Ennen Digi-aikaan vaihtumista Digiboksin kautta näkyi kanavat hyvin ja moitteettomasti ja nyt kun on siirrytty Digi-aikaan niin ei näykuvaa vain ääni tulee kaiuttimista....
-Kaikki johdot ovat samallalailla kiinni kuten aikaisemmin, eli Scart Antennijohdot virtajohdot.
Mikä mättää?
Ääni kuuluu mutta kuva ei näy???
5
2956
Vastaukset
- löysällä
Hei
Tarkista vielä onko scart-liitin kunnolla kiinni. Itsellä oli vastaava oire omissa laitteissa ja scart oli huonosti kiinni.
Analogikanavien päättyminen ei vaikuta tuohon.- crashline
On rempattu Scart kaapeleita ja kaikkia muitakin kaapeleita että pitäis pelata.
- K.Käyttäjä
crashline kirjoitti:
On rempattu Scart kaapeleita ja kaikkia muitakin kaapeleita että pitäis pelata.
Koita seuraavaa!
1.Töllö päälle
2.Digiboxi päälle
,jos ei kuvaa, niin tv:n kaukosta nuoli näppäimillä ylös tai alas kerran, eli vaihdat niinsanotusti kanavaa, sitten jos painoit ylös sitten painat alas(tai päin vastoin), jolloin digikanava pitäisi näkyä.
Sekavaa varmaan mutta lyhyesti, sillä on merkitystä kumman(minkä) laitteen laitat päälle ensiksi.
- ichigo-79
jos ees ääni kuuluu!
mulla on kolmonen, nelonen ja sub ihan pimeenä..ei kuulemma signaalia...???
ja ennen tätä digi paskaa toimi moitteettomasti, mitään asetuksia en myöskään ole muuttanut, lauantainan nää kanavat näky vielä pätkien.
Tänään ei sitten ollenkaan...
PERKELE!!!- crashline
En koskenut koko vehkeeseen 2.päivään ja nyt toimii moitteettomasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195