Sanooko kenellekään spiritismiä pelanneelle celebra 668 mitään? Itse yritin hakea tietoa mutta vastaukseksi sain pelkän särkylääkkeen..
spiritismi
5
1679
Vastaukset
- leikkimisesi
...vielä kun voit.
- Kerberos
Pelkäätkö sinäkin jotain mielikuvitusolentoa, kuten vanhaa vihtahousua. Olisko aika kasvaa aikuiseksi ja lakata pelkäämästä mörköjä.
- Tontti kauppias
Kerberos kirjoitti:
Pelkäätkö sinäkin jotain mielikuvitusolentoa, kuten vanhaa vihtahousua. Olisko aika kasvaa aikuiseksi ja lakata pelkäämästä mörköjä.
Kasva itse..miksi pelata, jos mitään yliluonnollista ei ole?
Alkuperäiselle; - älä pelaa
- se on paha
Laittoi kaverini mielisairaalaan.
- Pimeydentutkija
Celebra 668 eli saatana skeleton hahmossa. eräät ystäväni pelasivat spiritismiä ja heille tuli tämä celebra 668 ja silloin alkoi huoneessa tapahtua outoja asioita. he soittivat minulle koska he tietävät, että olen kohdannut demoneita aikaisemminkin. kerroin heille et he hävittäisivät tämän laudan ja kaikki ristit,korut joissa on ollut peilaava pinta siinä huoneessa missä he pelasivat ja ostaisivat krusifiksin huoneeseen ja pyytäisivät apua jumalalta ja alkaisivat rukoilemaan joka ilta ja pyytämään anteeksi antoa..meni noin 2-4 päivää tästä niin demoni oli jättänyt heidät rauhaan ja he eivät enään koskaan koske lautaan. 2 kaverillani heistä ole hengenlähtö lähellä samana iltana kun he olivat pelänneet. joten pyydä apua,hävitä kaikki ristit,korut,kynttilät,telineen kaikki mitkä olivat siinä huoneessa ja osta sinne krusifiksi ja pyydä jumalalta apua ja anteeksi antoa ja häätämään sen demonin ja jos kaverisi on hullujen huoneella,mene ja juttele papille ja kysy manausta,kaverisi saattaa olla riivattu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982