PlusTV:n BB 12/7

avuton pietari

Ostin tuossa tuon PlusTV:n kanavapaketin tänne antennikotiin. Mukana pitäisi saada myös Big Brother 12/7, mutta ei näy digiboksin kanavalistassa vaikka kuinka päivitän.


Eli mitä tehdä??

21

5462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja näkyy

      klo 19.00-07.00 aikavälillä.

    • kaapeli...

      Olisko sama juttu kun oli kaapelissakin, että pitää ensin aktivoida netissä. Itsellä on MTV3 kanavapaketti ja siinä riitti aktivointi netissä. Käys kurkkaamassa PlusTV:n sivuilta josko ois sama juttu....en oo kyllä varma.

    • Digi Digi

      Koita ottaa kortti pois ha hae kanavat sitten niin pitäis ainakin kanavapaikka tulla!

    • +tv:n sivulta...

      Ja pitää aktivoida tv:n sivulta...

      • iloinen pietari

        Kiitos, eiköhän tämä tästä onnistu. :)


      • iloinen pietari kirjoitti:

        Kiitos, eiköhän tämä tästä onnistu. :)

        Nyt on 3.9 ja kello on 0:15, ei vaan näy Big Brother 24/7! Kanava kyllä löytyy, mutta boksi valittaa, että katseluoikeutta ei ole. Korttini on aktivoitu jo n. kuukausi sitten. Kyseessä on Tuulilasin tilaajalahjana saatu 3kk plus-tv katseluoikeus. Itse ainakin ymmärsin, että BB:n saa myös tähän korttiin; ainakin se oli netissä aktivointisivulla mahdollista ruksata ilmaiseksi mukaan.


      • älyä että
        james_burton kirjoitti:

        Nyt on 3.9 ja kello on 0:15, ei vaan näy Big Brother 24/7! Kanava kyllä löytyy, mutta boksi valittaa, että katseluoikeutta ei ole. Korttini on aktivoitu jo n. kuukausi sitten. Kyseessä on Tuulilasin tilaajalahjana saatu 3kk plus-tv katseluoikeus. Itse ainakin ymmärsin, että BB:n saa myös tähän korttiin; ainakin se oli netissä aktivointisivulla mahdollista ruksata ilmaiseksi mukaan.

        vuorokausi vaihtuu 00.00, joten saat varrota iltaan klo 19.00. Silloin on vasta kolmas syyskuuta.


      • juu-ei
        james_burton kirjoitti:

        Nyt on 3.9 ja kello on 0:15, ei vaan näy Big Brother 24/7! Kanava kyllä löytyy, mutta boksi valittaa, että katseluoikeutta ei ole. Korttini on aktivoitu jo n. kuukausi sitten. Kyseessä on Tuulilasin tilaajalahjana saatu 3kk plus-tv katseluoikeus. Itse ainakin ymmärsin, että BB:n saa myös tähän korttiin; ainakin se oli netissä aktivointisivulla mahdollista ruksata ilmaiseksi mukaan.

        Ei näy BB vaikka kuinka on aktivoitu korttia ja viritetty kanavia..


      • Kadi
        juu-ei kirjoitti:

        Ei näy BB vaikka kuinka on aktivoitu korttia ja viritetty kanavia..

        "Varmista näkyvyys BB-taloon 3.9. klo 00.00 alkaen ja aktivoi maksutta Big Brother 12/7 osaksi PlusTV-pakettiasi. ." Jepjep..


      • alkaa näkymään
        james_burton kirjoitti:

        Nyt on 3.9 ja kello on 0:15, ei vaan näy Big Brother 24/7! Kanava kyllä löytyy, mutta boksi valittaa, että katseluoikeutta ei ole. Korttini on aktivoitu jo n. kuukausi sitten. Kyseessä on Tuulilasin tilaajalahjana saatu 3kk plus-tv katseluoikeus. Itse ainakin ymmärsin, että BB:n saa myös tähän korttiin; ainakin se oli netissä aktivointisivulla mahdollista ruksata ilmaiseksi mukaan.

        :))


    • 23r

      PlusTV neuvoo 'aktivoimaan BB 12/7 maksutta' joko soittamalla niiden asiakaspalveluun tai tekemällä jonkin lisätilauksen niiden sivujen kautta. Kannattaa suunnata plustv.fi!

