minkä

hintaisia

ne lennot mahtavat olla ja mistä halvimpia saisi. itse katsoin että suomi-madrid 150e ja sieltä vancouver noin 800e???

9

1041

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkustanut

      Helsinki-Franfurt-Vancouver. hintaskaala 750- 1300 euroa.Menopaluuliput, niiden hinta kait tuo Sinunkin hintasi on.

      • hei33

        pelkkä menolippu tarvittais vaan???
        ja miltäköhän yhtiöltä
        kiitos


      • joo-ops
        hei33 kirjoitti:

        pelkkä menolippu tarvittais vaan???
        ja miltäköhän yhtiöltä
        kiitos

        Mene sivustolle http://www.vertaa.fi ja ota sieltä verrattavaksi lentoliput ja vertaat sitten hintoja haluamillesi päiville ja kohteille. Etsii parhaat hinnat eri matkatoimistoista. Itse olen lentämässä British Airways'illä Lontoon kautta. Vaihtoehtoja tälle löytyy mutta suoria lentoja en usko, että on. Suosittelen menopaluuta, sillä saattavat kentän passitarkastuksessa kysyä nähtäväksi paluulippuja.


      • olla halvempi
        joo-ops kirjoitti:

        Mene sivustolle http://www.vertaa.fi ja ota sieltä verrattavaksi lentoliput ja vertaat sitten hintoja haluamillesi päiville ja kohteille. Etsii parhaat hinnat eri matkatoimistoista. Itse olen lentämässä British Airways'illä Lontoon kautta. Vaihtoehtoja tälle löytyy mutta suoria lentoja en usko, että on. Suosittelen menopaluuta, sillä saattavat kentän passitarkastuksessa kysyä nähtäväksi paluulippuja.

        kuin pelkkä meno. Minulta ei ole koskaan kysytty paluulippua tullessani Kanadaan. Olen kuullut , että joiltakin olisi kysytty paluulippua USA ssa, tiedä häntä.


      • hei33
        joo-ops kirjoitti:

        Mene sivustolle http://www.vertaa.fi ja ota sieltä verrattavaksi lentoliput ja vertaat sitten hintoja haluamillesi päiville ja kohteille. Etsii parhaat hinnat eri matkatoimistoista. Itse olen lentämässä British Airways'illä Lontoon kautta. Vaihtoehtoja tälle löytyy mutta suoria lentoja en usko, että on. Suosittelen menopaluuta, sillä saattavat kentän passitarkastuksessa kysyä nähtäväksi paluulippuja.

        ei tuolta vertaa.fi sivuilta voi valikoida helsinki-kanada lentoa???


      • palannut yvr
        hei33 kirjoitti:

        ei tuolta vertaa.fi sivuilta voi valikoida helsinki-kanada lentoa???

        parempi, että mietit vielä tuota matkaa. Aika paha on lähteä noin pitkälle matkalle, jos jo vertaa.fi sivujen käyttö tuottaan noin onglemia.

        Valitse kohta täytä kohdekaupunki, koska Vancouveria ei ole listassa esimmäisessä kohdassa). Kyllä sieltä tulee pitkä lista lentoja. Näkyvät vaan pelkät menolennot olla kallimpia kuin menopaluut.
        Itse olin kesäkuussa Vancouverissa ja lensin British airwaysilla hintaan 850 menopaluu.


      • kuuleppa
        palannut yvr kirjoitti:

        parempi, että mietit vielä tuota matkaa. Aika paha on lähteä noin pitkälle matkalle, jos jo vertaa.fi sivujen käyttö tuottaan noin onglemia.

        Valitse kohta täytä kohdekaupunki, koska Vancouveria ei ole listassa esimmäisessä kohdassa). Kyllä sieltä tulee pitkä lista lentoja. Näkyvät vaan pelkät menolennot olla kallimpia kuin menopaluut.
        Itse olin kesäkuussa Vancouverissa ja lensin British airwaysilla hintaan 850 menopaluu.

        kiitos hirveesti huoenpidostasi mutta kylla sita matkaa on mietitty ihan tarpeeksi. en ole ensimmaista kertaa lentamassa ulkomaille... ei ole vaan tuota web sivustoa tultu kaytettya ennen.


      • ............
        olla halvempi kirjoitti:

        kuin pelkkä meno. Minulta ei ole koskaan kysytty paluulippua tullessani Kanadaan. Olen kuullut , että joiltakin olisi kysytty paluulippua USA ssa, tiedä häntä.

        Multa ainakin kysyttiin paluulippu Vancouverin kentällä!


    • suorat lennot

      finnairilla on ihan suorat lennot
      kanadaan myös torontoon.
      samoin suomesta menee lontoon kautta
      mm.klm ja kanadan airlines.
      www.ebookers.fi
      www.area.fi saa tarjouksia joskus
      600 eurolla .ja töölön matkatoimistostakin.
      eurolla saa paljon kanadan dollareita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe