Ongelma!

Nimetön

mä latasin sims 2 ja lisäosat mun koneelle sit koitin alkaa pelaa se alko valittaa et mun koneelle ei oo asennettu DirectX 9.0c no sit mä menin joka paikkaan ja yritin lataa sitä mut se silti vaan valittaa sitä et mul ei oo sitä :( mulla on Windows 98 :n kone joten aika vanha mut mul on aika uus näyttö.. tietääkö kukaan mistä se asennetaan tai miks se ei toimi? auttakaa pliide...

4

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luulempa että 9.0 versio ei toimi Windows 98:ssa.
      Muuta en osaa sanoa tähän hätään. Luulen että pitää olla 8.0 DirectX.

    • Hanna_-

      Eli meillä on 98, ja perus- sekä yö-, että yliopistolisäosa ja hyvin toimii. Meilläkään ei ollu sitä direckt(JOKU) 9.Mutta ostetiin sitte semmonen 55€. yvin toimii suosittelen, osta mielummin se.

    • Hannnaaa_

      Eli meillä on 98, ja perus- sekä yö-, että yliopistolisäosa ja hyvin toimii. Meilläkään ei ollu sitä directX(JOKU) 9.0, Mutta ostetiin sitte semmonen 55€. Hyvin toimii suosittelen, osta mielummin se. Nii ja suosittelen OSTA LISÄOSAT, LATAAMINEN ON __LAITONTA!!!__ Ellet ollut ostanut niitä...

      • azii

        no mulla on kaikki lisäosat... mut mulla toimii vaan sims ykköne ja se valittaa sit kakkosest siit directX 9.0c! tietääkö joku mistä sen voi lataa/ostaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. TULI PALO HAAPAVEELLÄ

      Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee
      Haapavesi
      25
      3253
    2. Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu

      Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel
      Tampere
      193
      2513
    3. Jenni Haukio ja Sauli Niinistö

      Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93
      Maailman menoa
      59
      2496
    4. Tampereen ampuja on uskovainen

      On toivotellut siunausta ja jaellut Raamatun jakeita. "Sinä olet antanut minulle elämän lahjan, ja ylläpidät elämää. An
      Luterilaisuus
      68
      1064
    5. Haukio ja Niinistö

      Nyt se ainakin on selvää. Häät olivat presidenttikisan vuoksi tehty esitys. Nyt Jenni on muuttopuuhissa ilman sormusta j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      1032
    6. Onko laulaja Floor Jansen palstan miesten makuun?

      Otetaanpa vaikka tuo Seiskan juttu. https://www.seiska.fi/ulkomaat/talta-nightwish-tahti-floor-jansen-nayttaa-nykyaan-os
      Sinkut
      190
      909
    7. Mitä hemmettiä Suomessa tapahtuu?

      Taas on Tampereella ammuttu jotakuta. Nythän näitä ampumis-ja puukotusuutisia tulee melkein joka päivä tai ainakin useam
      Maailman menoa
      144
      880
    8. Hyvää huomenta ja kivaa päivää

      hyvää huomenta ja kivaa päivää 😊🌞☕❤️
      Ikävä
      165
      869
    9. Kulta en jaksa tätä palstaa

      Loputonta sontaa. Ootko sinä edes täällä enää? Tykkäätkö sinä minusta enää? Joku ukkeli on paljon kirjoitellut, ettei ha
      Ikävä
      15
      852
    10. Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan

      Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen
      Maailman menoa
      110
      809
    Aihe