Nyt tanssikurssille!

yli 70 vee

Kyllä me vaan ollaan hyviä!
Edustajamme voitti Eurotanssit Lontoossa.
16 maata kilpaili, ja me oltiin se paras.
Nyt ei auta muu, kuin kaikki kansa karkeloimaan ihan velvollisuudesta.
On Euroviisuvoitto plakkarissa ennestään, ja nyt tämä.

Hyvä Suomi. :):)

11

790

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koukkula ja

Jussi Väänänen, kuinka itkettävän ihania he ovatkaan.

• Valssi, tango, humppa ja jytä riittävät minulle.
      Ylenmääräiset taivukset ja nostot aiheuttavat luunmurtumia minulle, sydänkohtauksia vakiotanssittajalleni ja lihasrevähtymiä molemmille.

• Lounat

tämän aamun luonto-ohjelmassa oli ihanaa katsottavaa, kaksi poikasta opettelemassa
        sitä tanssia ja lentämistä, niin kaunista!

Kyllähän ihmisten tanssi on myös nautittavaa,
        toivon, ettei menisi liian kilpailulliseksi.

Tanssi on elämän iloa, kiitollisuutta Luojalle
        niin ihmisten kuin lintujenkin tanssi,
        ainakin minun mielestäni.
        :)

• Lounat kirjoitti:

tämän aamun luonto-ohjelmassa oli ihanaa katsottavaa, kaksi poikasta opettelemassa
        sitä tanssia ja lentämistä, niin kaunista!

Kyllähän ihmisten tanssi on myös nautittavaa,
        toivon, ettei menisi liian kilpailulliseksi.

Tanssi on elämän iloa, kiitollisuutta Luojalle
        niin ihmisten kuin lintujenkin tanssi,
        ainakin minun mielestäni.

Ihania ,kauniita notkeita,nuoria ihmisiä. Usein ikänsä sitä harrastaneita.
        Se on erijuttu näillä kymmenillä.
        Jos nuo tavalliset vakiotanssit jotenkin taittuu,
        niin olkoon Niin.
        Kuten Venlastiina sanoi, sehän käy jo hengenvaaralliseksi,,,,, nuo kaikki taivutukset. hypyt ja heitot. Nuorilta ja notkeilta se käy
        joustavasti.
        Sitäpaitsi, joutuisi etsimään "uudentanssikavarin" jos ryntäisi tanssikouluun.
        Erimieltäkin saa olla,, jos on kutsumusta ja kykyjä,,,, eikun senioiden tanssikurssille.
        Siitähän se alkaisi..........

• Kyllä,kyllä mielellään

Voi,pääsisipä tosiaan tanssikurssille! Menisin todella mielelläni,sillä haluaisin osata kunnolla,vanhat ja uudet tanssit.
      Jospa tanssiseurat aloittaisivat seniorikursseja,menisin! Vaikka,ilman viejää onkin hankala opetella,silti yrittäisin.

• tanssimista.
        Kyllä se käy vielä "tälläiälläkin". Ja jos toisella on vähän huono tasapaino ,niin siinä tukee toistansa.
        Olen harrastanut Kansantanssia ja käynyt Festareilla tanssimassa ,mutta nyt sekin on jäänyt . -Olisihan niitä päivätanssia täällä meidän puolessakin, mutta ei oo kaveria . Siellä on kaikilla jo ne vaki kumppanit.
        Ei se ole niinkun ennen ,näissä "seniori"tanssessa kaikki istuu parittain ja ,ei siinä enään viitsi sivusta katsella .
        Ikinä en ole mennyt edes humppaa ,sellasella vauhdilla ,kun jotkut haluaa näyttää ,"että kyllä meillä osataan tää".
        Ensimmäinen ehto on tanssioilla kuunnella rytmiä ja tanssin nautinto on, että saa liikkua musiikin mukaan.
        Lenkkipolut onkin sitten sitä hienottoa varten.

• Fanni

Juu, juu, minä kyllä tykkäisin tanssia, mutta isonvarpaan nivel ei aina tykkää. Kenkäkin sanoisi lonks lonks, on se niin lestillä venynyt pitkissään. Fiinimmät tanssikengät vein Konttiin.

Mekko kyllä on ihan tanssiaisiin käypä nilkkapituinen silkkiliehakka. Soman juhlallista pyöritettävää, kun mummolla innosta punehtuneet posket ja hymyhuulet.

• Onkkelis

Meillä urheiluseura vetää seniorilattaria. Ei tarvitse pariakaan koska tanssitaan yksin. Se on ihan mukavaa jumppaa.

• Fanni
        Onkkelis kirjoitti:

Meillä urheiluseura vetää seniorilattaria. Ei tarvitse pariakaan koska tanssitaan yksin. Se on ihan mukavaa jumppaa.

Vaikuttaa mielenkiintoiselta, voishan siinä koukkusormetkin oieta !

• Fanni kirjoitti:

Vaikuttaa mielenkiintoiselta, voishan siinä koukkusormetkin oieta !

Askelkuviot pitäisi 'päivittää' jatkuvasti,
        etteivät unohdu.

• Onkkelis
        satu kirjoitti:

Askelkuviot pitäisi 'päivittää' jatkuvasti,
        etteivät unohdu.

Minulle se on vaikein, kun en ole ennen tanssinut. On muuten hirveän hyvää aivojumppaakin kun yrittää opetella uusia askeleita. Onneksi ei tarvitse mitään diploomeja tavoitella, ihan omaksi ilokseen vain opetella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      23
      3093
    2. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      65
      666
    3. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      623
    4. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      561
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      35
      547
    6. Oletko varma

Ettei meistä tule mitään?
      Ikävä
      40
      491
    7. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      490
    8. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      489
    9. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      36
      485
    10. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      17
      475
    Aihe