supikoirasta

kuoli

oltii veljen kans kävelemäs mettässä ja meitin koira seuras meitä ja se löysi supikoiran pesän ja ihme kyllä meitin sekarotunen koira sai sen kiinni mut vaikka se 10min sitä siinä ravisteli nii silti se viel hengittivaikka olis luullu etttä olis menny niskat poikki. et kuin sitkee supikoira on?

2

937

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KÖPÖ

EI KOIRA HELPOLLA SUPIA TAPA.ISOLLA KALIKALLA KUN KALAUTAT USEAMMAN KERRAN KORVIEN VÄLIIN NIIN PITÄIS SUPIN RAUHOITTUA HYVIN,ON MUUTEN ERINOMAINEN NÄYTTELIJÄ MONESTI LUULEE SEN OLEVAN KUOLLUT MUTTA KUN SELKÄS KÄÄNNÄT NIIN SILLOIN SE OTTAA JALAT ALLE.

• pico

Supihan on todella sitkeä elukka. Se ei välttämättä kuole edes yhdestä laukauksesta,(siis jos se ei osu kunnolla tai muuta)vaan pitää muutaman kerran pamauttaa että varmasti on hengiltä. Ja tosiaan, ne on tosi hyviä näyttelee kuollutta. Tavallaan tyhmiä, mutta osittain erittäin fiksuja elukoita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1836
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1282
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      711
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe