksen

Ihmiset siis kuitenkin ymmärtävät hyvän ja huonon tanssin eron. Se oli hienoa huomata.

• Me kaikki tanssijat

TÄMA ON LINNAN KUTSUJEN ARVOINEN SAAVUTUS!!!

• Dirty Dancer

Ilman muuta heille tulee kutsu linna juhliin. Muistaakseni ainoat paritanssijat, jotka ovat sinne kutsun saaneet aiemmin ovat Sirpa Suutari ja Jukka Haapalainen.

• Tomtom

IHQQQ!!! MÄ R2K2ST2N SUA :DIRTY

• Ansaittu voitto latteassa kisassa. Minun puolesta eurotantsut voisi tämän jälkeen unohtaa.

• Dirty Dancer

Olen valmis lyömään vetoa nykyisen ja tulevan omaisuuteni, että vuoden päästä Eurotanssien taso on huikeasti korkeampi kuin tänä vuonna. Perustelut:

Jussin ja Katjan voitto, sekä toiseksi tulleen parin osaaminen todistivat Euroopan parhaille tanssijoille, että kisa voitetaan tanssimalla, eikä pellehypyillä. Kisan tulevaisuus siis tuli nyt määritellyksi oikean suuntaiseksi.

Tänä vuonnahan Euroopan parhaimmisto (paitsi Jussi ja Katja) ei ollut mukana, mutta jo vuoden päästä tulemme näkemään kisassa maailman parhaita kilpatanssijoita ja taidetanssijoita. Irkkutanssi- ja ""Tanssii tähtien kanssa" -kummajaiset eivät enää ole mukana. Jokainen maa tulee valitsemaan sinne parhaita tanssijoitaan ja ne löytyvät aina kilpatanssin tai taidetanssin parista.

• Dirty Dancer kirjoitti:

Olen valmis lyömään vetoa nykyisen ja tulevan omaisuuteni, että vuoden päästä Eurotanssien taso on huikeasti korkeampi kuin tänä vuonna. Perustelut:

Jussin ja Katjan voitto, sekä toiseksi tulleen parin osaaminen todistivat Euroopan parhaille tanssijoille, että kisa voitetaan tanssimalla, eikä pellehypyillä. Kisan tulevaisuus siis tuli nyt määritellyksi oikean suuntaiseksi.

Tänä vuonnahan Euroopan parhaimmisto (paitsi Jussi ja Katja) ei ollut mukana, mutta jo vuoden päästä tulemme näkemään kisassa maailman parhaita kilpatanssijoita ja taidetanssijoita. Irkkutanssi- ja ""Tanssii tähtien kanssa" -kummajaiset eivät enää ole mukana. Jokainen maa tulee valitsemaan sinne parhaita tanssijoitaan ja ne löytyvät aina kilpatanssin tai taidetanssin parista.

Katsojaluvuthan ohjelman jatkon kai ensisijaisesti ratkaisevat, joten seuraavien kisojen pitää olla varteenotettavaa viihdettä niillekin, jotka eivät ole paritanssista oman harrastuksen vuoksi kiinnostuneita.

Ohjelman formaatti on jo sinällään viihdyttävyyden kannalta huono. Ensimämiseksi mieleen tuleva asia, joka esityksiä latistaa, on niiden lyhyys. Minusta tanssi saisi kestää ainakin euroviisuista tutut 3 minuuttia. Siihen saisi jo mahtumaan paljon näyttävyyttä. Kisa voisi toimia euroviisujen tapaan, eli kullakin parilla on vain yksi esitys, joka on sitten vähän pidempi ja tyyliltään täysin vapaa. Musiikkiin voisi myös panostaa edes sen verran, että se on sovitettu ja äänitetty esitystä varten, eikä vain katkelma tai hätäinen miksaus jostakin valmiista levytyksestä. Kisoihin pitäisi panostaa ja valmistautua samalla intensiteetillä kuin euroviisuihin. Karsinnat hyvissä ajoin ja ennen finaalia viilataan esitys ja musiikki paikallisen tv-yhtiön tuella huippuunsa.

• Dirty Dancer
        Humppajuntti kirjoitti:

Katsojaluvuthan ohjelman jatkon kai ensisijaisesti ratkaisevat, joten seuraavien kisojen pitää olla varteenotettavaa viihdettä niillekin, jotka eivät ole paritanssista oman harrastuksen vuoksi kiinnostuneita.

Ohjelman formaatti on jo sinällään viihdyttävyyden kannalta huono. Ensimämiseksi mieleen tuleva asia, joka esityksiä latistaa, on niiden lyhyys. Minusta tanssi saisi kestää ainakin euroviisuista tutut 3 minuuttia. Siihen saisi jo mahtumaan paljon näyttävyyttä. Kisa voisi toimia euroviisujen tapaan, eli kullakin parilla on vain yksi esitys, joka on sitten vähän pidempi ja tyyliltään täysin vapaa. Musiikkiin voisi myös panostaa edes sen verran, että se on sovitettu ja äänitetty esitystä varten, eikä vain katkelma tai hätäinen miksaus jostakin valmiista levytyksestä. Kisoihin pitäisi panostaa ja valmistautua samalla intensiteetillä kuin euroviisuihin. Karsinnat hyvissä ajoin ja ennen finaalia viilataan esitys ja musiikki paikallisen tv-yhtiön tuella huippuunsa.

Nuo muutokset, joita formaattiin haluaisit, ovat itse asiassa tosi järkeviä. Tarkemmin ajatellen juuri noin muutettuna kilpailusta saisi selkeämmän, viihdyttävämmän ja se uppoaisi paremmin yleisöön, joka ei itse harrasta tanssia missään muodossa. Parhaat tanssijat voittaisivat lopulta silti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      110
      1293
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      38
      1055
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      41
      915
    4. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      102
      888
    5. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      46
      727
    6. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      708
    7. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      78
      689
    8. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      66
      668
    9. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34
      616
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      57