Eli missähän on vikaa ku mun micran ohjaus on jäykkä. Kun ratti on suorassa niin puoli kierrosta kääntyy hyvin, sitten ahdistaa? Ja taas välillä pyörähtää vähän matkaa paremmin. Näin käy vaikka auton tunkkaa ilmaan. Ja vuosimalli on 87 (1.0GL)
Vastaukset 5
- Datsunisti
Ohjausakselin ristikkonivel on rikki siinä akselin alapäässä moottoritilan puolella.
Alkuperäisosa maksanee jotain 80 euroa, tarvike pelkkä ristikappale muutaman euron mutta on huomattavasti työläämpi vaihtaa.- werty
sielä on kaksi niveltä. konehuoneen puolella ja sisäpuolella. toinen niistä (tai molemmat) on sit ilmeisesti jumissa. niiden rasvaaminen ei auttanut, joten kai ne sit on rikki. voikos siinä ohjausvaihteessa (siinä hammastangon päässä) olla vikaa? kiitos avusta!
- Datsunisti
werty kirjoitti:
sielä on kaksi niveltä. konehuoneen puolella ja sisäpuolella. toinen niistä (tai molemmat) on sit ilmeisesti jumissa. niiden rasvaaminen ei auttanut, joten kai ne sit on rikki. voikos siinä ohjausvaihteessa (siinä hammastangon päässä) olla vikaa? kiitos avusta!
Konehuoneen puolella oleva nivel on aina kyseessä.
Ohjausvaihde voi takertaa samalla tavalla jos joku on yrittänyt säätää sitä huonolla menestyksellä, ei se muutoin takertele. - mikra
Vaikka alkuun 10 kappaletta niitä alkuperäisiä
niveliä 80. ekun kpl hintaan
- Anonyymi
Sama vika oli kunnes ei kääntynyt pyöræt ollenkaan ojaan meni ja romuttaomo antoi 0. Euroa ei ikinä nissania.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681246
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1381054Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i111690S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant22615Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku16601Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀32551Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁61541Mies miksi moinen vetäytyminen?
1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku52509Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul22486Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk62475