Eli millainen kaupunginosa on Kumkapi? Onko hyvät bussiyhteydet, onko rauhallinen paikka yms.
Jos joku siellä käynyt osaisi hieman valaista kun etsimme hotellia Istanbulista ja Kumkapissa olisi yksi kohtuuhintainen.
Kumkapi?
3
499
Vastaukset
- tunteva
Kumkapissa ei ole mitaan muuta kuin kalaravintola-alue jossa voitte kayda illalliselle. Muuten alue on vain köyhalistöjen asuinpaikka enka todellakaan suosittele turisteille. Tunnen myös Tayhan hotellin ja paljon laadukkaamman hotellin löydatte vaikka Taksimin lahelta: Inka hotel 3 tahtea. http://www.inkahotel.com/ Huonehinnat eivat ole kalliita (40-50 EUR per huone) mutta alue tuhat kertaa parempi...hyvaa matkaa!
- 40-50 euroa
on aika kallis. Kun Tayhan on 30e/per huone per yö. Mutta jos tuolta Taksimista löytyisi sitten halvemmalla niin sinne voisi sitten mennä.
- arzu
40-50 euroa kirjoitti:
on aika kallis. Kun Tayhan on 30e/per huone per yö. Mutta jos tuolta Taksimista löytyisi sitten halvemmalla niin sinne voisi sitten mennä.
kumkapi on mielestäni ihan ok jos haluaa nähdä pääasiassa sultanahmetin nähtävyydet. lyhyt kävelymatka. oli myös kiva syödä siellä paikallisten seassa kun oli normaalihintasta (eli meille halpaa) verrattuna turistiryöstöhintoihin joissakin muilla alueilla (esim sultanahmet). ensikertalaisille en kuitenkaan suosittele kumkapia.. tosin kumkapi on mielestäni parempi kuin esim. laleli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892