Kuinka VHS:llä nauhoittaa eri kanavilta?

himputin digi!!

Televisio näkyy AV1 kanavalta ja VHS videolla saan myös sitä kautta katsottua nauhoitettua ohjelmaa.
Myös tallennus VHS:lle onnistuu AV1 kanavalta, eli kun digiboxiin olen valinnut AV1 kanavalle esim MTV3:n näkymään niin voin nauhoittaa sen.

Mutta kun ajastan videolle ohjelmia eri kanavilta, eli esim. ensin MTV3 ja sitten tulis nauhoitettava ohjelma yleTV2:lta niin video nauhoittaa sen mikä kanava AV1:lle on jäänyt eli jos MTV3 niin se nauhoittaa kaikki ajastetut ohjelmat tuolta AV1:llä olevat MTV3:n ohjelmat.

Videon ohjelman ajastus valikossa voi valita kanavan, ohjelman aloitus ja lopetusajan. Eli jos laitan kanavaksi MTV3 tai yleTV2 niin video ei nauhoita mitään, koska ne on analogisia kanavia.

Eli kuinka saan nauhoitettua ohjelmia ERI kanavilta??

1

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • videoille

      oma boksi jonka saa ajastettua syttymään oikealla kanavalla oikeaan aikaan. Toinen vaihtoehto on hankkia digiDVD-tallennin ja tallennat sille. VHS:t voi katsoa edelleen vanhalla koneella, mikäli se kuvanlaatu enää kiinnostaa DVD:n jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe