spiritismi

hilu85

Sanooko kenellekään spiritismiä pelanneelle celebra 668 mitään? Itse yritin hakea tietoa mutta vastaukseksi sain pelkän särkylääkkeen..

5

1705

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leikkimisesi

...vielä kun voit.

• Kerberos

Pelkäätkö sinäkin jotain mielikuvitusolentoa, kuten vanhaa vihtahousua. Olisko aika kasvaa aikuiseksi ja lakata pelkäämästä mörköjä.

• Tontti kauppias
        Kerberos kirjoitti:

Pelkäätkö sinäkin jotain mielikuvitusolentoa, kuten vanhaa vihtahousua. Olisko aika kasvaa aikuiseksi ja lakata pelkäämästä mörköjä.

Kasva itse..miksi pelata, jos mitään yliluonnollista ei ole?

Alkuperäiselle; - älä pelaa

• se on paha

Laittoi kaverini mielisairaalaan.

• Pimeydentutkija

Celebra 668 eli saatana skeleton hahmossa. eräät ystäväni pelasivat spiritismiä ja heille tuli tämä celebra 668 ja silloin alkoi huoneessa tapahtua outoja asioita. he soittivat minulle koska he tietävät, että olen kohdannut demoneita aikaisemminkin. kerroin heille et he hävittäisivät tämän laudan ja kaikki ristit,korut joissa on ollut peilaava pinta siinä huoneessa missä he pelasivat ja ostaisivat krusifiksin huoneeseen ja pyytäisivät apua jumalalta ja alkaisivat rukoilemaan joka ilta ja pyytämään anteeksi antoa..meni noin 2-4 päivää tästä niin demoni oli jättänyt heidät rauhaan ja he eivät enään koskaan koske lautaan. 2 kaverillani heistä ole hengenlähtö lähellä samana iltana kun he olivat pelänneet. joten pyydä apua,hävitä kaikki ristit,korut,kynttilät,telineen kaikki mitkä olivat siinä huoneessa ja osta sinne krusifiksi ja pyydä jumalalta apua ja anteeksi antoa ja häätämään sen demonin ja jos kaverisi on hullujen huoneella,mene ja juttele papille ja kysy manausta,kaverisi saattaa olla riivattu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      75
      1400
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      243
      1289
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1086
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1068
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      775
    6. 65
      764
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      737
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      718
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      681
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      637
    Aihe