minkä

hintaisia

ne lennot mahtavat olla ja mistä halvimpia saisi. itse katsoin että suomi-madrid 150e ja sieltä vancouver noin 800e???

9

1097

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkustanut

Helsinki-Franfurt-Vancouver. hintaskaala 750- 1300 euroa.Menopaluuliput, niiden hinta kait tuo Sinunkin hintasi on.

• hei33

pelkkä menolippu tarvittais vaan???
        ja miltäköhän yhtiöltä
        kiitos

• joo-ops
        hei33 kirjoitti:

pelkkä menolippu tarvittais vaan???
        ja miltäköhän yhtiöltä
        kiitos

Mene sivustolle http://www.vertaa.fi ja ota sieltä verrattavaksi lentoliput ja vertaat sitten hintoja haluamillesi päiville ja kohteille. Etsii parhaat hinnat eri matkatoimistoista. Itse olen lentämässä British Airways'illä Lontoon kautta. Vaihtoehtoja tälle löytyy mutta suoria lentoja en usko, että on. Suosittelen menopaluuta, sillä saattavat kentän passitarkastuksessa kysyä nähtäväksi paluulippuja.

• olla halvempi
        joo-ops kirjoitti:

Mene sivustolle http://www.vertaa.fi ja ota sieltä verrattavaksi lentoliput ja vertaat sitten hintoja haluamillesi päiville ja kohteille. Etsii parhaat hinnat eri matkatoimistoista. Itse olen lentämässä British Airways'illä Lontoon kautta. Vaihtoehtoja tälle löytyy mutta suoria lentoja en usko, että on. Suosittelen menopaluuta, sillä saattavat kentän passitarkastuksessa kysyä nähtäväksi paluulippuja.

kuin pelkkä meno. Minulta ei ole koskaan kysytty paluulippua tullessani Kanadaan. Olen kuullut , että joiltakin olisi kysytty paluulippua USA ssa, tiedä häntä.

• hei33
        joo-ops kirjoitti:

ei tuolta vertaa.fi sivuilta voi valikoida helsinki-kanada lentoa???

• palannut yvr
        hei33 kirjoitti:

ei tuolta vertaa.fi sivuilta voi valikoida helsinki-kanada lentoa???

parempi, että mietit vielä tuota matkaa. Aika paha on lähteä noin pitkälle matkalle, jos jo vertaa.fi sivujen käyttö tuottaan noin onglemia.

Valitse kohta täytä kohdekaupunki, koska Vancouveria ei ole listassa esimmäisessä kohdassa). Kyllä sieltä tulee pitkä lista lentoja. Näkyvät vaan pelkät menolennot olla kallimpia kuin menopaluut.
        Itse olin kesäkuussa Vancouverissa ja lensin British airwaysilla hintaan 850 menopaluu.

• kuuleppa
        palannut yvr kirjoitti:

parempi, että mietit vielä tuota matkaa. Aika paha on lähteä noin pitkälle matkalle, jos jo vertaa.fi sivujen käyttö tuottaan noin onglemia.

Valitse kohta täytä kohdekaupunki, koska Vancouveria ei ole listassa esimmäisessä kohdassa). Kyllä sieltä tulee pitkä lista lentoja. Näkyvät vaan pelkät menolennot olla kallimpia kuin menopaluut.
        Itse olin kesäkuussa Vancouverissa ja lensin British airwaysilla hintaan 850 menopaluu.

kiitos hirveesti huoenpidostasi mutta kylla sita matkaa on mietitty ihan tarpeeksi. en ole ensimmaista kertaa lentamassa ulkomaille... ei ole vaan tuota web sivustoa tultu kaytettya ennen.

• ............
        olla halvempi kirjoitti:

kuin pelkkä meno. Minulta ei ole koskaan kysytty paluulippua tullessani Kanadaan. Olen kuullut , että joiltakin olisi kysytty paluulippua USA ssa, tiedä häntä.

Multa ainakin kysyttiin paluulippu Vancouverin kentällä!

• suorat lennot

finnairilla on ihan suorat lennot
      kanadaan myös torontoon.
      samoin suomesta menee lontoon kautta
      mm.klm ja kanadan airlines.
      www.ebookers.fi
      www.area.fi saa tarjouksia joskus
      600 eurolla .ja töölön matkatoimistostakin.
      eurolla saa paljon kanadan dollareita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      66
      4500
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3208
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2628
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2523
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      197
      1913
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1552
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1418
    Aihe