että onko otsikossa ilmenneitten aseitten tehoissa millasia eroja??
22. hornet VS 22.WMR
6
2107
Vastaukset
- siipimies
Hornetti on F-18 ja siinä on vulkan konetykki.
.22 WMR on jotain ihan muuta.- kaapunnipoeka
Erroo on karkeesti ottaen 22 Hornetti 700 m/s ja 22 WMR 500 m/s piippuloette suussa. Riittääkö alakajaeseks ?
- empä sanos!
kaapunnipoeka kirjoitti:
Erroo on karkeesti ottaen 22 Hornetti 700 m/s ja 22 WMR 500 m/s piippuloette suussa. Riittääkö alakajaeseks ?
no mulla nyt on sitte joku ruutiyliannostusvika niissä paukuissa.. nimittäin WMR:ssä on lähöt yli 700 metriä sekunnissa.. en tiiä mistä oot tuon tiedon saanu mutta mitäs pienistä..
- LaMag
empä sanos! kirjoitti:
no mulla nyt on sitte joku ruutiyliannostusvika niissä paukuissa.. nimittäin WMR:ssä on lähöt yli 700 metriä sekunnissa.. en tiiä mistä oot tuon tiedon saanu mutta mitäs pienistä..
22Wmr on reunasytytteinen ja lähdöiltään juurikin sen mitä tuossa on kerrottu sekä karkeasti ottaen ei tee mitään erilaista verrattuna hyvään 22Lr kivääriin.
Jos otetaan maksimit irti niin 22Wmr taitaa olla noin 600m/s ja Hornetilla päästään itselataamalla sopivalla luodilla noin 800m/s nopeuteen.
Olen vuosia sitten omistanut parikin Hornetia (ja kun joku vitsailee kuitenkin niin vaihdoin Migiin) mutta nyt ei ole enää kuin käsilataussarjat jäljellä ja isäukon peruja vielä tuo Hornetin "vesipaine" sarjakin.
Jos tulee vastaan 22Brno Hornet niin käypäs katsomassa, olen omistanut tällaisen ja käyntitarkkuus sekä toimivuus olivat todella hyvät eikä hävinnyt Sakon P78 mallille tippaakaan muuta kuin hinnassa (nykyään lähtenee käytettynä noin 200-350€ hinnoilla) - kaapunnipoeka
LaMag kirjoitti:
22Wmr on reunasytytteinen ja lähdöiltään juurikin sen mitä tuossa on kerrottu sekä karkeasti ottaen ei tee mitään erilaista verrattuna hyvään 22Lr kivääriin.
Jos otetaan maksimit irti niin 22Wmr taitaa olla noin 600m/s ja Hornetilla päästään itselataamalla sopivalla luodilla noin 800m/s nopeuteen.
Olen vuosia sitten omistanut parikin Hornetia (ja kun joku vitsailee kuitenkin niin vaihdoin Migiin) mutta nyt ei ole enää kuin käsilataussarjat jäljellä ja isäukon peruja vielä tuo Hornetin "vesipaine" sarjakin.
Jos tulee vastaan 22Brno Hornet niin käypäs katsomassa, olen omistanut tällaisen ja käyntitarkkuus sekä toimivuus olivat todella hyvät eikä hävinnyt Sakon P78 mallille tippaakaan muuta kuin hinnassa (nykyään lähtenee käytettynä noin 200-350€ hinnoilla)Ku ammutaa normaaleella luotiloella eekä millää keppeellä spire pointtiloella, niin noppeevet oovattii 500 ja 700. Meekäkäesellä sentää 22 Hornet kivväär ja pistool. Siitä vuan mänkee mehtää makkoomaa.
- kelvollinen lintuase
22wmr epäonnistunut kaliberi! Ei mitään etuja verrattuna normaaliin pienoiskivääriin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791