Onko tyhmä nimi?

J:llä kai...

Onko Jasse tyhmä nimi pojalle?
Onko liian lempinimimäinen? Tuntuu että on niitä huonompiakin valintoja, mutta hieman silti mietityttää.

Jasse Elia Kristian olisi tällä hetkellä se nimi, joka tulisi lapselle.

Myös muita kahta ensimmäistä nimeä saa ehdottaa, eka nimi mieluiten J:llä. Ja vähän erikoisempi kuin Jaakko tai Jussi :)

Jooa ja Joel nimistä tykkäisin itse. Elia oli minun ehdotukseni etunimeksi mutta mies haluaa J:llä...

16

3314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Treenu

mielipiteeni on, että ei, Jasse ei ole tyhmä nimi, mutta kyllä, se ehdottomasti on minun makuuni liian lempinimimäinen. Lisäksi tulee mieleen Nasse-setä. :) Mutta eikös miehesi sitten Jooa- tai Joel-nimestä tykkää, kun ette niistä toista anna, vaikka itse tykkäisit? No miltäpä kuulostaisivat sitten nämä nimet: Joose, Joosa, Joakim tai Joonatan? Ainahan te voitte poikaaa Jasseksi kutsua, jos siitä lempinimenä tykkäätte... Ei varmaan ainakaan kovin montaa Joonatan-poikaa löydy, jonka lempinimi olisi Jasse! :)

• nimimerkki

Osa Jasmin-tytöistä on Jassuja, Jassija sekä Jasseja. En antaisi tuollaista nimeä, kun on paljon muitakin kivoja nimiä.

• nimimerkki
        nimimerkki kirjoitti:

Osa Jasmin-tytöistä on Jassuja, Jassija sekä Jasseja. En antaisi tuollaista nimeä, kun on paljon muitakin kivoja nimiä.

Jasper on kiva ja vähän harvinaisempi nimi. Jasperia voisi sanoa mainiosti Jasseksi.

• Monen mutsi

Jouka Elias.

• Kukkakimppu I

kuinka eräs poikavauva sai yli 20 vuotta sitten nimen Jasse. Minulle tuli siitä aina mieleen nimi Jasser, Jasser Arafat oli silloin hyvin tunnettu. Miehen nimeksi sen siis mielsin ilman muuta. Käsittääkseni poika on pärjännyt nimensä kanssa aivan normaalisti. Ei Jasse sen "tyhmempi" nimi ole kuin monet muutkaan mukaelmat Jaskasta alkaen.
      Jos haluat sen vain lempinimeksi, voisi virallinen nimi olla esimerkiksi Jaakko, Jasper tai Jahvetti.

• mielestäni

On liian lempinimimäinen. En laittaisi itse.

Suomalaisessa nimikalenterissä on niin paljon kauniita miesten nimiä, että on todella varaa valita!

Näistä ehdotuksistasi Joel kuulosti fiksuimmalta.

• Jasse-Jasse

Täällä on joissakin viesteissä ehdotettu, että lasta voisi kutsua lempinimellään Jasse olipa hänen oikea nimensä sitten Joonatan tai Jasper tai joku muu. Jos aiotte lasta Jasseksi kutsua, niin antakaa se sitten ihan oikeaksi nimeksi. Se on ihan hyvä nimi, monia muitakin lempinimimäisiä nimiä on olemassa ihan pilvin pimein.

• sibyllavon

enemmän nimistä Jonne, Jakke, Jori tai Jyri, makuasia.

• plaaplaaa

Joel, Jesse tai Jasper? ...Jasse on mun mielestä myös ihan ok....

• Siinä teille hyvä nimi. Tunnen monta Jasmin-nimistä tyttöä, joiden lempinimi on Jasse. Se on tosiaan liian lempinimimainen ja lisäksi vielä tyttömäinen. Harkitsethän vielä?

• tyhmä nimi

Eipä tuo nyt mitenkään tyhmä nimi ole. Lempinimimäinen ehkä, liikaa? Tuskin. Tuollainen ihan ok nimi. Riittääkö se sitten omalle rakkaalle lapselle, että nimi on "vain ihan ok"?

Elia Joakim olisi kiva nimi.

• Liisa-Maria

noista ehdokkaista. Jasse on mielestäni liiaksi lempinimimäinen. Jooas taas on parempi kuin Jooa. Mitäs tykkäisitte sellaisesta nimestä kuin Jason. Se muistuttaa vähän tuota Jassea.

• huh,

Jasse on suoraan sanottuna karsea nimi.

• Kyllllllä

Kyllä Jasse tai Jappe on aika karmeaa kuultavaa

• Anonyymi

Minun pojan nimi on Jasse

• Anonyymi

Ainakin crusto ela gatopizza on minun pojan nimi, minun mielestä se on täydellinen. en vain ymmärrä, miksi häntä kiusataan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8450
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2358
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2192
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1748
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1707
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      37
      1700
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1133
    8. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      18
      1052
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1005
    Aihe