    • näkyy

      Joko teillä näkyy toi 12/7. Täällä ei kyl näy ja toi asiakaspalvelu on sen verran tukossa että ei taideta olla ainoita.....

      • bbb

        Päivitin kortin netissä tossa klo 19 aikoihin mutta ei alkanut näkymään...Mitenhän kauan menee, vai onko jokin vialla?


      • bbbb

        Päivitin kortin netissä klo 19 jälkeen mutta ei alkanut näkymään. Mitenhän pitkä viive tossa on vai onko jokin muuten vialla?


      • örr!

        Kanavanippu E välitetään 1. syyskuuta alkaen seuraavilta pääasemilta sekä niiden alueella olevilta täytelähetinasemilta: Espoo, Fiskars, Jyväskylä, Kruunupyy, Lahti, Lapua, Pernaja, Pyhävuori, Tampere, Turku ja Vaasa.

        Lokakuun 1. päivänä lähetykset alkavat Anjalankosken, Eurajoen, Kuopion ja Oulun pääasemilta sekä niiden alueella olevilta täytelähetinasemilta.

        Eli täällä pohjoisempana saadaan 12/7 näkyviin lokakuun alussa, kun BB 12/7 kuuluu tuohon Kanavanippu E :hen käsittääkseni..


      • tapsu

        soitin äsken asiakaspalveluun, siellä näkyy et kortti aktivoitu, käskivät palauttaa boxista tehdasasetukset ja hakea kanavat uudestaan jonka jälkeen pitäis näkyä --> paskan marjat :(


      • Ärsyyntynyt
        tapsu kirjoitti:

        soitin äsken asiakaspalveluun, siellä näkyy et kortti aktivoitu, käskivät palauttaa boxista tehdasasetukset ja hakea kanavat uudestaan jonka jälkeen pitäis näkyä --> paskan marjat :(

        Mulla ei näy vieläkään, kortti on aktivointu jne. Ei jaksa asiakaspalveluunkaan soittaa, kun mitä ne siellä osaa.


      • ärsyttääkö
        Ärsyyntynyt kirjoitti:

        Mulla ei näy vieläkään, kortti on aktivointu jne. Ei jaksa asiakaspalveluunkaan soittaa, kun mitä ne siellä osaa.

        Tarkistakaa postinumerollanne tästä linkistä milloin se E-nippu tulee näkyviin. Suurimmassa osassa maatahan se ei edes näy vielä. Ja esim. Mikkelin seudulla se tulee näkyviin tossa alkuvuodesta, joten big brotherit taitaa jäädä katsomatta.

        Varmaan ottaa pattiin jos ei näy, varsinkin kun missään ei ole ilmoitettu, että homma on vasta ihan vaiheessa.

        http://www.plustv.fi/site/asiakaspalvelu.jsp?location1=4&sl2=3


      • otsa kurtussa
        ärsyttääkö kirjoitti:

        Tarkistakaa postinumerollanne tästä linkistä milloin se E-nippu tulee näkyviin. Suurimmassa osassa maatahan se ei edes näy vielä. Ja esim. Mikkelin seudulla se tulee näkyviin tossa alkuvuodesta, joten big brotherit taitaa jäädä katsomatta.

        Varmaan ottaa pattiin jos ei näy, varsinkin kun missään ei ole ilmoitettu, että homma on vasta ihan vaiheessa.

        http://www.plustv.fi/site/asiakaspalvelu.jsp?location1=4&sl2=3

        Noniin, nyt meillä on kuva toivottavasti kohta tulee äänikin.

        Eli kuva näkyy mutta äänestä ei mitään havaintoa, muut kanavat PlusTv paketissa kyllä näkyy&kuuluu mutta BB12/7 ei kuulu ääniä. Kellään samanlaista tapahtunut? Tietäiskö kukaan onko vaan väliaikaista vai ...?


      • kuuroko
        otsa kurtussa kirjoitti:

        Noniin, nyt meillä on kuva toivottavasti kohta tulee äänikin.

        Eli kuva näkyy mutta äänestä ei mitään havaintoa, muut kanavat PlusTv paketissa kyllä näkyy&kuuluu mutta BB12/7 ei kuulu ääniä. Kellään samanlaista tapahtunut? Tietäiskö kukaan onko vaan väliaikaista vai ...?

        Apua kaivataan samaan ongelmaan. Näkyy BB 12/7 muttei kuulu yhtään mitään. Antennitaloudessa asutaan. Kiva, jos joku osais auttaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe