Juu, eli tämä vain ja ainoastaan sivuaa luonnonuskontoja, nimittäin tämä vaikuttaa ainoalta paikalta puhua magiasta, ja tarkoitan nyt korkeaa magiaa.
Eli, voisiko kukaan neuvoa minulle hyviä kirjoja, jotka käsittelevät Enochiaa, enimmäkseen kieltä, en välttämättä ensitöikseni halua enkeleitä kutsua.
Ja muutenkin, mistä saisi kirjoja, jotka käsittelevät thelemaa, Golden Dawnia, jne. Perusteita ja hiukan edistyneitä tekstejä kaivataan.
Magiasta
5
394
Vastaukset
- Khamel
http://www.sacred-texts.com/eso/enoch/index.htm
Tuossa on ainakin jotain Enochianista. Katso myös Sacred-texts pääsivulta muusta esim. Thelemasta.
Kirjoja löytyy Akateemisesta kirjakaupasta ja Burning Booksista (www.burningbooks.net) - tähti
Keskuudessanne ei saa olla ketään,joka panee poikansa tai tyttärensä
kulkemaan tulen läpi, ei myöskään ketään taikojen tekijää, enteiden tai
ennusmerkkien selittäjää, noitaa, loitsujenlukijaa, henkienmanaajaa,
tietäjää, eikä ketään, joka kysyy neuvoa kuolleilta. Jokainen, joka
sellaista harjoittaa, on iljetys Herralle
5 Moos 18:10-12- Khamel
Aaargh.. kyllä te hihhulit jaksatte!
- Pihlaja
"Tässä asiassa me emme kuuntele sinua, vaikka puhuitkin meille Herran nimissä. Pidämme lupauksemme, jonka itse olemme antaneet Taivaan kuningattarelle. Me poltamme hänelle suitsuketta ja tuomme juomauhreja, niin kuin teimme Juudan kaupungeissa ja Jerusalemin kaduilla ja niin kuin myös isämme, kuninkaamme ja ruhtinaamme siellä
tekivät. Silloin meillä oli ruokaa yllin kyllin, voimme hyvin emmekä nähneet nälkää. Mutta siitä lähtien kun lakkasimme polttamasta suitsuketta Taivaan kuningattarelle emmekä enää tuoneet hänelle juomauhreja, meiltä on puuttunut kaikkea. Me kuolemme miekkaan ja nälkään!"
(Jer. 44:15)
Se siitä minun puolestani. ;) - Topu
Älköön myöskään joukossamme olko yhtään ehdotonta, tuomitsevaa, rankaisevaa, ahdistunutta Jumala-pelkoista, joka itsensä muita ylemmäksi nostaa ja muita erilaisuudesta varoittaa ja käännyttää ja muut lopulta tyhjänpäiväisyyteen näännyttää.
Älä leiki itse Jumalaa, jos uskot että Hän on juuri sellainen kuin kuvittelet. Olen kuullut juoruja, että Hän ei pidä kilpailijoista...
Palaa itse sinne vääräuskoisten sivuille, josta tänne tupsahditkin. Löytyy otsakkeen "Herätysliikkeet" alta. Emme mekään tuomitse sinua (vaikka mieli tekisi).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164512
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831682Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2701532Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731505Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421381Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013