raskaana?
--------
Tiina kävi tänään päiväkirjahuoneessa avautumassa Big Brotherille salaisuudestaan. Tiina on havainnut talossa, että hänellä on iloinen huoli. Mitä Tiina Big Brotherille paljasti? Subtv:ssä klo 21.00 alkava Big Brother Talk Show paljastaa Tiinan salaisuuden.
BB-Tiinalla iloinen salaisuus
7
1872
Vastaukset
- jepjeeeeeeeeeeep
voipi olla kun itkeskelee jatkuvasti
- klunssip
Siinäpä sitä iloa kerrakseen jos/kun alkaa odottamaan alkoholinkäytön mahdollisesti vammauttamaa lasta.
Tosiasiassa on asia ollut tuotantotiimin tiedossa koska muuten tulee monoa persuksiin. Saavatpahan yhden maksullisen äänestyksen lisää mitä mukamas jatkossa tehdään.- onneksi niitä
päihteiden käytön takia vammautuneita lapsia onneksi syntyy ja luulisin ettei monikaan yllätysraskauden kokenut ole osannut varoa ennen tietoa alkoholia.En ole koskaan kuullut jonkun kieltäytyvän alkoholista syyllä "yritän hankkiutua raskaaksi".Raskauden tietäen on syytä olla ilman alkoholia koska se voi olla vaarallista sikiölle.
- jkjjkkj
Siinäpä sitä iloa kerrakseen jos/kun alkaa odottamaan alkoholinkäytön mahdollisesti vammauttamaa lasta.
Tosiasiassa on asia ollut tuotantotiimin tiedossa koska muuten tulee monoa persuksiin. Saavatpahan yhden maksullisen äänestyksen lisää mitä mukamas jatkossa tehdään.- tuomita
onko hän jatkuvasti juonut alkuraskaudessa.aina ei edes tiedä olevansa, eikä käsittääkseni se ihan ekoilla viikoilla ole edes vaarallilsta siis alle 5vk
- meni muisti
tuomita kirjoitti:
onko hän jatkuvasti juonut alkuraskaudessa.aina ei edes tiedä olevansa, eikä käsittääkseni se ihan ekoilla viikoilla ole edes vaarallilsta siis alle 5vk
joten se siitä käytöstä. No raavas mies pujopartakin selosti eilen paljussa viiden tölkin jälkeen. Muuten aika hiljainen kaveri.
veikkaan et tietää sen jo itsekin ..ihan "hyvä" pelitaktiikka.:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522