Keuruun parvekesurma 2003
Olen Heikki Heino (Sukevan vankilassa) ja haluaisin julkisesti kertoa Keuruun parvekesurman tapahtumat.
Toivoisin yhteydenottoa kirjeitse tai tapaamista (Sukevan vankila) koska muuten ei näissä puitteissa pysty asioimaan.
Kirjaan lyhyesti tapahtunutta:
-Kerrostalon asukas(nainen) löytää humaltuneen miehen pihamaalta, joka pyytää auttamaan sisätiloihin. Nainen yrittää auttaa mutta luopuu yrityksestä kun ei jaksa ja niinpä soittaa keuruun poliisille.
-Partio saapuu paikalle ja soittaa ambulanssin
-Partio Kaskitie 4;ssä n.klo:01.05 ja poliisi tekee täysin subjektiivisen ratkaisun että kyseessä epäilty rikospaikka. Poliisi kuulevinan(naiselta) kuiskaavan "Heino sen teki, se sen tönäs".
-Todistajaksi ryhtynyt asukas hankki jostain uhrin kengät jotka sijoitti parvekkeen alle, josta siten päätellään uhrin putoamispaikka. Tapahtumapaikka valokuvataan.
-Nyt kyseessä RL 15.8 § 1.2.3. lavastaminen ja tutkintailmoituksen kirjaaminen totuudenvastaisesti.
-Esitiedot luovutetaan Tampereen KRP;lle ja tapausta aletaan tutkimaan.
-Tutkinnassa kertaalleen sammuneeksi todettu Heino epäillään syylliseksi.
-Heino vaatii oikeutta tietäessään koko ajan olevan syytön.
-2007 tapaaminen(Sukevan vankila) Tampereen KRP, sanoen että Heino olette oikeassa ja rikosnimikkeitä on monia mutta me olemme jäävejä. (Esititkintarikos)
Selvinnyt oikeusprosessin jälkeen (2006):
-Syyttäjällä merkintä 2004 tutkinnassa Heinon syyttömyys ym. oikeusmurhan tapahtuminen.
-Todistaja ei nähnyt tekoa vaan kertoi "epäilleensä että Heino on saattanut tönäistä".
-Heinon tiedetty olleen sammuneena.
-Kertomukset muuttuneet, n.20 erilaista versiota Heinon syyksi ja kaikissa leimat salainen.
-Viranomaisilla syyttömäksi tietämästään Heinosta ei ole edes teknistä näyttöä, ylipäänsä mitään näyttöä tai sen kaltaista ei ole olemassakaan.
-Tuomiolauselmassa lukee, "Heinon paidassa ilmeisesti uhrin verta" joka onkin Heinon omaa.
-2005 oikea todistajan antama ja allekirjoituksella vahvistaman lausunnon mukaan kertonut hakanneensa uhria Tvister jousella ja uhrin paenneen avonaiselle parvekkeelle, josta ilmeisesti tippunut saaden surmansa.
tässä hyvin suppeasti kerrottuna. KIrjoita kommentteja Sukevan vankilaan, Heino,PL2,74345 Kalliosuo.
Keuruun parvekesurma 2003.
6
1479
Vastaukset
- "pikkunen"
Hei, oletko se kirjoittaja ihan sinä itse?
- Ystäväsi Jami
Hienoa nähdä kirjoituksesi. Itse olen nyt ollut lähes 5 vuotta kuivilla kaikista niistä mitä tiedät että touhusin. Musta on tehty juttu tän viikon seiska (7 päivää lehteen) Meillä on Pikkuisen (Heidi) kanssa 1.7 vuotias Jimi poika ja toinen lapsemme on syntymässä 4.11.07 lasketun ajan mukaan eli vilinää riittää. Pitääpä kirjoittaa sulle Sukevalle ja laittaa pari kuvaa mukaan.
Jumalan rauhaa ja siunausta sinulle Heikki.
T: Jami, Heidi, Jimi ja Masun asukki :) - Ystäväsi Jami
Hienoa nähdä kirjoituksesi. Itse olen nyt ollut lähes 5 vuotta kuivilla kaikista niistä mitä tiedät että touhusin. Musta on tehty juttu tän viikon seiska (7 päivää lehteen)jos haluat tai pystyt lukemaan. Meillä on Pikkuisen (Heidi) kanssa 1.7 vuotias Jimi poika ja toinen lapsemme on syntymässä 4.11.07 lasketun ajan mukaan eli vilinää riittää. Pitääpä kirjoittaa sulle Sukevalle ja laittaa pari kuvaa mukaan.
Jumalan rauhaa ja siunausta sinulle Heikki.
T: Jami, Heidi, Jimi ja Masun asukki :) - "itsehän minä"
Kyllä minä itse tuon tämän asian julki.. tosin olen Sukevalla joten kirjeitse asioitani hoidan.
- Heikki
Voisin vielä lisätätä tähän asiaan; mitä epäiltyä henkirikosasiaa käsitellään seuraavin puuttein:
-Paikalla ollut poliisipartio 6750/R/4270/04
-Ja toisen poliisin todistajana 2400/R/457/03
-Kanssa syytetty vangittuna valheistaan n.20 eri versiota
-Ja kaikki nämä leipomalla SALAINEN varustettuna
-Edelliset eivät krp;n tutkijan mukaan koskeneet Heinon etua tai oikeutta.
-Huomioitavaa on myös, että kanssasyytetty oli vangittuna TAPOSTA, syytä epäillä todennäköisin syin.
Laittakaa Postia/Kommenttia: KIITOS!
Heikki Heino, Sukevan vankila,
PL2, 74345 Kalliosuo - Anonyymi
Missähän Heino vaikuttaa tänään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1666733
- 562048
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes482014- 541182
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521180Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se541157Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141051Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384938Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14927