kromimaali!!!

Mikä on paras...

Elikkäs löytyykö mitään hyvää KROMImaalia paukkupullossa??kun olen tossa paria eri kromimaalia kokeillut niin ne ovat kyllä enemmän hopean värisiä kuin kromisia!!Jos jollain on tietoa niin suuri kiitos...=)

18

27538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -jokke-

      Motonetissä ainakin on kromimaalia, ihan hyvää jälkeä tulee mutta helposti jää naarmuja näkyviin jos jokin koskettaa. Lakkaa ei kannata vetää päälle tai ainakin mulla kromikiilto hävisi kokonaan sen jälkeen, tiedä sitten mistä johtui.

    • jfh

      Motonetissä ainakin on kromimaalia, ihan hyvää jälkeä tulee mutta helposti jää naarmuja näkyviin jos jokin koskettaa. Lakkaa ei kannata vetää päälle tai ainakin mulla kromikiilto hävisi kokonaan sen jälkeen, tiedä sitten mistä johtui.

    • ...

      eikös se kromi ole vähän sellasta hopean väristä?

      • joku random

        ööö EI !!!!


    • Mmmmmm

      Et ole ensimmäinen joka tarvitsisi eikä kunnon ainetta taida ollakaan. Mastonin spray-kromimaali muistuttaa kromia tai terästä kuivuttuaan mutta ei kestä kulutusta lainkaan. Jos siihen saisi päälle lakkakerroksen (vesiohenteista tms.) joka ei sulattaisi itse kromimaalia, saattaisi siitä tulla kulutuksenkestäväkin.

    • romi

      tuolla on oikeasti kiiltävää kromimaalia tosin litratavarana. varmaan sitä jossain maalikaupassa voi purkkiinkin laittaa. http://www.customcoating.net

      • halavalla!

        Ostin tuolta http://www.customcoating.net puolen litran setin kromimaalia(alumiinipinnoitemaalia) noin kuukausi sitten. Maalausurakasta jäi maalia 2/3 jäljelle.

        Settiin kuuluu pohjalakka(musta) kovettaja, itse alumiinipinnoitemaali joka matkii hyvin kromia, suojalakka, pintalakka kovettaja, sekä alumiinipinnoitteen kiillotukseen tarkoitettuja liinoja. Aineet on puolen litran pulloissa, kovettajat 2,5dl pulloissa.

        Itse maksoin setistä 410€ matkahuollon rahti.
        Nyt ois hintaa tällä vajaalla setillä 150€ noin 20€ matkahuollon rahti.


      • Chrome Paint
        halavalla! kirjoitti:

        Ostin tuolta http://www.customcoating.net puolen litran setin kromimaalia(alumiinipinnoitemaalia) noin kuukausi sitten. Maalausurakasta jäi maalia 2/3 jäljelle.

        Settiin kuuluu pohjalakka(musta) kovettaja, itse alumiinipinnoitemaali joka matkii hyvin kromia, suojalakka, pintalakka kovettaja, sekä alumiinipinnoitteen kiillotukseen tarkoitettuja liinoja. Aineet on puolen litran pulloissa, kovettajat 2,5dl pulloissa.

        Itse maksoin setistä 410€ matkahuollon rahti.
        Nyt ois hintaa tällä vajaalla setillä 150€ noin 20€ matkahuollon rahti.

        Eiköhän tuo kirjoittaja ole sen maalinsa jo jostain löytänyt kun kirjoitti ja kyseli siitä tänne yli KOLME(!)VUOTTA SITTEN!!!


      • pois!!!!
        Chrome Paint kirjoitti:

        Eiköhän tuo kirjoittaja ole sen maalinsa jo jostain löytänyt kun kirjoitti ja kyseli siitä tänne yli KOLME(!)VUOTTA SITTEN!!!

        Tulipa vaan mieleen että mitä itse tulit tältä foorumilta hakemaan? Saat se sinäki ostaa! :)


    • Kova Chrome

      Ei löydy. Hyvää kromimaalia ei ole olemassakaan!!! Spray-kromimaalit vastaavat parhaimmillaankin vain kiiltävää vannehopea-maalia. Aitoa kromia se ei ole lähelläkään!!

      • Tapio.L.

      • myyjä~
        Tapio.L. kirjoitti:

        Ei muuten ole totta! Tämä kuvassa oleva pulikka on maalattu alsacorpin "killer chrome" sprylla http://www.alsacorp.com/products/killercans/showcase/killer_cans/P1070941_L.jpg

        MUTTA, jotta saa tuollaisen pinnan niin ennen chromimaalin vetämistä alla täytyy olla virheetön, kiiltävän musta pinta.

        Elikkäs tähän kauppaamaani settiin kuuluu kakskomponentti musta kiiltävä pohjamaali, jonka päälle ite alumiinipinnoitemaali sitten vedetään ja sen päälle lakat.. nämä maalit suihkutetaan ruiskulla, eli se täytyy löytyä..

        Ja tuoltahan löytyy kuvia lopputuloksesta, mitä näillä aineilla saa aikaseksi: http://www.customcoating.net/index.php?open=TUOTTEET&id=00021


    • arttu4

      mistä tota alsacorpin killer chrome maalia voi ostaa

    • Anonyymi

      Hieno ketju, toivottavasti keskustelu jatkuu. Ja teille, jotka ruikutatte vanhan ketju nostamisesta, ihan vaan terveisiä. En usko enää palaavani tähän keskusteluun enää koskaan, joten mukavat nettiraivot teille :)

      • Anonyymi

        ok


      • Anonyymi

        OK, kiitos.


    • Anonyymi

      Aito kromi saa ainaki Eureka auto diy Chrome kitillä. Yotubessa video. En tiedä saako suomesta.

    • Anonyymi

      2022 samaan lankaan, ostin "kromi" spraymaalin, lopputulos ei ole todellakaan kromi. Purkin kyljessä kuulat kyllä kiiltää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe