Sanooko kenellekään spiritismiä pelanneelle celebra 668 mitään? Itse yritin hakea tietoa mutta vastaukseksi sain pelkän särkylääkkeen..
spiritismi
5
1705
Vastaukset
- leikkimisesi
...vielä kun voit.
- Kerberos
Pelkäätkö sinäkin jotain mielikuvitusolentoa, kuten vanhaa vihtahousua. Olisko aika kasvaa aikuiseksi ja lakata pelkäämästä mörköjä.
- Tontti kauppias
Kerberos kirjoitti:
Pelkäätkö sinäkin jotain mielikuvitusolentoa, kuten vanhaa vihtahousua. Olisko aika kasvaa aikuiseksi ja lakata pelkäämästä mörköjä.
Kasva itse..miksi pelata, jos mitään yliluonnollista ei ole?
Alkuperäiselle; - älä pelaa
- se on paha
Laittoi kaverini mielisairaalaan.
- Pimeydentutkija
Celebra 668 eli saatana skeleton hahmossa. eräät ystäväni pelasivat spiritismiä ja heille tuli tämä celebra 668 ja silloin alkoi huoneessa tapahtua outoja asioita. he soittivat minulle koska he tietävät, että olen kohdannut demoneita aikaisemminkin. kerroin heille et he hävittäisivät tämän laudan ja kaikki ristit,korut joissa on ollut peilaava pinta siinä huoneessa missä he pelasivat ja ostaisivat krusifiksin huoneeseen ja pyytäisivät apua jumalalta ja alkaisivat rukoilemaan joka ilta ja pyytämään anteeksi antoa..meni noin 2-4 päivää tästä niin demoni oli jättänyt heidät rauhaan ja he eivät enään koskaan koske lautaan. 2 kaverillani heistä ole hengenlähtö lähellä samana iltana kun he olivat pelänneet. joten pyydä apua,hävitä kaikki ristit,korut,kynttilät,telineen kaikki mitkä olivat siinä huoneessa ja osta sinne krusifiksi ja pyydä jumalalta apua ja anteeksi antoa ja häätämään sen demonin ja jos kaverisi on hullujen huoneella,mene ja juttele papille ja kysy manausta,kaverisi saattaa olla riivattu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751430Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481332Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1531113Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551088- 51795
- 65774
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62757Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39738Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44711- 30647