Suomessa asuva isoäiti jätti perinnöksi Ruotsissa asuville lapsen lapsilleen pienen "pesämunan" Suomen pankkiin josta voivat sen nostaa täytettyään 18 v. Nyt on lapset jo 18v. molemmat ja rahasta olisi tarvis. Lasten äiti soittaa Suomen pankkiin ja pyytää siirtää rahat lasten tilille Ruotsiin, mutta eihän se käy. Pankki fröökkynä ilmoittaa että tili on sanottava irti 2v. aikaisemmin ja henkilökohtaisesti haettava Suomesta, muuten menettää korot. Ymmärtäisin jos tässä olisi kyse suuremmistakin summista. Mutta tälläiset parin tuhannen tilit häviää varmaan matkalippuihin. Tämä kuulostaa suoranaiselle SIMPUTUKSELLE pankin taholta. Samanlaista kuin armeija simputti aikoinaan alokkaita
Pankit Suomessa
2
1383
Vastaukset
- xxrr
Ei kuulosta tavalliselta tililtä. Onko kyseessä joku korkeakorkoinen erikistili, jossa on omat tiliehtonsa?
Aikonaan jouduin itsekin käymään Ruotsissa mikäli halusin sulkea siellä olevan tilin. (No tämä hoitu, kun olin mutenkin käymässä sielläpäin)
Yksi tapa on tietenkin hommata verkkopalvelutunnukset, ja siirtää rahat noilta tileiltä muualle ja jättää tilit sulkematta.- pipukka
Kun siskoni mies kuoli, oli tilin lopettaminen niin vaikeeta osuuspankissa, että sitä ei kukaan voi uskoa.Sitä virkatodistuksien määrää, ja sitä kuukausien odottelua, eikä tilillä ollut kuin 600 euroo. Piti hankkia sellainenkin virkatodistua, missä hän oli asunut 2 vuotiaana, ettei ollut sinä aikana siittänyt lasta kyseiseen pitäjään.Olisi pitänyt mennä Hyrylään asti, jumalauta kun Hakaniemessä on pankki, ja tänäpäivänä pelit sun pensselit yhden nappulan takana. Minusta se oli lesken turhaa pompottamista, ja jumalatonta pyrogratiaa. No sillä sitten työllistävät itse itsensä. Tili lopetettiin heti, ja eläke siirrettiin toiseen pankkiin, ottivat sen loukkauksena, minä siskon apuna poltin hihani ja annoin palaa, pitäisi kuulemma tietää milloin ihminen kuolee, ja nostaa edellisenä päivänä tili tyhjäksi. Kovaa touhua, mutta kun kuolema tulikin yllättäen. Yli vuosi meni ennen kuin leski sai rahat. Vaikka perunkirjoitukset toimitettiin heti kuolin viikolla. Leski oli ihan peeaa, mutta kukaan ei heltynyt, aina muka puuttui joku helvetin lappu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437