Omenapuu on kuulemma arvossaan nikkaroijien keskuudessa. Kaadettiin tuossa viitisenkymmentä vuotta vanha puu, eikä raaskisi sen runko-osaa katkoa pilkkeiksi jos sitä joku tarvitsisi parempaankin käyttöön, ja kun toisekseen siihen ei pysty kunnolla moottorisahakaan, joten kovaa tavaraa on. Vaihdossa voisi ottaa muutaman ison sylillisen kuivaa polttopuuta. Puu on nyt Lahdessa.
Omenapuuta
6
2439
Vastaukset
- kovasti
Vieläkö on omenapuu tarjolla?
- puiseva?
Ehdittiin jo pilkkoa se, mutta puutarhan muutkin vanhat omenapuut kaadetaan syksyn mittaan uusien taimien tieltä. Minkälaista pätkää tarvitsisit?
- kovasti
puiseva? kirjoitti:
Ehdittiin jo pilkkoa se, mutta puutarhan muutkin vanhat omenapuut kaadetaan syksyn mittaan uusien taimien tieltä. Minkälaista pätkää tarvitsisit?
minulle kelpaisi kyllä lyhyemmätkin pätkät.
Minulla olis peräkärryllinen leppärankoja sun muuta kuivaa puuta voisin vaihtaa ne päikseen.
Soittele huomen aamupäivällä . 040-5370401 - AJH
kovasti kirjoitti:
minulle kelpaisi kyllä lyhyemmätkin pätkät.
Minulla olis peräkärryllinen leppärankoja sun muuta kuivaa puuta voisin vaihtaa ne päikseen.
Soittele huomen aamupäivällä . 040-5370401No nyt pantiin kolme vanhaa puuta nurin. Yhden tyvi on keskeltä laho, muut näyttävät hyvältä. Niissä olisi monta metriä 30 cm paksua runkopuuta ja vähän ohuempaa enemmänkin. Aika käppyrää se on, mutta ehkäpä sitä voisi nikkarointiin käyttää?
- villepuu
Paljonko tuore, ulko- tai sisäkuiva omanapuu puusepälle maksaa?
- einov
Tarvitsisin muutaman noin metrin pätkän 10-15cm halkaisijaltaan olevaa tavaraa olisin kiitollinen ja maksaisin näistä pätkistä olen Tampereella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk833163Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911776Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871643- 1381489
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651448- 1611388
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1621307Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur861263Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j991242- 851229