Terve... Ajattelin tehdä FSX peliin suomiservun... Se on nimellä suomiservu ja luultavasti aika paljon päällä... :) Ei muutakun lentäjät tervetuloa. Nickini on Jonze88FIN.
FSX Suomiservu pystyssä!
6
823
Vastaukset
- Jon.
Se on freeflight osiossa.
- Harmi että juuri nyt
en ehdi kokeilemaan, mutta aivan varmasti tulen kokeilemaan tässä ihan lähitulevaisuudessa.
- Jonze88
Selvä.. Laitan servun pystyyn taas tänään klo. 16 jälkeen.
- Jonze88
Niin, olen Jon, rekattu nimim vain tämä.. Kannataisiko meidän sopia jotku rehvit FSX:ään? Eli koska pistän taasen servun pystyyn? :D
- Jonze88
sellainen asia, että voisi vaihtaa messengerosoitetta, jos vain sopii... Mun ossa on [email protected]. Lentelemisiin.. :)
- Tondels
Jonze88 kirjoitti:
sellainen asia, että voisi vaihtaa messengerosoitetta, jos vain sopii... Mun ossa on [email protected]. Lentelemisiin.. :)
Täytyy etsiä, kunhan kello on jotain muuta kun mitä nyt on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354633- 563200
- 302873
- 612815
- 62400
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542185- 211629
- 181591
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81528- 161514